måndag 23 december 2013

Vinnare i vecka fyras lucköppning..




Tack alla ni som varit med i min Adventskalender!

Det har verkligen varit roligt att så många varit med.
Tack för era goa ord om mig och min blogg, det värmer verkligen!

Ett stort Grattis till:

1:Vinnare av det Kinesiska brudskåpet är:

Skåpet är 150 cm högt, och hade passat utmärkt hemma hos mig!
Mvh Karin
karin.stjarnkvist@hotmail.com




2:En helårs preumeration av den Norska tidningen Lev landlig

Hej, vilket vackert skåp hoppas vinna det, blir en fin julklapp till mig :) Skåpet är 150 cm högt. Min mejladress är: anne.nr1@telia.com

3:En helårs preumeration av den Norska tidningen Rom 123

Snyggaste skåpet!! Höjden på skåpet är 150 cm.
Tack för en fin blogg! Må så gott.
Mvh
Linda
linda@florali.se



4:En helårs preumeration av den Norska tidningen Bolig dröm



Bästa julklappen skulle vara denna vinst! Skåpet är 150 cm högt (och 110 cm brett - vilket passar peeerrfekt där det ska stå ;))! 

karikulla@live.com

Cross my fingers!

Kram & God Jul <3

Tusen tack alla ni som var med!


3 kommentarer:

  1. Tji hoooo!!! Och tamejtusan, denna vinst går inte av för hackor heller :-)... Tusen tack Anna!!! Antar att vi hörs via mail?

    Åh, vad kul - you made my day! Och stort grattis till Karin som vann skåpet såklart :-).

    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Tjohej jag vann! Vad glad jag blir! Tack!
    Passar på att önska God Jul!
    Kram Linda

    SvaraRadera

VÄLKOMMEN IN HIT!!