måndag 11 november 2013

Men hu så kallt det är..


Jag älskar verkligen alla årstider,men just nu längtar jag efter kyla och snö. Och borde vara glad över att det är kallt i dag. Men jag fryser,har dragit på elementet på högsta nivå och funderar på att tända ljus här inne på kontoret. Var nyss inne i huset och tände i pannan så att det ska vara varmt och skönt inne i kväll. Höll på att frys ihjäl medans jag sprang över gårdsplanen. Hu va rått det är i dag!! Nu blir det te och varm tröja!!

Ha det så gott/Anna

5 kommentarer:

  1. Heeeeeeeej!
    Men ååå..
    Vilket kontor du fått!!
    haha.. eller fått och fått.....vilket kontor du skapat!!
    Du är så duktig Anna!

    Vad många fina reportage du visar också..
    Glöm inte att komma förbi på en fika om du har vägarna förbi..;)
    Kraaaaaaaam Katarina

    SvaraRadera
  2. Isande kallt! Har faktiskt bubbat fram kamin skydden idag ( för små nyfikna händer ) dags att börja elda!
    Supersnyggt kontor, så inspirerande ♥

    SvaraRadera
  3. Hejssan duktigaste du, jooo jag längtar också efter kyl och snö!!!

    Kramar från Nådendal, Kirsi

    SvaraRadera
  4. Ja inte är det barfotaväder längre precis... Men värme i din bild:) Fint!

    kram | tina

    SvaraRadera
  5. Så mysig bild, sen kom väl värmen?!
    Kram Jenny

    SvaraRadera

VÄLKOMMEN IN HIT!!