torsdag 27 oktober 2016

Vinn en Adventsljusstake i från Markslöjd


Uppdatering:
Grattis Carina Gerdin du har vunnit en ljusstake och  det gjorde även @frulauri & @monavonqnutzon
mejla era adresser och telfonnr till mig så kommer ljusstaken på posten.


I samarbete med Markslöjd så vill jag presentera en av Markslöjds nyheter för i höst.

Adventsljusstaken Mäster!

Tre personer har möjlighet att vinna varsin ljusstake. 

Tävlingen pågår i från och med i dag kl 18 till torsdagen den 3 november kl 18.

Vinnarna presenteras dagen därpå.

Tävlingen kommer att rulla både här på bloggen och på mitt instagram konto.

För att delta,svara på den här frågan.

Vilka färger finns ljusstaken Mäster i?

Vinnaren väljer vilken färg den vill ha på sin ljusstake

Vill du ha en lott till? 

I såfall kan du dela inlägget på din blogg,instagram eller facebook. Skriv att du delat inlägget.

Man kan bara delta på ett ställe, man väljer om man vill kommentera här eller på instagram.

Ev, vinstskatt betalas av vinnaren


Lycka till!

"adlinks"

42 kommentarer:

  1. Vilken snygg! Måste ju passa på att ta chansen att tävla :)
    Den finns i guld, silver och koppar!

    SvaraRadera
  2. Så jäkla cool! Den skulle passa perfekt i mitt lite kala kök! Den finns i guld, silver och koppar. Jag skulle gärna vilja ha den i silver ��

    SvaraRadera
  3. Den finns i guld, koppar och silver. Skulle vilja vinna den i guld. Galet snygg!

    SvaraRadera
  4. Tror knappt det är sant! Satt och tittade på den innan idag och bara kände att "den vill jag ha"!!
    Å så började jag rensa och sälja av lite på FB Loppis :)
    Tänk om jag har turen med mig, jösses så glad jag skulle bli!
    Ljusstaken finns i Guld, Silver och Koppar.

    Jag tar GÄRNA en lott till och delar detta på min blogg.
    Inlägg på min blogg: http://www.ekenasliv.se/2016/10/master-fran-markslojd/
    Delar på FB med :)
    Håller tummen hååååårt!!!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Så underbar fin, den skulle vara fin hemma hos mig.
    Finns i Guld, Silver och koppar.
    Nu hoppas jag på tur��
    Hälsn Camilla

    SvaraRadera
  6. Åh så fin! Den finns i guld, silver och koppar!
    Vinner gärna en kopparfärgad och hoppas på stor tur..,håller både tummar och tår!
    Kram Stina i Kalmar

    SvaraRadera
  7. Denne var kjempefin. Håper jeg vinner i "lotto" denne gangen.
    Den finnes i gull, sølv og kobber. Hilsen Kari.

    SvaraRadera
  8. Åh, så fin ! Denna finns i koppar, guld och silver. Om jag har tur och vinner vill jag ha en i guld!
    Vh.Anne-Mari

    SvaraRadera
  9. Guld, silver och koppar. Jag drömmer om den i guld!

    SvaraRadera
  10. Agnetha i Umeå28 oktober 2016 09:52

    Den finns i guld, silver och koppar. Tror den i guld skulle sitta som ett smäck här i mitt lilla hus!

    SvaraRadera
  11. Visst vill man vinna en!
    Finns i guld, silver och koppar. Vill gärna vinna den i guld!
    Tack på förhand! hihi

    SvaraRadera
  12. Åh finaste jag någonsin sett!
    Finns i guld, silver och koppar!
    Stor kram

    SvaraRadera
  13. Klart jag är med <3 Ljusstaken finns i Guld, silver & koppar <3
    Delar vidare till min fb.sida (Carina Gerdin).
    Trevlig Helg!
    Carina i Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  14. Det här vill jag inte missa för den är helt underbar i sin enkla men charmiga design <3! Självklart länkar jag på min blogg.
    Ljusstaken Mäster finns i tre färger guld, silver och koppar. Om jag vinner skulle jag bli extra glad om jag fick min Mäster i koppar för det är min mors älsklingsfärg och jag vill ge den till henne.

    Kramis i från Pockethexan

    SvaraRadera
  15. Guld, silver och koppar
    Delat på Facebook
    Anle@hotmail.se

    SvaraRadera
  16. U n d e r b a r! Finns i guld, silver och koppar. En i guld vore perfekt här hos oss. ��

    SvaraRadera
  17. Ljuvlig! Den finns i guld, silver och koppar.
    Den i silver skulle passa bra hemma hos oss!

    SvaraRadera
  18. Vilken häftig ljusstake. Den skulle dottern vilja ha i sitt nya kök.Klart jag vill vara med och chansa. Guld silver och koppar är det väl i den med fem ljus och silver i den med tre ljus kanon mysig Koppar blir nog bra till henne.
    Önskar dig en fin och bra början på veckan
    Kram Meta

    SvaraRadera
  19. Wow!
    Den finns i tre färger guld silver och koppar. Å skulle man vinna en sådan så återkommer jag om färg :-) delar på Facebook

    SvaraRadera
  20. Finns i koppar och i guld och u silver. Helt underbart vacker ...enkel och stilren.

    SvaraRadera
  21. Åh så fin!!!!
    Guld, Silver och koppar!!!
    Jag skulle ondska mig en i silver.
    Sååå fin
    Britt
    Jonesig58@hotmail.se

    SvaraRadera
  22. Den finns i guld, silver och koppar. Skulle passa jättefint i vårat hus vi ska flytta in i :) Hade velat ha den i guld.

    SvaraRadera
  23. Den finns i gula, silver och koppar!
    I mitt hem passar silver bäst!
    Mvh
    karin.stjarnkvist@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Menar naturligtvis guld, silver och koppar!
    Mvh
    karin.stjarnkvist@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Hej! Den finns i guld, silver och koppar. Jättefin!
    Hoppas på tur!
    Med vänlig hälsning
    maria.lindberg3@icloud.com

    SvaraRadera
  26. Guld, silver och koppar finns denna vackra ljusstake i.
    Ha den bästa av dagar!
    bokanin@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Hej!
    Ljusstaken finns i färgerna guld, koppar och silver.
    Jag fastnade direkt för färgen koppar, så fin - alla andra ljusstakar jag äger är i guld och silver,
    vore roligt med något annat. Delar självklart vidare tävlingen på min facebooksida:
    https://www.facebook.com/jessica.hellstrom.58
    Håller tummarna!
    jessica_hellstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. Underbar ljusstake som finns i guld silver eller koppar
    Jag hade blivit glad för vilken som men måååste jag välja blir det en silver
    dojjan74@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Underbar tävling och ljusstake! Den finns I färgerna silver, guld och koppar. Koppar el guld om jag fick välja, denna skulle verkligen lysa upp vackert I vintermörkret. Delar pă min fb. Lindgren_sophia@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Den finns i guld, silver och koppar!
    Vilken vacker ljusstake, hoppas på tur :)

    SvaraRadera
  31. Anette Ljungkvist1 november 2016 11:14

    Så snygg ljusstake, finns i silver, guld och koppar. Om jag får välja så önskar jag en guld

    SvaraRadera
  32. Guld, silver och koppar. Jag önskar en koppar för att kunna matcha hela lägenheten :) emmnas@live.se

    SvaraRadera
  33. Åh vilken snygg ljusstake.
    Finns i färgerna koppar silver o guld.
    En i koppar skulle sitta som en smäck i vårt fönster.
    asa-eliasson@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. Denna vackra adventsljusstake finns i Guld, Silver och Koppar. Jag håller alla mina tummar och tår att en en vacker Mäster ljusstake i färgen Guld får flytta hem hos mig och min dotter. Kram // Millah

    millahoman8@gmail.com

    SvaraRadera
  35. Så fin adventsljusstake som jag tyckte gjorde sig i alla tre färger (guld, silver och koppar)
    Hoppas på turen att vinna en av de fina ljusstakarna.
    Har även delat inlägget på min blogg: http://primia.blogspot.se/2016/11/master-fran-markslojd.html
    ((marie.svensson81@gmail.com))

    SvaraRadera
  36. Hej Anna!
    Ljusstaken finns i färgerna koppar, silver och guld. Om turen är på min sida önskar jag en i guld.
    MVH

    Sören S

    SvaraRadera
  37. Hej,
    Såg denna tävling precis nyss.
    Denna fina ljusstake finns i färgerna Guld,Koppar och Silver.
    Jag önskar mig den i silver. Fyllde år för 3 dagar sen och denna vore en finfin present. ��

    SvaraRadera
  38. Hej, kul med tävling.
    Ljusstaken finns i guld, silver och kopppar.
    Om jag vinner önskar jag mig guld!
    Håller tummarna.....
    Kram Erika

    SvaraRadera
  39. Guld , silver och koppar !
    Silver skulle jag älska att ha i mitt fönster :-)
    Mvh Sophie

    SvaraRadera
  40. Tävlingen avslutades kl 18! Vinnare presenteras i morgon.

    SvaraRadera

VÄLKOMMEN IN HIT!!