onsdag 29 oktober 2014

Brandsäkra ljus - Enjoy candles




Nu är jag helt såld, kan jag tala om!

Jag har inte varit mycket för ledljus, det måste jag villigt erkänna. Men jag är omvänd!

Alltså dessa ljus från Enjoy Candles är helt fantastiska. De är handgjorda med 100 % äkta vax. 
De doftar stearin de känns som stearin ljus! Wow, alltså!

Jag ser fram emot att använda dessa ljus i stylingar framöver. 
Tänk vilka snygga arrangemang man kan göra, då dessa ljus inte är brandfarliga. 

Här kan man hitta ljusen på nätet.

Ha det så gott/Anna

4 kommentarer:

  1. Underbart blog! Det var fint att hitta här. 💫

    SvaraRadera

  2. The oldest you all due respect and appreciation where making a lot of effort in the development of this subject .
    Thank you Will allow me to put some links to my website
    شركة تنظيف فلل - شركات نظافة - شركة نظافة - شركة تنظيف خزانات - شركة تنظيف شقق - شركة رش مبيدات - شركة مكافحة حشرات - شركة نقل اثاث - شركة نقل عفش - افضل شركة نقل عفش واثاث - شركة تنظيف موكيت - شركة تنظيف كنب - شركة مكافحة النمل الابيض - بجدة و بمكه و بالدمام و بالخرج .
    شركة نظافة بجده وبمكه وبالدمام وبالخرج
    شركة تنظيف فلل بجده وبمكه وبالدمام وبالخرج
    شركة تنظيف شقق بجده وبمكه وبالدمام وبالخرج
    شركة تنظيف خزانات بجده وبمكه وبالدمام وبالخرج
    شركة رش مبيدات بجده وبمكه وبالدمام وبالخرج
    شركة مكافحة حشرات بجده وبمكه وبالدمام وبالخرج
    شركة نقل اثاث بجده وبمكه وبالدمام وبالخرج
    شركة نقل عفش بجده وبمكه وبالدمام وبالخرج
    افضل شركة نقل عفش واثاث بجده وبمكه وبالدمام وبالخرج
    شركة تنظيف موكيت بجده وبمكه وبالدمام وبالخرج
    شركة تنظيف كنب بجده وبمكه وبالدمام وبالخرج
    شركة مكافحة النمل الابيض بجده وبمكه وبالدمام وبالخرج

    SvaraRadera

VÄLKOMMEN IN HIT!!