måndag 6 februari 2017

Ge bort en upplevelse


 Inlägget innehåller affiliatelinks
 Bungy Jump - TandemNär du står där högt uppe på plattformen, 120 meter upp i luften, kommer du vara glad att du valde att dela denna upplevelse med någon. Pulsen stiger. Det är snart dags att ta klivet rakt ut i luften. Är ni redo för den optimala adrenalinkicken? HÄR
 Häringevistelse för tvåAlla behöver komma bort ibland. En sejour till c/o Häringe Slott passar perfekt när ni vill få en lugn helg tillsammans, vill fira något eller kanske lämna barnen och bara njuta av varandras sällskap bland historiska klenoder, fotokonst och utsökt mat.  HÄR
 Guidad tur på vineri för tvåÄr ni nyfikna på att följa produktionen av vin på nära håll och lära er om allt från hur druvorna skördas till det att vinet buteljeras och avsluta allt med en härlig middag? Då är detta en upplevelse för er! HÄR
 Hotellfrukost för tvåBörja dagen med en härlig hotellfrukost! Skäm bort dig själv eller dina nära och kära med en härlig hotellfrukost utan att varken resa bort eller bo på hotell.HÄR
 Fler upplevelser till alla hjärtans dagHÄR

Det där med saker. Tänk vad saker vi har. Visst är det så att man önskar sig saker och ting lite då och då. Men jag har mer och mer börjat att ge bort en upplevelse till min familj och vänner när de fyller år,då det är mycket roligare att skapa minnen ihop än att ge en sak som man med all säkerhet tröttnar på efter ett tag. Ja men visst finns det undantag. Det finns ju faktiskt saker man riktigt längtar efter och är otroligt glad att ha fått,men en upplevelse slår det mesta tycker jag.

När jag var nere på Österlen och gjorde reportage för någon vecka sedan så blev jag tipsad om ett Vineri. Verkar så mysigt. Kul att få se vinproduktion på nära håll. Det skulle jag vilja göra.


Vad tycker ni present eller upplevelse?

Ha det så gott/Anna

2 kommentarer:

  1. They are not for the people who are going to buy genuine luxury watches but for the people who love collect replica watches.If you’re searching for Celine handbags replica, before choosing one, there are a few things you should know.If you pay attention to a few simple rules, finding thebest replica Christian shouldn’t be that hard.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att i relation med Anderson för år, han gjorde slut med mig, jag gjorde allt för att få honom tillbaka, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, jag bad honom med allt jag gjort löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre bör kontakta en stavnings caster som kunde hjälpa mig kasta en trollformel för att föra honom tillbaka, men jag är den typ som aldrig trott på stava, hade jag inget annat val än att prova det, jag postade stavnings caster, och han berättade att det var inga problem att allt kommer att bli okej innan tre dagar, att mitt ex kommer att återvända till mig innan tre dagar, kastade han förtrollningen och överraskande i den andra dagen, var det runt 04:00. Min ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag besvarade samtal och allt han sade var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag gjort löfte om att vem som helst vet jag att ha en relation problem, skulle jag vara till hjälp för personen genom att hänvisa honom eller henne till den enda riktiga och kraftfull spell caster som hjälpt mig med mitt problem. e-post: drogunduspellcaster@gmail.com kan skicka honom om du behöver hans hjälp i din relation eller något annat fall.

      1) Love Spells
      2) förlorad kärlek Spells
      3) skilsmässa Spells
      4) Förbindelse Spells
      5) Bindande Spell.
      6) Breakup Spells
      7) Bannlys en tidigare älskare
      8.) Du vill främjas på kontoret / Lottery spell
      9) vill tillfredsställa din älskare
      Kontakta denna stora man om du har något problem för en hållbar lösning
      genom drogunduspellcaster@gmail.com

      Radera

VÄLKOMMEN IN HIT!!