tisdag 17 december 2013

Före/efter...

Jag får kommentarer både här och på instagram och via mejl om att de är inspirerade av min viktresa! Jättekul måste jag säga! Med Lchf har jag hittat tillbaka till min kropp, känner liksom igen mig själv när jag ser mig i spegeln !

Ni som vill gå ner i vikt, stabilisera blodsockret, få en lugn mage och god hälsa! Testa lchf, det har förändrat mitt liv i allafall! Kampen om kalorierna är borta, det är så skönt! - 18,5 kg har det blivit!
Ha det så gott/Anna

10 kommentarer:

  1. Congratulations!! You have done a super work!! So nice!!

    SvaraRadera
  2. Jag åt också LCHF och gick ner i vikt och mådde så bra, och så kom semestern och..ja, jag tänkte ta en veckas brejk..det blev mer än en vecka snarare flera månader. Såklart har jag gått upp igen. Bilderna på dig fick mig att bestämma mig..nu blir det LCHF..Punkt.

    SvaraRadera
  3. Grattis! Vilket bra jobb du har gjort!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  4. Anna ! You look fabulous ! Great work ! Congratulations !
    Hugs
    Joanna

    SvaraRadera
  5. Amazing! You look stunning!
    Sam :)

    SvaraRadera
  6. Utrolig bra!!
    Du har vært kjempeflink:))

    SvaraRadera
  7. Hi Anna!!! Congratulations, you're terrific! I'm working on regaining my body (you know before having children) I'll tell you ... Kisses

    SvaraRadera
  8. Wow vilken förändring och resa du gjort!

    SvaraRadera

VÄLKOMMEN IN HIT!!