tisdag 26 april 2016

Alltså, jag "fryser ihjäl det är så kallt, stackars barn men snart blir det varmt"






Bilder i från ett reportage hemma hos mig som jag stylat. Foto Jonas Lundberg

Alltså, jag "fryser ihjäl det är så kallt, stackars barn men snart blir det varmt"

Vad har hänt med vädret egentligen, det är ju vinter igen, men enligt väderprognosen skall det bli bättre väder nästa vecka, och jag skal inte klaga för jag drar söderut om 12 dagar. Men det är så kaaaaaalt!

Drömmer mig bort till sommaren med dessa bilder hemma i från mig. Har äntligen fått upp värmen, har frusit hela dagen, men nu så är jag varm.

Ha det så gott/Anna

4 kommentarer:

  1. Häääärliga sommarbilder nu när det viner i knutarna...Brrr säger jag med!
    Men snart är det maj och då banne mig vill vi ha värme :)

    SvaraRadera
  2. Å vilka fantastiska bilder!
    Ja men hua vad kallt det varit! Vill ha vår nu!

    Kram Sofi

    SvaraRadera
  3. Ohhh, lite 800 grader med Ebba Grön minsann ;)

    SvaraRadera

VÄLKOMMEN IN HIT!!