söndag 4 december 2016

Lucka nr 3 i Adventskalendern


I dag öppnar vi lucka nr 3 !



Vinst nr 1 är:


Två personer vinner varsin ljusring i från lilla lagret interior

Följ gärna Lilla lagret på 


För att delta i tävlingen behöver du svara på denna fråga! 

1: I vilken ort ligger butiken Lilla Lagret Interior.




Vinst nr 2 är:

Ett kit bestående av två st brandvarnare och en värmevarnare ur serien 
Invisible från Schneider Electric.


"I fuktiga, dammiga och ofta rökiga rum fungerar inte en brandvarnare optimalt och därför är en värmevarnare ett smart val i exempelvis kök, garage, badrum, tvättstugor och verkstäder.  Invisible värmevarnare har en toppmodern teknik som övervakar normala och oväntade temperaturförändringar. Larmet utlöses när temperaturen blir farligt hög vid såväl snabba som varaktiga förändringar. Namnet Invisible kommer från att värmevarnaren, med sina fyra centimeter i diameter, praktiskt taget är osynlig när den sitter monterad i taket. Kapaciteten är däremot desto större och Invisible är lika tekniskt avancerad som större värmevarnare. En unik anordning för fastsättning i taket gör monteringen enkel. Värmevarnaren har ett inbyggt lithiumbatteri som håller hela värmevarnarens livslängd, vilket är 10 år.
Pris: 695 kr st

En brandvarnare kan innebära skillnaden mellan liv och död. Om den fungerar. Världens minsta brandvarnare, Almost Invisible, är godkänd enligt Boverkets regler. Invisible är endast 4 cm hög.
Pris: 695 kr st"


Vinst nr 3

En helårs prenumeration på Lantliv

Följ gärna lantliv på Fb och instagram


Man kan delta i utlottningen antingen här eller på instagram, men bara delta i tävlingen på ett ställe.

Vill du ha en lott till så kan du dela inlägget på din
 blogg,fb eller Instagram.


Skriv svaret i meddelanderutan och skriv om du delat.
( Lämna helst bara en kommentar för det blir väldigt rörigt i kommentarsfältet
och svårt när man skall utse vinnaren.)

 Samt skriv med din mejladress , så att jag lätt kan nå dig om du vunnit!! 
Om jag ej fått tag på vinnaren inom en vecka
 så dras en ny vinnare.

Fyra personer kan vinna!Vinsterna lottas ut i rangordningen

1: En ljusring
2: En ljusring
3: Ett kit i från Schneider bestående av 2 st mini-brandvarnare och en värmevarnare
4: :En helårs prenumeration på Lantliv

Tävlingen pågår mellan den 4 dec till den 11 dec kl 07:00 den 3 Advent!

Vinnarna meddelas via mejl och presenteras måndagen den 12 dec.

Ev, vinstskatt betalas av vinnarna.
Sponsrat inlägg

35 kommentarer:

  1. Hej! Det ligger i Deje i Värmland.
    Jessica.lindgren@mail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att i relation med Anderson för år, han gjorde slut med mig, jag gjorde allt för att få honom tillbaka, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, jag bad honom med allt jag gjort löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre bör kontakta en stavnings caster som kunde hjälpa mig kasta en trollformel för att föra honom tillbaka, men jag är den typ som aldrig trott på stava, hade jag inget annat val än att prova det, jag postade stavnings caster, och han berättade att det var inga problem att allt kommer att bli okej innan tre dagar, att mitt ex kommer att återvända till mig innan tre dagar, kastade han förtrollningen och överraskande i den andra dagen, var det runt 16:00. Min ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag besvarade samtal och allt han sade var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag gjort löfte om att vem som helst vet jag att ha en relation problem, skulle jag vara till hjälp för personen genom att hänvisa honom eller henne till den enda riktiga och kraftfull spell caster som hjälpt mig med mitt problem. e-post: drogunduspellcaster@gmail.com kan skicka honom om du behöver hans hjälp i din relation eller något annat fall.

      1) Love Spells
      2) förlorad kärlek Spells
      3) skilsmässa Spells
      4) Förbindelse Spells
      5) Bindande Spell.
      6) Breakup Spells
      7) Bannlys en tidigare älskare
      8.) Du vill främjas på kontoret / Lottery spell
      9) vill tillfredsställa din älskare
      Kontakta denna stora man om du har något problem för en hållbar lösning
      genom drogunduspellcaster@gmail.com

      Radera
  2. Hej! Svaret på frågan är: Deje i Värmland.
    alskadepion@gmail.con

    GOD JUL!!!
    Ulrika

    SvaraRadera
  3. Deje,Värmland
    dojjan74@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Hej! Det ligger i Deje i Värmland
    t.boman@hotmail.com

    Tina

    SvaraRadera
  5. Ja men Hej! Jag följer dig på insta men har ännu inte lärt mig det kontot så bra så jag tar det här på bloggen istället.Ska försöka lära mig att dela innan den 11.
    Så trevligt att du presenterar en butik från Värmland ett landskap jag besöker rätt ofta. Vi reser genom DEJE där butiken ligger, så nu ska jag leta reda på den nästa gång Tack för tipset. Tänk att få vinna brandvarnaren och filten. Vore super till min koloni. Har nämligen tänkt att fixa det.Tror det ger en viss trygghet där. Min mail är metacold@hotmail.com
    Många varma hälsningar från Meta som önskar dig fina Adventsdagar.

    SvaraRadera
  6. Hejsan! Det ligger i Deje i Värmland.
    fialotta69@gmail.com

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Butiken ligger i Deje i Värmland. Följer på FB och IG :)
    anna.wahlstam@gmail.com

    SvaraRadera
  8. Hej. Det ligger i Deje,Värmland
    stina_1967@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Deje i Värmland.
    Maria (marishkasenator@gmail.com)

    SvaraRadera
  10. Åh, jag vill verkligen vara med och tävla!
    Butiken ligger i Deje i Värmland :)
    Tilda Bengtsson
    tilda-bengtsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Hej!
    Deje in Värmland.
    Have a nice sunday!

    SvaraRadera
  12. deje i värmland
    grushog@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Deje i Värmland, nära där jag bor:) zarasvensson@spray.se

    SvaraRadera
  14. Deje i Värmland

    hlyckhage@gmail.com

    SvaraRadera
  15. Deje Värmland

    susahlebrand@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Butiken finns i Deje Värmland.
    gunilla.hem@gmail.com

    SvaraRadera
  17. Jag vill gärna vara med och tävla och säger att butiken ligger i Deje i Värmland
    det sköna ;))
    Ha en fin helg !
    Kram bia

    SvaraRadera
  18. Är gärna med! Svaret är Deje i Värmland.
    Camilla Sandmark
    kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera
  19. Deje är svaret.
    abstahl@hotmail.se är min "adress"
    Ann-Britt

    SvaraRadera
  20. Den ligger i Deje.
    Glad andra advent!
    önskar,
    Margot

    margotbjorck@yahoo.se

    SvaraRadera
  21. Butiken ligger i Deje i Värmland!
    maria.lindberg3@icloud.com

    SvaraRadera
  22. Butiken ligger i Deje!
    Vh.Anne-Mari
    annemarigabrielsen@gmail.com

    SvaraRadera
  23. Butiken ligger i Deje i Värmland.
    Delat med mina vänner på fb.

    SvaraRadera
  24. God morgon :)
    Lilla Lagret Interiör finns i Deje, Värmland.
    /Amanda (isola_flickan@hotmail.com)

    SvaraRadera
  25. Oj vilka fina priser! Den ligger i Deje i Värmland.
    Ha en fin måndag!
    /Therese (tess@grevskapet.com)

    SvaraRadera
  26. Anna
    Butiken ligger i Deje i Värmland.
    anna.isaksson@nykoping.se

    SvaraRadera
  27. Hej hej!
    Svaret är Deje som ligger i Värmland.
    bokanin@hotmail.com

    Ha det fint!
    /Jennie

    SvaraRadera
  28. Butiken ligger i Deje, lite långt för mig som bor på Orust..... Men jag mailade lilla lagret interiör och fick köpa ljusringen så nu går jag och väntar på mitt paket!! Hade absolut inte sagt nej till en till. Julkramar! birgittavikingson@yahoo.com

    SvaraRadera
  29. Det ligger i Deje i Värmland
    heleneunosson@gmail.com

    SvaraRadera
  30. Hej!
    Det ligger i Deje i Värmland.
    lotta-larsson@spray.se

    SvaraRadera
  31. Butiken finns i Deje i Värmland.
    marthina.carlsson@icloud.com

    SvaraRadera
  32. Hej!
    Deje i sköna Värmland
    michaelalarsson1@live.se

    SvaraRadera
  33. Hej!
    Butiken ligger i Deje i Värmland. Följer på FB :)
    Kram, Sandra
    dudu.sandra@virgilio.it

    SvaraRadera

VÄLKOMMEN IN HIT!!