fredag 2 december 2016

Julpynta lite och lätt

Bild i från förra julen.

Jag är inte direkt överdådig i mitt julpyntade. Känner mig faktiskt lite kvävd av för mycket saker och tycker om när det känns lite som vanligt. Jag plockar inte in massa saker, utan att ta bort något. Där jag satte in den uppstammade granen förra året brukar det vara en stor grön växt som får flytta ut till kontoret och ge plats åt lilla granen över jul. För mig blir det jul, med ljus och lite granris här och var. Orkar inte riktigt med hetsen. Det kan vara juligt utan en massa prylar överallt.

Sen så är det traditionerna som ger mig julkänsla. Jag älskar att få lägga in sill, baka julbröd, göra julgodis osv. För någon annan är det bördor, och då är det bäst man låter bli. Man skall inte göra en massa saker bara för att man tror att man måste göra på ett visst sätt.

I år har jag t.ex. inga stjärnor i vardagsrummet som ni ser i bilden. I år har jag ljusningar som faktiskt kan sitta uppe året runt och det är hur juligt som helst.

Hur gör ni?

Ha det så gott/Anna


3 kommentarer:

  1. Samma lika :)
    För mycket saker gör mig stressad och nervös..
    Skalar nog av lite för varje år. Det viktigaste är belysningen tycker jag. Ljusslingor, adventsljusstakar och tända ljus... det ger mys för mig och räcker gott tillsammans med lite julmusik.
    Sen såg jag detta idag: http://www.femina.se/mia-skaringer-julkalender-film/
    En riktig tankeställare och mycket klokskap.
    Ha en fin helg!
    /Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att i relation med Anderson för år, han gjorde slut med mig, jag gjorde allt för att få honom tillbaka, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, jag bad honom med allt jag gjort löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre bör kontakta en stavnings caster som kunde hjälpa mig kasta en trollformel för att föra honom tillbaka, men jag är den typ som aldrig trott på stava, hade jag inget annat val än att prova det, jag postade stavnings caster, och han berättade att det var inga problem att allt kommer att bli okej innan tre dagar, att mitt ex kommer att återvända till mig innan tre dagar, kastade han förtrollningen och överraskande i den andra dagen, var det runt 16:00. Min ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag besvarade samtal och allt han sade var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag gjort löfte om att vem som helst vet jag att ha en relation problem, skulle jag vara till hjälp för personen genom att hänvisa honom eller henne till den enda riktiga och kraftfull spell caster som hjälpt mig med mitt problem. e-post: drogunduspellcaster@gmail.com kan skicka honom om du behöver hans hjälp i din relation eller något annat fall.

      1) Love Spells
      2) förlorad kärlek Spells
      3) skilsmässa Spells
      4) Förbindelse Spells
      5) Bindande Spell.
      6) Breakup Spells
      7) Bannlys en tidigare älskare
      8.) Du vill främjas på kontoret / Lottery spell
      9) vill tillfredsställa din älskare
      Kontakta denna stora man om du har något problem för en hållbar lösning
      genom drogunduspellcaster@gmail.com

      Radera
  2. Hej, jag är Theresa Williams Efter att i relation med Anderson för år, han gjorde slut med mig, jag gjorde allt för att få honom tillbaka, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, jag bad honom med allt jag gjort löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre bör kontakta en stavnings caster som kunde hjälpa mig kasta en trollformel för att föra honom tillbaka, men jag är den typ som aldrig trott på stava, hade jag inget annat val än att prova det, jag postade stavnings caster, och han berättade att det var inga problem att allt kommer att bli okej innan tre dagar, att mitt ex kommer att återvända till mig innan tre dagar, kastade han förtrollningen och överraskande i den andra dagen, var det runt 16:00. Min ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag besvarade samtal och allt han sade var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag gjort löfte om att vem som helst vet jag att ha en relation problem, skulle jag vara till hjälp för personen genom att hänvisa honom eller henne till den enda riktiga och kraftfull spell caster som hjälpt mig med mitt problem. e-post: drogunduspellcaster@gmail.com kan skicka honom om du behöver hans hjälp i din relation eller något annat fall.

    1) Love Spells
    2) förlorad kärlek Spells
    3) skilsmässa Spells
    4) Förbindelse Spells
    5) Bindande Spell.
    6) Breakup Spells
    7) Bannlys en tidigare älskare
    8.) Du vill främjas på kontoret / Lottery spell
    9) vill tillfredsställa din älskare
    Kontakta denna stora man om du har något problem för en hållbar lösning
    genom drogunduspellcaster@gmail.com

    SvaraRadera

VÄLKOMMEN IN HIT!!