söndag 6 december 2015

Adventskalender -Lucka nr 3.






I dag öppnar vi lucka nr 3!

Vinst nr 1 är:

Två stycken Hamam handdukar från Ticking stripes, en grå och en vit.








 Vinst nr 2 och 3
Två personer kan vinna var sin termokjol från Dobsom som är ett Svenskt varumärke inom sportkonfektion, med produktion i Sverige.
Vinnarna får välja färg, längd och storlek. Info om kjolarna hittar ni här











Vinst nr 4 är.

En helårs prenumeration på tidningen Lantliv
Om du vill får du gärna följa lantliv på instagram @tidningenlantliv








Vinst nr 5-6
Två personer vinner var sin stegräknare samt en prova på månad på Tappa.se

instagram@tappa.se

Tappa är ett friskvårdsföretag.
"Med våra steg- och aktivitetstävlingar når vi ALLA,även de som inte rör sig så mycket i vanliga fall"




För att delta i tävlingen behöver du svara på dessa frågor! 

1: Vilket land tillverkas hamam handdukarna i?

2: Vilket år startade Dobsom sin produktion? 
Samt skriv vilken färg och storlek du vill ha på din kjol om du vinner.


Skriv svaren i meddelanderutan, samt skriv med din mejladress , så att jag lätt kan nå dig om du vunnit!! 

Om jag ej fått tag på vinnaren inom en vecka så dras en ny vinnare.

Sex personer kan vinna!Vinsterna lottas ut i rangordningen

1: två stycken hamam handdukar från Ticking stripes

2-3: Två personer vinner varsin vadderad termokjol från Dobsom

4:En helårs prenumeration på tidningen Lantliv

5: En prova på månad på tappa.se + en stegräknare

6.: En prova på månad på tappa.se + en stegräknare


Tävlingen pågår mellan den 6 dec till 13  december kl 07:00 den 3 Advent!
Vinnarna meddelas via mejl och presenteras måndagen den 14 december.
Endast en lott per hushåll!

Ev, vinstskatt betalas av vinnarna.

Lycka till!

46 kommentarer:

  1. 1) Turkiet
    2) 1986. Kisa skirt, black, M.

    Mvh
    Paola

    paola.allegrini@ymail.com

    SvaraRadera
  2. Turkiet
    1986, kisa skirt, färg spelar ingen roll, large

    SvaraRadera
  3. Turkiet. 1986. Jag vill gärna vinna Twist skirt rosa st 44.
    Hälsningar Gunilla
    gunilla.adolfsson@bahnhof.se

    SvaraRadera
  4. Turkiet
    1986
    Rosa strl 44
    susahlebrand@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Hej
    Tredja gången gillt kanske:-)
    1) Turkiet
    2) 1986
    Vinner jag från Dobsom väljer jag Kallix svart strl 38
    Mvh annhorred@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. 1. Turkiet
    2. 1986
    Önskar Twist svart i stl 36 (hellre än handdukarna då jag är mammaledig och ute och far i snålblåsten ;-))

    SvaraRadera
  7. Ok att du kommenterar i min blogg om jag vinner? Verkar inte gå att skriva mailadressen utan att den blir publik.

    SvaraRadera
  8. Hej! Handdukarna tillverkas i Turkiet och Dobsom startade sin verksamhet 1986. Om jag vann skulle jag välja Twist skirt black i stl 36. Kram johanna.johansson1985@gmail.com

    SvaraRadera
  9. Handdukarna är tillverkade i Turkiet
    Dobsom började sin verksamhet 1986.
    Om jag har turen att vinna så önskar jag mig termokjolen twist i storlek 38. Färgen spelar ingen roll, lika snygga allihopa.
    Mvh Stina_1967@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. 1. Turkiet
    2. 1986
    3. svart stl.38
    Mvh karin.stjarnkvist@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. 1. De är gjorda i Turkiet.
    2. 1986
    3. En Kisa, svart, stl 42.
    kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera
  12. Svar:1.Turkiet
    2.1986
    önskar Twist Black 46

    Hälsningar Gunilla gunilla.hem@gmail.com

    SvaraRadera
  13. Hej:). Superfina handdukar och jag behöver verkligen nya. Dom tillverkas i Turkiet
    Dobson startade produktionen 1986. //Erica
    iciserica@gmail.com

    SvaraRadera
  14. Superfina vinster även den här veckan :-)
    1) Turkiet
    2) 1986
    Vinner jag kjol vill jag ha en lång, svart i storlek 40
    catarina_davidsson@hotmail.se

    SvaraRadera
  15. Hej!
    Handdukarna tillverkas i Turkiet. Dobson startade sin produktion 1986. Kjolen vill jag i svart storlek 40 och modell Kallix.
    ggrimberghilton@yahoo.se
    Tack och god jul från Gunn

    SvaraRadera
  16. 1. Turkiet
    2. 1986
    Om jag vinner en kjol, önskar jag svart, lång modell, str.42
    annemarigabrielsen@gmail.com

    SvaraRadera
  17. 1 Turkiet
    2 1986
    Svart i 36 vore ��
    camillalindholm@gmail.com

    SvaraRadera
  18. Hej! 1.) Turkiet
    2.)1986
    Om jag vinner en kjol får den gärna vara svart och i storlek 40
    MVH Ulrika

    SvaraRadera
  19. 1. Turkiet
    2.1986
    Om jag vinner kjol önskar jag svart lång stl 40
    jennywicksell@hotmail.com
    Mvh /Jenny

    SvaraRadera
  20. Hej
    1. Turkiet
    2. 1986
    Om jag vinner så önskar jag en kjol i stl 40
    mariaa72@telia.com
    God jul/ Maria

    SvaraRadera
  21. Vilka underbara vinster!
    1) Turkiet
    2) 1986
    Vinner jag kjol vill jag ha en lång, svart i storlek 40
    kontakta.anki@live.se

    SvaraRadera
  22. 1. Turkiet
    2.1986
    Om jag vinner en kjol, önskar jag mig en vit i storlek 38.
    anette.berg88@gmail.com

    SvaraRadera
  23. Turkiet
    1986
    öskar mej en svart Twist strl 44
    dojjan74@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Handdukarna är tillverkade i Turkiet.
    Produktionen startade 1986.
    Om jag får turen att vinna önskar jag mig en svart kjol strl 42
    denmorka1@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Turkiet
    1986
    vill gärna ha en svart kjol storlek 38
    anitha.sodervall@bredband2.com

    SvaraRadera
  26. 1. Turkiet
    2. 1986 Jag gillar porjus svart (strl 40)
    anettejonsson62@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Svar: *Turkiet
    *1986
    *svart strl 46
    Kram Annette W
    prastgardshaxan@gmail.com

    SvaraRadera
  28. 1. Turkiet
    2. 1986

    Jag vill gärna vara med i utlottningen av en tidningsprenumeration hos Lantliv. Avstår gärna de andra eftersom det säkert finns andra som vill vinna de mer än mig. ��

    SvaraRadera
    Svar
    1. thereselarsson1982@gmail.com

      Radera
  29. Turkiet och 1986. Kjol: comfort long, svart strlk M.
    Håller tummarna! :)
    Sofia.nilsson999@gmail.com

    SvaraRadera
  30. Svar 1. Turkiet 2. 1986

    Om jag har tur att vinna så önskar jag, Dorothea Skirt svart stl 40
    Mvh
    lotta-larsson@spray.se

    SvaraRadera
  31. Hej!
    Hänger med i utlottningen ifall det är ok att delta även från Finland.

    1. Turkiet
    2. 1986

    Om jag vinner en kjol önskar jag en svart Dorothea i storlek 36.

    Mail: miaahlskog@yahoo.com

    SvaraRadera
  32. 1. Turkiet
    2. 1986. Svart kjol i storlek 40 om jag har turen att vinna.

    MVH,
    Margot
    margotbjorck@yahoo.se

    SvaraRadera
  33. 1. Turkiet (så fina!)
    2. 1986

    Jag skulle gärna vilja ha en Twist skirt, svart, strl 38

    Hälsningar Emma

    emma@axebo.se

    SvaraRadera
  34. Åh, så mycket fint!
    Svaren på frågorna är Turkiet och 1986.
    Om jag har turen att vinna en kjol, så får den gärna vara lång, svart och i storlek 44.
    Håller tummarna och hoppas på tur!

    /Anna-Karin

    frokengron@live.se

    SvaraRadera
  35. Åh, så mycket fint!
    Svaren på frågorna är Turkiet och 1986.
    Om jag har turen att vinna en kjol, så får den gärna vara lång, svart och i storlek 44.
    Håller tummarna och hoppas på tur!

    /Anna-Karin

    frokengron@live.se

    SvaraRadera
  36. Hej!
    1. Turkiet
    2. 1986
    Om jag vinner kjolen skulle jag gärna vilja ha en svart i storlek 36.

    Med vänlig hälsning
    Maria Lindberg
    maria.lindberg3@icloud.com

    SvaraRadera
  37. Hej Anna!
    Vilka fina presenter i din adventskalender.
    Jag skulle bli så glad om jag vann, särskilt en prenumeration på lantliv då min just gått ut.
    1. Turkiet
    2. 1986
    vinner jag en kjol önskar jag mig en lång svart st 40.
    Mvh Kristina Ottebrand
    kristina.ottebrand@telia.com
    Mvh Kristina Ottebrand

    SvaraRadera
  38. 1) Turkiet
    2) 1986
    Vi eventuell vinst av kjol vill jag ha en svart i stl 38.
    elisabeth.lagerqvist@hotmail.com

    Hälsningar Elisabeth Lagerqvist

    SvaraRadera
  39. Hej!
    1.Turkiet
    2.1986
    Kallax, svart storlek 40 är jättefin! Vilken fin tävling!
    designkarinnilsson@live.com

    SvaraRadera
  40. Landet är Turkiet och Dobsoms startade 1986. Jag hade valt den långa, svarta kjolen Comfort i strl 40 vid ev vinst. birgittavikingson@yahoo.com

    SvaraRadera
  41. Åh, vilka vinster!!
    1. Turkiet
    2. 1986
    Väljer gärna en Comfort skirt lång, stl 38, svart.
    Hälsningar Marie L
    marie.mini@tele2.se

    SvaraRadera
  42. 1. Turkiet
    2. 1986
    Håller tummarna att jag kanske vinner handdukarna eller en Comfort Skirt i svart, stl 42.
    Info@carinaolander.se

    SvaraRadera
  43. Vilka fantastiska vinster!
    1) Turkiet
    2) 1986
    Skulle gärna vilja vinna en lång svart kjol storlek XL
    Eller prenumeration på Lantliv
    Mvh Anette
    anette.p.larsson@gmail.com

    SvaraRadera
  44. Hej! Hittade precis till din blogg, att jag inte gjort det tidigare! Ser ju att jag har en massa av dina bilder sparade i mina Pinterestmappar :) Mina svar är
    1. Turkiet
    2. 1986
    Elin.karlsson2@gmail.com, tyckte den svarta Kallax skirt var finast, stl 34 :)

    SvaraRadera

VÄLKOMMEN IN HIT!!