söndag 15 december 2013

Lucka nr 4.






I dag öppnar vi lucka nr 4:





Vinst nr 1 är:

Ett Kinesiskt brudskåp i antiksvart trä. 
från företaget TUSENT.

Vinst nr 2 är.

En helårs preumeration av den Norska tidningen Lev landlig

En helårs preumeration av den Norska tidningen Rom 123

En helårs preumeration av den Norska tidningen Boligdrøm

För att delta i tävlingen behöver du svara på denna fråga! 

1: Hur högt är det Kinesiska brudskåpet. Svaret finns på TUSENT hemsida.

 Om du har facebook så får du gärna gilla tidningarnas facebook sidor.
Samt TUSENTS facebook sida.
Det är dock inte tvunget för att delta i tävlingen.
Lev Landlig

Rom 123

Boligdrøm

Skriv svaret i meddelanderutan, samt skriv med din mejladress ,
så att jag lätt kan nå dig om du vunnit!! 
Om du ej, har skrivit din mejladress och du inte kontaktat mig inom en vecka så dras en ny vinnare.

Fyra personer kan vinna!Vinsterna lottas ut i rangordningen

1: Kinesiskt brudskåp
2:En helårs preumeration av den Norska tidningen Lev landlig

3:En helårs preumeration av den Norska tidningen Rom 123

4:En helårs preumeration av den Norska tidningen Bolig dröm


Tävlingen pågår till 24:00 den 22 december som är 4 Advent!
Vinnarna meddelas via mejl och presenteras måndagen den 23 December.
Endast en lott per hushåll!
Ev, vinstskatt betalas av vinnarna.

Lycka till!

230 kommentarer:

  1. Först och främst, vilket fantastiskt skåp! Varit på jakt efter ett kinaskåp länge och blev jätteglad när jag såg Tusents härliga hemsida :)

    Svaret på frågan: Skåpet är 150 cm högt.

    Ha en fantastisk jul!
    /Hannah
    hannah.wallgren(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Jamen jisses, precis ett sådant skåp som jag längtat efter länge! Skåpet är 150 cm högt, och skulle passa som en smäck här hemma! Vinst nummer två är inte dum heller!
    Stor kram!
    /Sara
    mumlan@gmail.com

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Är gärna med

    Skåpet är 150 cm högt

    Wow så snyggt skåp. Den skulle ge en extra
    färgklick till vår nymålade hall. Just nu har vi en
    gammal ful och sliten byrå, om jag fick välja
    skulle den har slängts för länge sedan.

    Gillar alla sidorna på Fb. med mitt namn Julianna Fredriksson

    Mvh Julianna
    mailadress. julianna@bredband2.com

    SvaraRadera
  4. Skåpet är 150 cm högt .Mvh. annemarigabrielsen@gmail.com

    SvaraRadera
  5. Men gud vilken vinst! Skåpet är 150 cm högt.

    Med vänlig hälsning,
    Linda
    lindabagnert@gmail.com

    SvaraRadera
  6. Oj, viken lucköppning!! Skåpet är ju jättefint!
    Höjden är 150 cm.... sedan är det ju "gillat" på facebook sidan, trevlig söndag!

    Med vänlig hälsning
    Petra Hult
    petrahult64@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Snyggaste skåpet!! Höjden på skåpet är 150 cm.
    Tack för en fin blogg! Må så gott.
    Mvh
    Linda
    linda@florali.se

    SvaraRadera
  8. Jag är förälskad. Så så vacker skåp. Svaret på frågan är 150cm. Med vänlig hälsning, sofia
    s.joving@me.com

    SvaraRadera
  9. oj så vackert skåp! Kärlek♥

    svaret är att skåpet är 150 cm högt.

    Julhälsning från Jenny
    jenny_ruthberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Oj vilken vinster!
    Höjden på skåpet är 150 cm
    Äntligen har det kommit lite snö här, kanske det trots allt blir en vit jul!
    Önskar dej en härlig tredje advent
    -Lotta-

    SvaraRadera
  11. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  12. Med en sån vinst i potten, kan jag inte låta bli att vara med och hoppas på tur! Skåpet är urvackert och 150cm högt. Trevlig jul önskar ulrika_klang@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Vilken drömtävling!!
    Ja, detta fantastiska skåp är 150 cm högt och hur underbart som helst!

    Har gillat alla sidorna på facebook! :)

    Önskar dig en fantastisk tredje advent!

    Mirre

    symirre@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Mitt drömskåp som är helt ljuvligt. Skåpet är 150 cm högt. Home2tiny@gmail.com
    Ha en mysig advent.
    Kramisar Tina

    SvaraRadera
  15. Wow vilket snyggt skåp!
    Jag är gärna med i tävlingen!
    Skåpet är 150 cm högt!
    Mvh Sofi
    sofishusdrommar@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Jag är gärna med i den fina utlottningen :)
    Skåpet är 150 cm högt!
    tinisvitahemblogspot@hotmail.fi
    kram Tini

    SvaraRadera
  17. Vilka fina vinster!! Jag är gärna med i tävlingen. Skåpet är 150cm högt, tänk om man vinner det.. Vilken julklapp :) Fin tredje advent önskar jag dej!
    Kram Tilda
    tilda_hallstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Ah, vackert! 150cm högt är skåpet och skulle sitta som en smäck i hallen :), så nu håller jag tummarna! Mvh Frida rutfrida@gmail.com

    SvaraRadera
  19. Hej Anna!
    Vill gärna vara med i tävlingen om de fina skåpet som är 150cm högt.
    Har varit in på deras hemsida, oj så mycket fint de har och bra priser.
    Mvh Lena
    lindbergskan@live.se

    SvaraRadera
  20. Ååå vilken julklapp det kan bli :-) skåpet är 150cm högt. Tack för all härlig inspiration. Mvh josephine.ahlengren@gmail.com

    SvaraRadera
  21. Hej, wow det var ingen dålig lucköppning dag. Liten vinst i sig var att upptäcka deras hemsida genom lucköppningen. Svar: 150 cm högt. nennefr@gmail.com
    KRAM Nenne

    SvaraRadera
  22. Vilken fin tävling du har fått ordna !
    Med svaret 150 cm högt deltar jag mer än gärna i utlottningen .
    / Pernilla

    SvaraRadera
  23. Skåpet är 150 cm högt, och hade passat utmärkt hemma hos mig!
    Mvh Karin
    karin.stjarnkvist@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. 150 cm Något nytt hade alltid varit roligt att sätta in o något gammalt ut som någon annan fått glädje av :)

    SvaraRadera
  25. Vilken TÄVLING, här vill jag ha en lott! Skåpet är 150 cm högt och jag vet precis vart det skulle stå;)
    Kram Maria
    dejo@telia.com

    SvaraRadera
  26. Så himla fint! 150 cm högt.
    Mirja
    mijja@spray.se

    SvaraRadera
  27. Skåpet är 150 cm högt! Jag har en vägg i vårt vardagsrum som skriker efter förvaring! Och jag med iof... Hade passat alldeles ypperligt bra! Dessutom hade dörrarna fått stå uppe för det mesta! Så vackert!

    Marina
    marina_evertsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. Prövar lyckan även i år. Jag hade nämligen turen att vinna en helårsprenumeration förra året.
    Skåpet är 150 cm högt.
    Önskar dej en riktigt skön jul!
    Kram Carina
    carina.yli-panula@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Vilket fantastiskt skåp. Det är 150 cm högt. Håller tummarna. Julhälsningar Mona
    mona_oskarsson@telia.com

    SvaraRadera
  30. Anna, du anar inte hur mycket jag drömt om detta skåp! Blev helt chockad när jag öppnade dagens lucka! Vansinnigt fint skåp! Det skulle verkligen förgylla hela mitt rum! Skåpet är 150 cm högt och jag är mer än gärna i utlottningen!

    kristinawikslund@hotmail.com

    Hälsningar
    Kristina

    SvaraRadera
  31. Skåpet är 150 cm högt. Iiiiiii, det skulle precis få plats vid dörren till mitt vardagsrum. Tummarna vitnar! Och de andra priserna är inte heller fy skam. God jul Anna! (vanilj69@hotmail.se)

    SvaraRadera
  32. skåpet är 150cm högt.
    God jul sötnos!
    carolineeklund@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Vill gärna pröva lyckan! Det underbara skåpet är 150 cm högt. Ha en underbar advent o God Jul!
    Hälsningar Kerstin
    kerstin.benon@telia.com

    SvaraRadera
  34. Hejsan Anna!
    Tredje ljuset tänt, fortsatt fin söndag!
    Fantastiskt skåp, vilket mäter 150 cm på höjden.
    anettejonsson62@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Wow vilken fantastisk tävling, är galen i allt mattsvart, min hall skulle stråla! :-)
    Skåpet är 150 högt! Njut av tredje advent!
    ekeroth.eva@gmail.com

    SvaraRadera
  36. Hej!
    Tack för en otroligt inspirerande blogg!
    Skåpet är 150 cm och är fantastiskt fint.
    Med vänlig hälsning, Ulrika Sjöberg
    Ulrika.sjoberg78@gmail.com

    SvaraRadera
  37. Jisses vad fint skåp!!!
    Svar: Skåpet är 150 cm högt (och skulle passa perfekt här hemma ;))
    Ha det fint! theresestrand@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. Åh, mitt drömskåp :) Det är 150 cm högt.
    Önskar dig en härlig tredje advent!
    Mia
    mia@tidebrink.com

    SvaraRadera
  39. Hej!
    Skåpet är 150 cm högt.
    Hälsningar Gunilla
    gunilla.hem@gmail.com

    SvaraRadera
  40. Oj här en sak som står högt på min sambos lista.
    Hon har önskat sig ett Kinesiskt skåp eller en kista.
    Tänk att den 4e advent överraska henne få
    Med detta 150 cm höga mattsvarta skåp som i köket ska stå
    Mvh Micke Dahl (sambo med Ninelin)
    micke@mickedahl.com

    SvaraRadera
  41. Oj vilka fantastiska vinster du fått till. Skåpet är 150 cm högt.
    catarina_davidsson@hotmail.se
    Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  42. Hej, vilka fina vinster, kan inte låta bli att prova lyckan. Skåpet är 150 cm högt.
    Mvh. Tuula
    tuulalehtola@hotmail.com

    SvaraRadera
  43. Skåpet är så vackert, jag har redan kikat på det och vet att det är 150 cm högt. Går precis in där jag vill ha det :0) Ha en fridfull jul och en skön tredje advent.

    Med värme,
    Ingrid

    SvaraRadera
  44. Så fint skåp . 150 cm högt ! Helene som har helene1451@gmail.com

    SvaraRadera
  45. Hej!
    Jag är gärna med i din härliga tävling!
    Skåpet är 150 cm högt och ursnyggt!
    Camilla
    kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera
  46. Brudskåpet är 150cm högt!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  47. Skåpet är 150 cm högt och såååå suuper snyggt! Kan bara drömma om hur fint det skulle stå i mitt sovrum! Håller tummarna extra hårt denna gång ;-)
    //Moa Ekstrand
    moa.frendin@ltdalarna.se

    SvaraRadera
  48. Tusendet var en ny sida för mig, mycket fina saker. Skåpet är 150 cm hög och skulle bli så snyggt ihop med min flamingotapet i guld och svart. Nån gång måste det ju vara min tur att vinna...
    Helena
    helk70@gmail.com

    SvaraRadera
  49. Det fina skåpet är 150 cm högt.
    Hoppas på vinst!
    Ha en fin tredje advent!¨
    Birgitta
    birgitta.ge@hotmail.com

    SvaraRadera
  50. Hej Anna!
    För det första vill jag ge dig en eloge för din inspirerande blogg.
    Det vackra skåpet är 150 cm högt. Hoppas givetvis på vinst :-)
    /Solveig
    glint_bvs@hotmail.com

    SvaraRadera
  51. Coolt skåp , det är150 högt. Hoppas att man har en chans....kram B re-bygg@hotmail.com

    SvaraRadera
  52. Svar: 150 cm
    ethelsahlin@hotmail.com

    SvaraRadera
  53. Hej Anna! Skåpet är 150 cm högt. Hälsningar soren_sahlin@hotmail.com

    SvaraRadera
  54. Åh, så fint så fint skåp. Jag har länge tittat efter ett skåp som detta, skulle passa perfekt i vårt nyrenoverade vardagsrum, jag håller tummarna för tur!!!!
    Skåpet är 150 cm högt.
    Kram Monica i Karl-Gustav utanför Varberg
    (bjorklund1@telia.com)

    SvaraRadera
  55. Vilket fantastiskt skåp!! Höjden är 150cm och hade inte inredningskassan varit på noll, hade jag nog köpt ett direkt ♡ Stor kram // Emmelie
    mli_johnsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  56. Skåpet är 150 cm högt! Och så galet snyggt att jag svimmar....*duns* :)
    Kram och tack för en underbar adventskalender //Viveka
    vivekalindh@hotmail.com

    SvaraRadera
  57. Hei!
    Superfint skap! Skapet er 150cm høyt.
    Takk for fin fin blogg og mange gode ideer!
    Ønsker deg og dine er riktig fredfull JUL.
    Klem fra Tone fra Norge ;)
    tosba67@hotmail.com

    SvaraRadera
  58. Hej! Skåpet är 150 cm högt. Skåpet är ursnyggt!
    Hälsningar i juletid från Nanne
    nanne.lonnqvist@hotmail.com

    SvaraRadera
  59. Hej, Åh, ett sånt jag önskat mej!! 150 cm högt.
    eva_uusimaki@hotmail.com

    SvaraRadera
  60. "Maj gådd" vilka vinster....
    skåpet är 150cm högt och passar hos mej..;)
    tidningspren är iof inte fel det heller hihi
    dojjan74@hotmail.com

    SvaraRadera
  61. Skåpet är 150 cm högt.
    Hade passat så bra i vår hall!
    Hälsningar Lizette
    erik.bostrom@telia.com

    SvaraRadera
  62. Åh, som jag drömmer om ett sådant! Snyggt skåp!!! Det är 150 cm högt.
    Petra.wide@zbh.fi

    SvaraRadera
  63. Höjd 150 cm
    håller alla tummar o tår!
    [lailasdesign@gmail.com]

    SvaraRadera
  64. Tur brukar jag ej ha -
    men jag gör ändå ett försök att delta -
    i utlottningen på detta 150 cm höga skåp från TUSENT -
    kanske ändå lite tur jag har och vinner detta på fjärde advent.
    :0)
    johannasterner8@hotmail.com

    SvaraRadera
  65. Det fina skåpets höjd är 150 cm. Håller tummarna!!
    malinharold@hotmail.com

    SvaraRadera
  66. Mycket fint skåp,150 cm högt!
    info@amjtradgardstjanster.se

    SvaraRadera
  67. Hej Anna!
    Tack en rolig adventskalender!
    Det fina skåpet är 150 cm högt.
    God jul!
    Linaemmachristina@gmail.com

    SvaraRadera
  68. Hej Anna!vilka fina vinster!hoppas på tur!skåpet är 150 cm högt,
    annehartonen@hotmail.com
    God jul!

    SvaraRadera
  69. Superfint skåp som skulle passa fint i vår nya lägenhet. Skåpet är 150cm högt.
    Hoppas på tur! God Jul till er alla!
    carinak44@gmail.com

    SvaraRadera
  70. Hej
    Så många fina vinster!!

    Skåpet är 150 cm högt.

    monicaxlarsson@gmail.com

    Hälsningar och trevlig advent!
    Monica

    SvaraRadera
  71. hej!
    Så himla fint, skulle passa så bra i vårat nya sovrum =)
    Skåpet är 150 cm högt. Rolig idee med luckorna =)
    Ha en fin jul.

    Mvh Nathalie
    nathalieandersson1989@gmail.com

    SvaraRadera
  72. Hej hej! 150 cm högt är det fina skåpet! :) Min mailadress är lindberg785@gmail.com. Kram!

    SvaraRadera
  73. Hej!!!!

    Wow vilka fina vinster!!!!
    Skåpet är 150cm högt.
    Har länge önskat mig ett nytt skåp.
    Hoppas nu på lite tur.

    imoolsson@hotmail.com

    Trevlig advent
    Ingela

    SvaraRadera
  74. Hej!
    Vilka fina vinster du har i din lucköppning! Jag vill gärna vara med och tävla. Skåpet är 150 cm högt.

    Varma julhälsningar från Jennie i Falkenberg.

    bokanin@hotmail.com

    SvaraRadera
  75. Galet fina vinster!
    Skåpet är 150 cm högt.
    Hoppas på min tur :)
    Johanna

    SvaraRadera
  76. Inga dåliga vinster, rena rama julklappen till la familja :) Skåpet är 150cm högt.
    kontakta.anki@live.se

    SvaraRadera
  77. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  78. Hej! Skåpet är fantastiskt vackert, en ren skatt! Ett skåp som man skulle älska... Skåpet är 150cm. m.lithman@comhem.se

    SvaraRadera
  79. Kan inte låta bli! Skåpet är 150 cm högt och borde verkligen bli mitt, passar perfekt in hos mig!
    ullis31@hotmail.com

    SvaraRadera
  80. Hej, vilket vackert skåp hoppas vinna det, blir en fin julklapp till mig :) Skåpet är 150 cm högt. Min mejladress är: anne.nr1@telia.com

    SvaraRadera
  81. Hej!
    Ååå vilket fint skåp! ....och även roliga prenumerationer.
    Skåpet är 150 cm högt.
    maria.lindberg@samobler.se

    SvaraRadera
  82. Fin utlottning! Underbart vackert skåp!
    Svaret är H 150 cm.
    asa.svantesson@spray.se

    SvaraRadera
  83. Svar skåpet är 150 cm högt. God Jul till dig ! hälsn Kristina
    teamnilsson@telia.com

    SvaraRadera
  84. Skåpet är 150cm högt. God jul och gott nytt år önskar Mia Börjesson. maria.borjesson71@hotmail.se

    SvaraRadera
  85. Det skåpet är ju helt underbart!!! Vem vill inte vinna det?
    Skåpet är 150 cm högt!!
    Kram Marguerite

    SvaraRadera
  86. 150 cm högt! eleonor.trygg@gmail.com

    SvaraRadera
  87. Skåpet är 150 Cm högt. Vilken känsla de vore o vinna, wow!
    Desiree.andersson@live.se

    SvaraRadera
  88. Underbart skåp som är 150 cm högt. Tack för din trevliga lucktävling!
    Kram Raina

    SvaraRadera
  89. Det vackra brudskåpet är 150 cm högt. Håller tummarna hårt nu.
    ellan101@hotmail.com

    SvaraRadera
  90. Ett underbar skåp med en höjd på 150 cm som skulle passa utmärkt i mitt sovrum!
    EvelinaGLeandersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  91. Det alldeles underbara kinesiska brudskåpet är 150 cm högt och ska få stå på hedersplats hos mig om jag har lyckan att vinna. Givetvis hoppas jag också på en prenumeration så jag kan varva härlig inspiration med min sjuksköterskelitteratur. Hoppas på tur och håller alla tummar och tår!
    caroline.prutz@gmail.com

    SvaraRadera
  92. Höjden är 150 cm

    Elisabeth McCann
    psychedelic6@gmail.com

    SvaraRadera
  93. Skåpet är 150 cm högt.

    God Jul & Gott Nytt År!

    Vänligen Jessica

    Jessica.johansson2@gmail.com

    SvaraRadera
  94. Skåpet är 150 cm högt o jag vill oxå önska er en God Jul o ett gott nytt år från värmlandskogera
    Mvh Marie, xlntwoman@hotmail.se

    SvaraRadera
  95. Skåpet är 150 cm högt hälsar hellin71@gmail.com

    SvaraRadera
  96. Skåpet är 150 cm högt och är bara sååå fint!
    Mvh Anette, anette.g@virserum.com

    SvaraRadera
  97. Vilka vinster! Skåpet är 150 cm högt. Carina R

    SvaraRadera
  98. Skåpet är Höjd 150 cm. Mvh / Paula
    loppisliv@live.se

    SvaraRadera
  99. Åhh, detta skåp är som gjord för vår hall!
    Det är 150 cm högt, en alldeles lagom storlek för att få plats med vår grejer tycker jag. Vi var tvungna att renovera hallen p.g.a. vattenskada och nu har vi vit panel på väggarna. Så fint det skulle bli med skåpet alltså:)
    Gillar Tusent sedan läääänge!

    Kram och god jul från
    Hilde J
    hilde_jensen@hotmail.com

    SvaraRadera
  100. God Jul!
    Vilken fantastisk vinst!
    Ett 150 cm högt brudskåp - underbart!
    Blir perfekt i mitt nya radhus!

    Hälsningar Anna-Maria
    amcn1974(a)hotmail.com

    SvaraRadera
  101. Hej!
    Detta underbara skåp är 150 cm högt och skulle passa utmärkt i mitt sovrum! Håller tummarna att just jag vinner :o)
    Många varma julhälsningar/
    Marléne
    marlenegreus@hotmail.com

    SvaraRadera
  102. Jag älskar detta skåp och hade blivit helt galet glad om jag vann detta!!!!
    150 cm högt och jag håller alla mina tummar!!
    Mariasandberg797@hotmail.com

    Mvh
    Maria

    SvaraRadera
  103. Skåpet är 150cm högt och skulle passa helt perfekt mot en tom del av en vägg i mitt vardagsrum. Håller tummarna! :)

    mvh Mariette
    mariette_85@hotmail.com

    SvaraRadera
  104. Skåpet är 150 cm högt. Vore absolut bästa julklappen :)

    Med vänlig hälsning Jeanette
    jeanetteberntsson@yahoo.com

    SvaraRadera
  105. Brudeskapet er 150 cm høyt, og står øverst på ønskelisten min! Nydelig!!

    Vennlig hilsen Kathrine
    kat.byberg@gmail.com

    SvaraRadera
  106. Heij! Den är 150cm högt och skulle passa såå bra i vårt vardagsrum! Önskar dig mysigt jul och tackar underbar blog! Anne-Maria annemaria.putkonen@gmail.com

    SvaraRadera
  107. Goder afton. Skåpet är 150 cm högt. Kanonfint. Jag hoppas att tomten inte ser allt.Monika B
    janjakobsson53@hotmail.com

    SvaraRadera
  108. Kärlekvidförstaögonkastet♡
    Skåpet är 150 cm.
    Mvh Johanna
    ikola79@gmail.com

    SvaraRadera
  109. Vilken fantastisk tävling, super fina vinster allihop. Såklart man vill vara med, skåpet är 150 cm högt och helt underbart.
    godastunder@hotmail.com

    Kram Anna
    God jul

    SvaraRadera
  110. Skåpet är 150cm högt...skulle passa och vara funktionellt i vårt hem.. asaedvardsson@live.se mvh åsa

    SvaraRadera
  111. Åå va fint!! :)
    Svar: 150 cm högt.
    ronia.holmqvist@gmail.com

    SvaraRadera
  112. Hej Anna!
    Vilka fantastiska vinster!
    Det helt magiskt vackra brudskåpet är 150 cm högt och alldeles alldeles underbart ❤️
    Inredningsmagazinen är ju kanonvinster de också!
    Önskar dig en lugn och fridefull Julhelg!
    Med vänlig hälsning,
    Jenny i den vita villervallan
    jenny.starwitch@telia.com

    SvaraRadera
  113. Jag har tittat på det fina skåpet i Tusent butiken i Säffle där jag bor flera gånger!
    Det är såå snyggt! Och 150 cm högt !
    majas1@hotmail.se

    SvaraRadera
  114. så otroligt fint skåp som är 150 cm högt.
    wasberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  115. Oj! Vilket fint skåp! Det önskar jag mig i julklapp ;)! Tidningar med massa inspiration är inte heller fel ju! :) skåpet är 150cm högt. Ha en bra dag! Mvh camilla
    camilla.jacobsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  116. Så otroligt fint skåp! Hade suttit som en smäck hemma hos mig! Jag ska hålla tummarna att tomten tänker på lilla mig. Tack på förhand! MVH Veronica
    veronicavargefjord@hotmail.se

    SvaraRadera
  117. Glömde skriva att skåpet är 150 cm högt :)
    veronicavargefjord@hotmail.se

    SvaraRadera
  118. Wow vilket fullkomligt underbart skåp, 150cm är det.malin_nickel@hotmail.com.

    SvaraRadera
  119. Vilket fint skåp! Skulle passa perfekt när vi ska renovera sovrummet i asiatisk stil :)

    Skåpet är 150 cm högt

    Mvh Therese
    Tjalens@gmail.com

    SvaraRadera
  120. ♡ 150 cm högt ♡
    Info@curlysue.se

    SvaraRadera
  121. Det var en exklusive adventsvinst, amazing. 150 cm högt är skåpet. Allt är gillat och delat.

    liljevit14@hotmail.com.

    SvaraRadera
  122. Å vilket underbart fint skåp! Det skulle passa perfekt till min gamla servis som jag försöker "loppa" ihop! Skåpet är 150cm högt.
    Ha det så gott, hälsningar Veronica
    ostman.veronica@gmail.com

    SvaraRadera
  123. Oj vilket fin skåp! Det är 150 cm högt.
    Hoppas på tur!
    Hälsn
    Jeanette
    jeanette@quattro.nu

    SvaraRadera
  124. Wow vilket fint skåp.
    Det är 150cm högt och skulle vara perfekt i mitt badrum eller kanske i sovrummet.
    Jannike
    jannikecb@gmail.com

    SvaraRadera
  125. Läckert skåp, 150 cm högt.
    Mvh
    Caritha_L@live.se

    SvaraRadera
  126. Lycka till alla! Duktiga Anna!!!

    SvaraRadera
  127. Kanonsnyggt svart skåp!! Skulle sitta fint i nyrenoverade hallen :-) Skåpet är 150 cm högt.
    Hälsningar palmqvist1@bredband.net

    SvaraRadera
  128. Vilka fina saker de har på Tusent. Gillar allt!
    Det svarta brudskåpet är 150 cm högt.
    Bästa hälsningar/ annlouise.berglund@swipnet.se

    SvaraRadera
  129. Oooh vilka fina vinster! Skåpet är 150cm högt. Eller om man hellre vill... 1,5m eller 15dm eller... God jul / Anna

    familjensundelin@gmail.com

    SvaraRadera
  130. Anne-Sofie Eriksson17 december 2013 22:30

    Men ojojoj...Å hjälp vilken otroligt fin kalender du har!!! Vore ju rena drömmen o vinna det kinesiska brudskåpet:) Lyckliga den som gör det<3 Höjden på skåpet är 150 cm.Tusent var nytt för mej men inte sista gången jag kollade där inte,så jättemycket fint där finns!!!
    Varm Kram o hej fr mej!=)) Anso ...annesofie7329@gmail.com

    SvaraRadera
  131. Skapet er 150 cm og helt fantastisk!! :)
    Dette blir spennende!
    Ha fortsatt fine adventsdager:)

    Mvh
    line@frue.no

    SvaraRadera
  132. Så fin adventskalender!
    Skåpet är 150 cm högt.
    Med vänlig hälsning
    eva.persson@hotmail.se

    SvaraRadera
  133. Hej

    Vilka grymma priser,
    Höjden på skåpet är 150 cm

    Hälsningar Jeanette

    krantzjeanette@hotmail.com

    SvaraRadera
  134. God Jul och en önskan om Ett Gott Nytt År med många fina foton och tankar. Har länge haft en önskan om att äga ett sådant skåp,skulle bli så fint här hemma... Höjden på skåpet är 150cm. Kram Lena. vanke50@yahoo.se

    SvaraRadera
  135. Skåpet är 150cm högt. Håller tummarna! God Jul.
    Kram Maria Mimmi.lindgren@telia.com

    SvaraRadera
  136. Åhh, skåpet har länge funnits på önskelistan! Och 150 cm högt, bara 4 cm lägre än lilla jag :)
    therese@thelindholms.com

    SvaraRadera
  137. Underbart skåp, det vore den bästa julklappen någonsin :)

    150 cm högt.

    Kramar och God Jul,
    Anna
    channa_82@hotmail.com

    SvaraRadera
  138. Ett jättevackert skåp!! som jag mycket väl kan tänka mig här hemma;)
    Skåpet är 150cm högt.
    Min mailadress är listor511@hotmail.com

    Kram och God Jul!
    lisa

    SvaraRadera
  139. 150cm av ren skönhet! Som jag letat efter ett brudskåp, så himla vackert! Håller tummarna hårt!
    Formoteketecohome@hotmail.com är min mailadress
    God Jul till dig ♥
    Mvh Martina

    SvaraRadera
  140. Så fint skåp som är 150cm. Mvh
    Emma, emmaholmsten@hotmail.com

    SvaraRadera
  141. Detta helt underbara skåp är 150 cm, skulle sitta som gjutet hos mig.

    En riktigt God Jul och ett Gott Nytt År till er alla!

    Kram Elinor
    el.ny@hotmail.com

    SvaraRadera
  142. Vilken fantastisk tävling! Vill självklart vara med och tävla! Skåpet är 150 cm! Nu håller jag tummar & tår!
    God jul & Gott nytt! Kram Jessica

    Jessie__@live.se

    SvaraRadera
  143. Åhh vilket fint skåp och vilken fin webbutik!!
    Klart jag vill vara med och tävla.
    Skåpet är 150 cm högt.

    God Jul och Gott nytt år!
    Kram
    Camilla
    Camilla@millamix.se

    SvaraRadera
  144. Skapet er 150 cm høyt :) Riktig god jul og takk for en flott blogg! Mvh Veronica Isnes
    visnes83@gmail.com

    SvaraRadera
  145. Hej ! Mitt drömskåp skulle passa så bra i mitt vardagsrum.
    Höjden är 150 cm. Hälsningar Ann

    SvaraRadera
  146. Men vilken VINST! Tänk att vinna ett så tjusigt skåp. Det skulle passa så fint i mitt matrum. *drömmer*
    Skåpet är 150 cm högt. Webbutiken är ny för mig och wow vad mycket fint det har.
    God Jul!
    linda_starby@telia.com

    SvaraRadera
  147. Skåpet är 150 cm högt.
    God Jul!
    sandra_ottosson@hotmail.com

    SvaraRadera
  148. Hej Anna,
    Skåpet är 150 cm högt och jättefint, tidningsprenumerationerna är också kanonfina priser.
    rita.jansson@raa.se
    God Jul & Gott Nytt År

    SvaraRadera
  149. Wow! Detta 150 cm höga charmtroll får gärna flytta hem till mig! Gillar gillar

    Wallnina@hotmail.com

    SvaraRadera
  150. hei,
    så vakkert skap. høyden er 150 cm.
    ønsker deg en nydelig jul.
    beste hilsen TOVE

    SvaraRadera
  151. Jättefina priser verkligen. Skåpet är sååå snyggt.

    Svar; skåpet är 150 cm högt.

    hannah.aba@hotmail.com

    God jul och Gott nytt år

    SvaraRadera
  152. Hej,
    Skåpet är 150 cm högt och skulle passa perfekt i sonens nya hus.
    Kram,
    Cathrine
    cathrinepersson@hotmail.com

    SvaraRadera
  153. Skåpet är 150 cm högt.
    nettan.s@spray.se

    SvaraRadera
  154. Världens finaste skåp är 150 cm högt! :)
    linalufsen@hotmail.com

    SvaraRadera
  155. Hej!

    Vilket fantastiskt skåp som ni skänker till en lycklig vinnare. Verkligen generöst!

    Skåpet är 150 cm högt. Skulle bli en lycklig vinnare då familjen troligen kommer att få flytta in i vårt hus som skall vara färdigt i februari efter 1,5 år i kappsäck. Har 100 flyttlådor hos vänner som behöver någonstans att bo....


    Önskar alla En God Jul och Ett Gott Nytt År

    Ul@iisab.com

    SvaraRadera
  156. Hejsan!
    Det jätte snygga skåpet är 150 cm högt.
    mvh rosemari@lilliecrona.net

    SvaraRadera
  157. Hejsan!
    Det jätte snygga skåpet är 150 cm högt.
    mvh rosemari@lilliecrona.net

    SvaraRadera
  158. Det vackra,, vackra skåpet är 150 cm högt. Vilket underbart förstapris! /Susanne
    susk@hotmail.se

    SvaraRadera
  159. Jaaaa, så himla fint. Alldeles underbart 150 cm höga skåpet....
    Helenstenrosen@hotmail.com

    SvaraRadera
  160. Jätte fint skåp! 150cm högt. Oj vad fina möbler dom har på TUSENT!
    htgmaria@hotmail.com

    SvaraRadera
  161. Så vackert!!! 150 cm högt! ;)
    mvh/ Ingrid
    ingridgerdin@telia.com

    SvaraRadera
  162. Den vill jag inte missa! Har stått överst på min lista väldigt länge. . . skulle passa såå bra i vårt kök.
    Skåpet är 150 cm högt.

    Håller alla tummar och tår!

    Kram ”Ninelin”

    uddadesign@gmail.com

    SvaraRadera
  163. Bästa julklappen skulle vara denna vinst! Skåpet är 150 cm högt (och 110 cm brett - vilket passar peeerrfekt där det ska stå ;))!

    karikulla@live.com

    Cross my fingers!

    Kram & God Jul <3

    SvaraRadera
  164. Hej!
    Vilket vackert skåp! skullle passa otroligt bra in i vårat nybyggda hus som förhoppnings vis snart ska vara klart. Jag står snart inte ut längre, vilket jag inte är ensam om.
    Skåpet skylle vara en perfekt present att ge till mamma och pappa som tack för allt de gör för mig och min bror. Det är dem så väl värda efter alla träningar, läxläsningar, jobbkvällar, bilturer och allt grejande med bygget.
    Skåpet är 150 cm högt.
    Ps tycker att det är en rolig och inspererande blogg. Jag har kollat på den för att få tips om mitt rum!
    Hoppas alla får En Riktigt God Jul och Ett Härligt Gott Nytt År!
    Massa kramar från Ebba:)
    ebbis2012@gmail.com
    ebbis2012@gmail.com

    SvaraRadera
  165. Hej!
    Vilket vackert skåp! skullle passa otroligt bra in i vårat nybyggda hus som förhoppnings vis snart ska vara klart. Jag står snart inte ut längre, vilket jag inte är ensam om.
    Skåpet skylle vara en perfekt present att ge till mamma och pappa som tack för allt de gör för mig och min bror. Det är dem så väl värda efter alla träningar, läxläsningar, jobbkvällar, bilturer och allt grejande med bygget.
    Skåpet är 150 cm högt.
    Ps tycker att det är en rolig och inspererande blogg. Jag har kollat på den för att få tips om mitt rum!
    Hoppas alla får En Riktigt God Jul och Ett Härligt Gott Nytt År!
    Massa kramar från Ebba:)
    ebbis2012@gmail.com
    ebbis2012@gmail.com

    SvaraRadera
  166. Åh, tänk om man vinner detta 150 cm höga, fantastiskt fina skåp! Det hade varit en julklapp det :)
    monica.andersson228@gmail.com

    SvaraRadera
  167. Tjenixen Beautiful skåp. Är själv lite längre än du, men med dina 150 cm matchar vi perfekt;). Du och jag skåp, now and forever:).
    God Jul och Gott Nytt År.
    mariesweden@hotmail.com

    SvaraRadera
  168. Tänk att få chansen att vara med och tävla om det helt fantastiska skåp som är 150 cm högt. Bättre julklapp kan man ju inte få, hoppas... hoppas!!

    mia.wahllof@gmail.com

    SvaraRadera
  169. Tänk att få chansen att vara med och tävla om det helt fantastiska skåp som är 150 cm högt. Bättre julklapp kan man ju inte få, hoppas... hoppas!!

    mia.wahllof@gmail.com

    SvaraRadera
  170. 150 cm

    Önskar dig och sponsorerna allt gott!
    FB gillar självklart alla - Britta Högström
    (thot@hotmail.se)

    SvaraRadera
  171. Underbart vackert skåp!
    Skåpet är 150cm högt.

    mortsyn4@home.se

    SvaraRadera
  172. Det fina kinesiska skåpet är 150 cm högt. Gillar och delar!
    Kort och gott ett helt underbart vackert skåp som gärna skulle få pryda sin plats hör hemma hos oss.

    rebmarfre@spray.se (Caritha Jolstrand)

    SvaraRadera
  173. Hej!

    Skåpet är 150 cm högt.

    God Jul!

    duckroad10@gmail.com

    SvaraRadera
  174. Åh måste vara med och tävla. Skulle antagligen svimma..av lycka om jag vann. Skulle passa perfekt hemma hos oss.
    Skåpet är 150 cm högt
    Kram
    evalevabo@yahoo.se

    SvaraRadera
  175. For en fantastisk premie!! Skapet er 150 cm høyt, og det ville bli sååå fint i stuen min! Ha en riktig fantastisk julefeiring!
    Alt godt fra Siri Amanda fra Norge ;)
    sam.solva@hotmail.com

    SvaraRadera
  176. V.i.l.k.e.n tävling!! Klart man ska vara med på den här :D

    Skåpet är 150 cm högt och jag har emma.sundgren@live.se som mailadress :)

    Må gott
    Varma hälsningar
    Emma

    SvaraRadera
  177. Skåpet är 150cm högt och är drömmen. Supersnyggt!
    Linnéa Hansen
    linneakjaerhansen@gmail.com

    SvaraRadera
  178. Underbart skåp som är 150 cm högt!

    Hälsningar Suzy suzyq65ay@yahoo.se

    SvaraRadera
  179. Fantastisk lucköppning!!
    Skåpet är 150 cm högt och min mailadress millandante@live.se

    Kram Milla

    SvaraRadera
  180. Även jag är gärna med och tävlar.
    Svar: 150 cm högt.
    Ha en underbar jul.
    Mvh Veronica.

    Vonka5@hotmail.com

    SvaraRadera
  181. 150 cm är höjden! Kram och God Jul!

    Barbro

    SvaraRadera
  182. Åhhh, vilket fantastiskt skåp!
    Som är 150 cm, och precis
    så där perfekt, lagom stort!
    Precis som alla andra vill
    förstås jag med, var med
    i din fina adventstävling!
    Skam den som ger sig...

    Hur det än går så vill
    jag passa på att önska
    en riktigt God Jul!
    Ha det så gott/Marie

    ragna_marie@hotmail.com

    SvaraRadera
  183. Hej!
    Vilket fantastiskt pris!
    150 cm är höjden,
    vinner jag blir jag en nöjd en;)
    Tack för fin inspo, God Jul!
    Med vänlig hälsning
    Marie
    marie.nilsson@lund.se

    SvaraRadera
  184. Hej! Har aldrig varit med och tävlat så här men jag gör ett försök 😄Skåpet har jag sneglat på i många år så skulle jag nu mot förmodan vinna så finns det plats för denna oerhört vackra pjäs.
    Svaret: Skåpet är 150 cm högt!
    Önskar alla en Riktigt God Jul ❤
    Ann
    www.paulinaochjag.blogspot.se

    SvaraRadera
  185. Glömde ju mailadressen
    ann.h.stenstrom@gmail.com

    SvaraRadera
  186. Hejsan!

    Skåpet är 150 cm högt. God jul!

    Mvh Sanna
    sanna.svens@hotmail.com

    SvaraRadera
  187. Hejhej och God Jul! Skåpet är 150 cm. min mejl är Emma.Morin@home.se

    SvaraRadera
  188. Hej svejs!
    Skåpet är 150 cm. Kul med en så trevlig utlottning! ostlund.lena@telia.com
    Ha en mycket GOD JUL!!
    Lena

    SvaraRadera
  189. Hej, skåpet är 150 cm h

    SvaraRadera
  190. Hej!
    Brudskåpet är 150 cm högt. God Jul! elizabeth.gawelin@gmail.com
    /Elizabeth

    SvaraRadera
  191. Skåpet är 150cm. Och är den perfekta julklappen till min fru! josc@cowi.se

    SvaraRadera
  192. Skåpet är helt underbart! Jag skulle behöva nypa mig flera gånger om jag skulle stå som vinnare :)
    Svaret på frågan är 150 cm högt.
    Min mailadress: frederica.balk@hotmail.com
    GOD JUL!
    Kram Frederica

    SvaraRadera
  193. Skåpet som är 150 cm högt skulle matcha den oerhörda lycka som råder i vårt första gemensamma hem.
    God jul och Gott nytt år
    önskar
    en annan Anna med mailadress ekberganna75@hotmail.com

    SvaraRadera
  194. Ett otroligt vacker skåp som är
    150 cm högt.
    Mailar min mailadress om jag har turen.
    Många julhälsningar Suz

    SvaraRadera
  195. Åh detta skåpet har stått på vår önskelista jättelänge. Hade passat perfekt nu när vi ska flytta till större lägenhet om en månad. Skåpet är 150 cm högt. Min mail om jag skulle ha turen... sofe_79@outlook.com. God Jul!! / Fia

    SvaraRadera
  196. The height of the cupboard is 150 cm or 59.0551181 inches or 4,92125984 feet or 4.5000045 chinese chi.
    I'm a little bit taller, so far.
    Would be glad to be a winner. X-mas greetings, Slke.
    Email: sharelookhomes@online.de

    SvaraRadera
  197. HEJ!

    MIN STÖRSTA ÖNSKAN ÄR ATT MIN SAMBO PETER FRIAR TILL MIG I JUL!

    TÄNK ATT FÅ ÖVERASKA MED DETTA BRUDSKÅP SOM ÄR 150 cm HÖGT SOM VI HAR PILLAT OCH TITTAT OCH ÖNSKAT OSS SÅ LÄNGE!

    HÅLLER TUMMAR OCH TÅR!
    Jag har gillat på Facebook!

    ANNA WESTERBERG
    Meddelar min e-post om jag vinner.

    PS. Tack för en fin och inspirerande blogg!!!

    SvaraRadera
  198. Hej vilken exklusiv tävling. Jag deltar gärna så jag svarar att det kinesiska brudskåpet är 150 cm högt. Nu håller jag tummarna för denna fantastiska julklapp till oss i familjen, till vår snart färdigrenoverade övervåning. God Jul hälsning från Helene heleneragnarsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  199. Välkommen till INTERACTIVE LÅN FIRM - ett unikt fynd lån tjänst för alla!

    Behöver du ett akut lån för att rensa dina skulder eller om du behöver ett kapital lån för att förbättra din verksamhet? har du fått avslag av banker och andra finansiella organ? Behöver du en konsolidering lån eller en inteckning? sök inte mer eftersom vi är här för att göra alla dina ekonomiska problem ett minne blott.

    Detta är INTERAKTIV LÅNET FIRM. Vi erbjuder lån till dem som är intresserade till ett överkomligt ränta på 3%.

    Våra lån är väl försäkrad som maximal säkerhet är vår prioritet.
    INVESTERARE behövs också.

    Kontakta oss via e-post:
    interactiveloanfirm@gmail.com

    Med vänlig hälsning
    Herr, Mark Powell
    GE DIN VÄRLD en mening.

    SvaraRadera
  200. 100 % garanti lån erbjudande gäller
    Vi erbjuder lån till dem som behöver finansiering för att lösa sina problem . Om du behöver finansiering , kontakta oss via
    e-post : allenthy1@hotmail.com

    SvaraRadera

VÄLKOMMEN IN HIT!!