torsdag 2 februari 2017

Fantastisk våning på Östermalm







Av Anna Truelsen Foto Jonas Lundberg

Jag älskar mitt jobb. Jag får träffa så många underbar människor och får se så mycket fina hem. 
Besöker allt från små lägenheter, till sekelskiftes hus och paradvåningar. 

Förra året besökte Jonas och jag en paradvåning på Östermalm. Ja, det var nått av det finaste jag sett. Helt otroligt fint och smakfullt inrett hem. Ni måste bara läsa detta reportage och titta på bilderna på de vackra rummen. 

Reportaget är i från Åsa och Lars fantastisk våning och är publicerat i den Norska magasinet 
Vakre hjem, som finns i butikerna i Norge nu och som når prenumeranter och tidningsköpare i Sverige vilken dag som helst.

Håll utkik och löp och köp. 
Ps. Jonas och jag har med tre fina hem i det numret.

Ha det så gott/Anna

1 kommentar:

VÄLKOMMEN IN HIT!!