söndag 30 november 2014

I dag öppnar vi lucka nr 2.


I dag öppnar vi lucka nr 2!



Vinst nr 1 är:

En Bathrobe Softie i fluffig vit wellsoft fleece. Stl S-L. 
Alpaca slippers fodrade med fårull. Stl 35-36, 37-38,39-40




Vinst nr 2 är.

En helårs preumeration av den Svenska tidningen Lantliv
Om du vill får du gärna följa Lantliv på Instagram @tidningenLantliv

och Lantliv på Facebook 



Vinst nr 3 är
Stjärnljusstaken Starfall från Anderssons design, finns i flera färger.



För att delta i tävlingen behöver du svara på dessa frågor! 

1: Vilken av Beach House färger inom sängkläder/nattkläder för tankarna till en varm dryck?
Här hittar du svaret!

2: Svara på en fråga på Lantlivs hemsida.
Här hittar du frågan!

3: Vilken färg vill du ha på stjärnljusstaken från Anderssons design ,röd svart eller vit?

Skriv svaret på fråga 1,samt vilken storlek du önskar i meddelanderutan
 och vilken färg du vill ha på ljusstaken, det är fråga 3. 
 Svaret på fråga 2 skriver du på Lantlivs hemsida genom att trycka på länken på fråga två.

Skriv  din mejladress i meddelanderutan ,så att jag lätt kan nå dig om du vunnit!! 
Om du ej, har skrivit din mejladress och du inte kontaktat mig inom en vecka så dras en ny vinnare.

Fyra personer kan vinna!Vinsterna lottas ut i rangordningen

1: En Bathrobe Softie i fluffig vit wellsoft fleece. Stl S-L. 
Alpaca slippers fodrade med fårull. Stl 35-36, 37-38,39-40

2: En helårs prenumeration av den Svenska tidningen Lantliv

3:Ljusstaken Starfall

Tävlingen pågår mellan den 30 nov kl 07:00 till den 7  december kl 07:00 den 2 Advent!
Vinnarna meddelas via mejl och presenteras måndagen den 8 December.
Endast en lott per hushåll!

Ev, vinstskatt betalas av vinnarna.

Lycka till!

56 kommentarer:

  1. Hej,
    Här kommer mina svar:
    1. Coffee, önskar L
    2. Svarat på Lantlivs hemsida
    3. Vita
    Allt gott, önskar cahlfors@yahoo.se

    SvaraRadera
  2. 1. Coffee/smoke, 2. Har svarat på Lantlivs sida 3. Svarta. Trevlig 1. advent! kram Tini (tinisvitahemblogspot@ hotmail.fi)

    SvaraRadera
  3. 1. / Coffee, önskar L, XL om det finns
    2./ Svaret på Lantlivs sida
    3./ vita

    Trevlig advent

    SvaraRadera
  4. Färgen Coffe. Strl M på badrock och 39-40 på tofflor.
    Vill ha en svart ljusstake om jag vinner.
    anita_forsgren@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Jessica Sjösten30 november 2014 09:33

    1. Coffee, önskar stl. S och stl. 39-40
    2. Har svarat på lantlivs sida.
    3. Vita
    håller tummarna och önskar dej en mysig advent!
    jerre1984@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. 1. Coffee, stl L,
    3. Svart
    Carina.renlund@aland.net

    SvaraRadera
  7. Underbara vinster även denna söndag!
    1.Coffee, strl S eller 37-38
    2. Svarat
    3. Vita

    Mvh Jenny
    Jenny.svensson@bt.se

    SvaraRadera
  8. 1. Plain Coffee badrock M tofflor 39-40
    2.👍
    3.vit
    tomtage(@)telia.com

    SvaraRadera
  9. tolle bilder und inspirationen!!! danke und einen schönen 1. advent, liebe grüße von angie

    SvaraRadera
  10. Vilka vinster!
    1.Plain Coffee.Badrock M, tofflor 39-40
    2.Har svarat
    3.Svart
    annemarigabrielsen@gmail.com

    SvaraRadera
  11. 1.Färgen coffe Badrock strl M, tofflor 38
    2. Har svarat
    3. Svart
    malin.abrahamsson@varberg.se

    SvaraRadera
  12. Hej Anna! Vilka fina vinster du har i din kalender. Hoppas jag vinner....
    1. Färgen är coffee, storlek M och 39
    2. Jag har svarat på Lantlivs hemsida. Bästa tidningen!
    3. Om jag vinner vill jag ha en svart ljusstake.
    Hälsningar Gunilla
    gunilla.adolfsson@bahnhof.se

    SvaraRadera
  13. 1. Coffee. Badrock storlek M, tofflor storlek 37-38.
    2. Svarat.
    3. Vill ha en svart, om jag vinner!
    Håller tummarna, jättefina vinster.
    ggrimberghilton@yahoo.se

    SvaraRadera
  14. 1. Plain Coffee. Strl S på badrock och 37-38 på slippers.
    2. Har svarat
    3. Vit

    Mvh
    Kim
    Kimsan_@Hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Vilken fin tävling!

    1. Coffee, storlek m och 39/40
    2. Har svarat hos lantliv
    3. Svart

    SvaraRadera
    Svar
    1. Glömde min mejladress, isebornjenny@gmail.com

      Radera
  16. 1. plain coffee. st M (38-40) på badrock och st 37 på tofflor.
    2, svarat på lantlivs sida
    3. vit
    Hoppas på vinst :) eva_uusimaki@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Ååååh, nu hoppas jag på vinst!

    1. Plain coffee, strl S
    2. Jag har svarat!
    3. Svart

    bjabbe@gmail.com

    SvaraRadera
  18. 1. Plain coffee. Om jag vann önskar jag strl s, 35-36.
    2. Svarat på Lantlivs hemsida.
    3. Svart.

    Håller tummen nu! :)

    Mvh

    Linda
    lindabagnert@gmail.com

    SvaraRadera
  19. 1. Coffee
    2. Jag har svarat på hemsidan
    3. Röda!
    Med vänlig hälsning, agneta.furne@gmail.com

    SvaraRadera
  20. 1.Plain coffe
    2.Svarat på hemsidan
    3.Svarta
    Önskar storlek L och 39-40 mvh ann-marie@norstedt.nu

    SvaraRadera
  21. himmel vilka vinster......vill självklart vara med och tävla
    svar: plain coffee
    badrock m.. tofflor 39-40
    ljusstärnor svarta

    Vidahoppasallafårgodadvent

    SvaraRadera
  22. Härlig adventskalender.
    svaren är : plain coffe, badrock L , tofflor dtl 38, grå ljusstake.
    hemmahosingeborg@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Hej,
    Med hopp om vinst..

    1. Plain Coffee, storlek M och 39
    2. Svarat på Lantlivs hemsida
    3. Vit ljusstake

    marianalaine@gmail.com

    SvaraRadera
  24. Hej
    1. Plain Coffe storlek M storlek 37
    2. svarat på hemsidan
    3. Svart
    sandra.evy@iname.com

    SvaraRadera
  25. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  26. 1. Plain Coffee, storlek S, Storlek 39
    2. Skrev svaret på Lantlivs hemsida. Mitt svar var: De vackra bilderna och härliga reportagen.
    3. svart

    Håller tummarna!

    SvaraRadera
  27. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  28. Hejsan!
    Vilka fina vinster......Håller tummarna för vinst!
    1. Plain coffe. Storlek M storlek 39-40.
    2. Har svarat på lantlivs hemsida.
    3. Den vita ljusstaken.

    Mockinolle@hotmail.com

    (ber om ursäkt för de att jag krånglat m kommentarerna. Jag glömde att skriva med storleken :).

    SvaraRadera
  29. Coffee small 39
    Jag har svarat😄
    Röd
    adventshälsningar: agneta.furne@gmail.com

    SvaraRadera
  30. Hej!
    1. Färgen coffee. Vinner jag vill jag ha st M st 38.
    2. Har svaratpå sidan.
    3. Vill ha röd om jag vinner.
    Ha en bra dag/Carina
    carina.eklund@outlook.com

    SvaraRadera
  31. Då gör vi ett nytt försök............;)
    1. Coffee
    Strl. L - 39/40
    2. Har svarat på Lantlivs hemsida
    3. Svart
    nettanjahnson@hotmail.com

    Kram :)

    SvaraRadera
  32. Beach house underbara färg är coffee. Badrock strl M tofflor 37-38
    Lantlivs hemsida har jag varit inne på.
    Ljusstakarna hade varit fint med vitt,
    Med vänlig hälsning, Linda
    linda.tham71@gmail.com

    SvaraRadera
  33. Gör ett nytt försök:-)
    1) coffee, stl L el 42, tofflor 39
    2) svarat på Lantlivs hemsida
    3) färg svart
    Jättefina vinster du har!
    Med vänlig hälsning, Anette
    Anette.p.larsson@gmail.com

    SvaraRadera
  34. Svar 1: Färgen är coffee, storleken är M, och tofflor 36
    Svar 2: Avklarat på Lantlivs sida
    Svar 3: Önskad färg, gärna juligt röd!
    Tack fören fantastisk adventskalender/ Marie

    ragna_marie@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Svar 1: Cofee, strl Medium och 38
    Svar 2: Svarat på Lantlivs hemsida
    Svar 3: Svart blank

    Kul med adventskalender för vuxna :)
    Kristina

    kristinawikslund@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Det var många frågor som skulle besvaras ;-)
    1) Coffee, M och 39-40
    2) svarat på Lantlivs hemsida
    3) vit

    SvaraRadera
  37. 1. Coffee. Vinner jag vill jag ha st M st 38.
    2. Har svarat på sidan.
    3. Vill ha vit om jag vinner.

    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  38. 1. Coffee. Storlek M och storlek 37-38.
    2. Jag har svarat på lantlivs hemsida.
    3. Jag önskar mig en svart ljusstake.
    Hoppas på tur!
    carina.yli-panula@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. Hej igen!

    Återigen finfina priser!

    Svaren är:
    1. Coffee (Plain coffee), strl M, strl 39/40
    2. Har svarat på Lantlivs hemsida
    3. Jag önskar vit ljusstake

    Varma hälsningar Jennie Ottosson
    bokanin@hotmail.com

    SvaraRadera
  40. 1. Coffee stl Large, strl 39/40
    2. Har svarat på hemsidan Lantliv
    3. Vit
    annika.andersson@aol.se

    SvaraRadera
  41. Hej! Vilken fin blogg du har hittade hit via Lantliv:)
    1) coffee önskar strl L och strl 37
    2) har svarat på lantlivs sida
    3) den röda ljusstaken skulle passa bästa på mitt julbord!

    Hoppas på tur och god jul!
    Malineklof@hotmail.com

    SvaraRadera
  42. Hej!
    1. Färgen är coffee och jag skulle gärna vilja ha storlek M respektive 38.
    2. Har svarat på Lantlivs hemsida.
    3. Gillar den röda bäst!

    Vänliga hälsningar,
    Margot

    SvaraRadera
  43. Oj! Och min mail är margotbjorck@yahoo.se

    SvaraRadera
  44. Hej hej!
    Å vilken fin tävling!
    1. Coffee, strl M och 37-38
    2. Svarat på hemsidan
    3. Svart

    Ha en underbar fortsatt vecka!
    Kram Katarina
    katarinathorsen@hotmail.com

    SvaraRadera
  45. Åhhh, lika fina priser denna vecka! Färgen är coffee, jag önskar strl L samt 39-40. Har svarat på Lantlivs hemsida och hos mig skulle de vita ljusstakarna passa bäst! Kram Birgitta. birgittavikingson@yahoo.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej,
      Här kommer mina svar:
      1. Coffee, önskar M
      2. Svarat på Lantlivs hemsida
      3. Vita
      Hälsningar Lotta
      lotta-larsson@spray.se

      Radera
  46. Hej!
    1. Coffee, stl S och 37
    2. Svarat på Lantlivs fråga
    3. Vita
    Hoppas på tur!! :)
    maria.lindberg@samobler.se

    SvaraRadera
  47. 1) Coffee (stl L och 39-40)
    2) Fixat!
    3) Vit

    paola.allegrini@ymail.com

    SvaraRadera
  48. Hej!
    Tack för fin tävling, bilder och inspiration👍
    1. Coffee strl L och 41
    2. Svarat
    3. Vit
    gaby.reinholdsson@telia.com
    Mvh Gaby
    Och trevlig 2:à advent

    SvaraRadera
  49. Vilken härlig utlottning, jag vill jättegärna vara med!!

    1) Coffee str M och 40.
    2) Har svarat på frågan.
    3) Svart.

    Hoppas på tur!!

    kramiz aka
    a.house.with.a.view@hotmail.com

    SvaraRadera
  50. Underbar lävling
    1) Plain Coffe stl L och stl 38 som kan värma mina frusna fötter
    2) Har svarat
    3) En snygg svart
    Håller tummar och tår!!
    Trevlig helg!!
    Vänligen Marie
    marie-thunberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  51. Hej,
    Här kommer mina svar:
    1. Plain Coffee, önskar M
    2. Svarat på Lantlivs hemsida
    3. Svart

    Hoppas såklart på vinst! ����
    Ida_sandqvist@yahol.se

    SvaraRadera
  52. Jättefina priser!
    1)Coffee Plain/Fold
    2)Svarat
    3)Svart
    Håller tummarna nu!!!:-))
    Mvh Anne-Sofie
    annesofie7329@gmail.com

    SvaraRadera
  53. 1. Coffee, stl S och till fötterna 37-38
    2. Svarat på Lantlivs sida
    3. Vit

    Håller tummar och tår denna vecka också!
    hälsningar/Linnéa
    linneajohansson87@hotmail.com

    SvaraRadera
  54. 1. Coffee, stl m/l och 38.
    2. Vågade inte trycka på "beställ", så får svara efter instruktion istället.
    3. Svart

    SvaraRadera

VÄLKOMMEN IN HIT!!