fredag 13 oktober 2017

Strömstad spa

Samarbete med Strömstad spa



















Ursäkta korniga bilder men det är mörkt ute så det blir inte bättre än så här men vilken fantastisk utsikt vi har från vårt rum. Ena sidan havet och andra sidan in mot restaurang och spa.
Just nu befinner jag och min snart 14 åriga son på Strömstad Spa. Vi kom för någon timma sen och skall njuta av en god buffé. Ja, ni ser ju på bilderna så mycket gott, jag älskar ju skaldjur så det här kommer bli så smarrigt. När jag var i Dubai så blev jag omvänd och drömmer nu om sushi på nätterna,så jag lär bli mer än mätt i kväll.

Sonen hoppas på att de har pommes och det får vi väl tro, men han gillar ju kräftor med så han kommer med all säkerhet att hitta något.

I morgon blir det frukost och efter det skall vi bada. Sen hyr vi cyklar och ser oss omkring.
Det blir kul.
Ha det så gott/Anna

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera

VÄLKOMMEN IN HIT!!