fredag 19 februari 2016

Vårnyheter från Shop around the corner


 Blus från Soyaconcept


Vill passa på att önska er en riktigt skön helg. Här blir det hemmamys, 
fix och träning och bara vara hemma!

Kläderna som jag har på mig kommer i från Shop around the corner i Kinna

Måste bara tipsa om att Maria som äger butiken är grym på att hitta kläder som passar. Kläder som jag vanligtvis inte hade köpt. Hon får mig att gå utanför ramarna och det gillar jag. Byxorna är supersköna, en slags finbyxa som man kan ha både till vardags och fest, älskar dem, de sitter som en smäck.


Märke på Byxorna / Saint Tropez
Även snyggeskärpet kommer i från Shop around the corner

Ha det så gott/Anna


5 kommentarer:

  1. So beautiful,happy weekend!
    Patricia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks Patricia, happy weekend to you too!

      Radera
  2. Supersnygg outfit, byxorna är jättesnygga och färgen på toppen är helt underbar.
    Sen så måste jag säga att du ser enormt fräsch ut! Supersnygga bilder
    Hoppas du har en mysig kväll :)
    Kram Jessica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men tack snälla,vad glad jag blir! Kram

      Radera
  3. Much advanced of Louis Vuitton handbags amid actuality your trend involving accustomed a new backpack starts aback to fourteenth century.amid actuality your trend involving accustomed a new backpack starts aback to fourteenth century.As the beat of fashion,?Hermes Handbags absolutely fabricated abundant accession for avant-garde travelling culture. All of Christian Dior affluence covering appurtenances and accessories are abounding with acceptable superior adroitness and broadly celebrated all over the globe.In addition, Cindy Crawford invests 100% in all its projects. Therefore it is true to Swiss Watches. It not only participates in advertising campaigns for the Omega Watches brand, but it has a say in the development and communication products.

    SvaraRadera

VÄLKOMMEN IN HIT!!