söndag 11 december 2016

Adventskalender - lucka nr 4


I dag öppnar vi lucka nr 4 !





Vinst nr 1 är:
Ett Långhårigt Isländskt fårskinn i från Shepherd

Följ gärna Shepherd 


För att delta i tävlingen behöver du svara på denna fråga! 


Vinst nr 2:



Ett bäddset och ett nattlinne med mönstret snowfake i från Beach House Company
Följ gärna Beach house på facebook och instagram



Vinst nr 3

En helårs prenumeration på Drömhem & trädgård

Följ gärna Drömhem på Fb och instagram


Man kan delta i utlottningen antingen här eller på instagram, men bara delta i tävlingen på ett ställe.

Vill du ha en lott till så kan du dela inlägget på din
 blogg,fb eller Instagram.


Skriv svaret i meddelanderutan och skriv om du delat.
( Lämna helst bara en kommentar för det blir väldigt rörigt i kommentarsfältet
och svårt när man skall utse vinnaren.)

 Samt skriv med din mejladress , så att jag lätt kan nå dig om du vunnit!! 
Om jag ej fått tag på vinnaren inom en vecka
 så dras en ny vinnare.

Tre personer kan vinna!Vinsterna lottas ut i rangordningen

1:Ett Långhårigt Isländskt fårskinn i från Shepherd

2:Ett bäddset och ett nattlinne med mönstret snowfake i från Beach House Company

3:En helårs prenumeration på Drömhem & trädgård


Tävlingen pågår mellan den 11 dec till den 18 dec kl 07:00 den 4 Advent!

Vinnarna meddelas via mejl och presenteras måndagen den 19 dec.

Ev, vinstskatt betalas av vinnarna.
Sponsrat inlägg

25 kommentarer:

  1. Gud så fint fårskinn !! det skulle jag vilja vinna !...fast de andra vinsterna
    var också fina ;))....jag är med och tävlar. Tar en lott. Svaret antar jag är 1982 !
    Ha en fin söndag !
    Kram bia

    SvaraRadera
  2. jag svarar att de grundades 1982! :)
    *Håller tummarna*
    Tilda Bengtsson
    tilda-bengtsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Jag är gärna med och tävlar! Helt underbara vinster alla tre även om hjärtat klappar lite extra hårt för fårskinnet.
    Svaret är 1982.
    Camilla Sandmark
    kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Vilka fina vinster!
    Shepherd of Sweden grundades 1982

    Tina Boman
    t.boman@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. svaret är 1982
    vida.kraksberg@hotmail.com

    trevliga adventsdagar till er tomtenissar

    SvaraRadera
  7. Svaret är 1982
    heleneunosson@gmail.com

    SvaraRadera
  8. Helena i Uppsala
    Svar: 1982
    Jag är med i tävlingen med en lott.

    SvaraRadera
  9. Svar: 1982
    Följer Sheperd, Beach House Company och Drömhem både på fb och Instagram, tatsuli_tatiana samt delar med mina vänner på fb.

    SvaraRadera
  10. Svaret är 1982.
    MVH,
    Margot
    margotbjorck@yahoo.se

    SvaraRadera
  11. 1982 grundades Sheperd och nu håller jag tummarna :)
    /Amanda (isola_flickan@hotmail.com)

    SvaraRadera
  12. Shepard of Sweden Quality Controlled since 1982 Vilka fina priser! Shepard, Beach House och Drömhem tre favoriter för mig. Hoppas på tur! God Jul!
    overang4@yahoo.se

    SvaraRadera
  13. Hej!
    Shepherd of Sweden grundades 1982! Vilka fina vinster!
    designkarinnilsson@live.com

    SvaraRadera
  14. Hej
    Svaret= Shephard of Sweden grundades 1982
    lotta-larsson@spray.se

    SvaraRadera
  15. Hej!
    Vilka fina vinster! Svaret är: Shepherd of Sweden grundades 1982.

    alskadepion@gmail.com
    Hoppas på tur! :) Ulrika

    SvaraRadera
  16. Så fine vinster!
    Krysser fingrene og svarer: 1982.
    Vh.Anne-Mari
    annemarigabrielsen@gmail.com

    SvaraRadera
  17. ger det en chans! svaret är 1982 :)
    God Jul!

    andersson-ina@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Hej! svar:1982 God Jul!
    Hoppas på tur!
    ann-marie@norstedt.nu

    SvaraRadera
  19. Vilka vinster!

    Svar: 1982

    Kramar

    johannas.garderob@gmail.com

    SvaraRadera
  20. Oj så mycket fint! Rätt svar är 1982 :)
    /Sara D

    mumlan@gmail.com

    SvaraRadera
  21. Oj vilka fina vinster!! Jag svarar 1982 och håller tummarna hårt! Jag har lagt in en gadget på min högra spalt i bloggen.
    Önskar dig en trevlig helg!
    gunilla.ericsson@live.se

    SvaraRadera
  22. Ååååhhh, vilken drömvinst!!!
    Svaret är 1982.
    Kram,
    Sandra
    dudu.sandra@virgilio.it

    SvaraRadera
  23. Så fina vinster!
    De grundades 1982.
    Hoppas på tur!
    Mvh
    karin.stjarnkvist@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Svaret är 1982.
    Vilka fina vinster så här i vintertider.
    anna.isaksson@nykoping.se

    SvaraRadera

VÄLKOMMEN IN HIT!!