söndag 24 november 2013

I dag öppnar vi lucka nr 1!



I dag öppnar vi lucka nr 1!

Vinst nr 1 är:

 Ljusstaken Max, med LED lampor från företaget 







För att delta i tävlingen behöver du svara på den här frågan! 
Skriv svaret i meddelanderutan, samt skriv med din mejladress 
så att jag lätt kan nån dig om du vunnit!! 

1:Hur hög är ljusstaken Max?
Svaret hittar du här på Star tradings hemsida

Vinst nr 2:

Är ett presentkort på 500 kr att köpa blommor för,hos någon av Euroflorists florister. 



Vinst nr 3:
Är en helårs prenumeration av den Norska tidningen Vakre Hjem.

Gilla gärna på fb, men det är inte obligatoriskt!

Tre personer kan vinna!Vinsterna lottas ut i rangordningen

1: Ljusstaken Max
2: Presentkort på Euroflorist
2: Helårs prenumeration på Vakre Hjem


Tävlingen pågår till 24:00 den 1 december som är 1 Advent!
Vinnarna meddelas via mejl och presenteras måndagen den 2 December.
Endast en lott per hushåll!
Ev, vinstskatt betalas av vinnarna.

Lycka till!

228 kommentarer:

  1. Hej!
    Den superfina ljusstaken är 83cm hög.
    Tack,för din blogg! Jag läser den varje dag och inspireras.
    Kram Gunilla
    gunilla.hem@gmail.com

    SvaraRadera
  2. Ååh vilka fina vinster. Max är 83 cm och såå snygg. Ha en fin söndag.
    -Lotta-

    SvaraRadera
  3. Max är 83cm hög.
    Kram Sara

    SvaraRadera
  4. Den super fina ljusstaken är 83 cm hög.

    SvaraRadera
  5. Ljusstaken är 83 cm hög.
    :)
    Anna.persson@mark.se

    SvaraRadera
  6. Den coola ljusstaken är 83 cm hög o jag håller tummarna!

    SvaraRadera
  7. Superfin och roligt med tävling. Den är 83 cm hög.

    SvaraRadera
  8. Den fantastisk fine adventsstaken er 83 cm høy :)

    SvaraRadera
  9. Rätt och slätt: 83 cm hög! Tack för din fina blogg! /Jennie jennie.aagesson@gmail.com

    SvaraRadera
  10. Ljusstaken är 83 cm hög.
    Vore en dröm att ha i fönstret!
    Lakback@hotmail.com
    /Mia

    SvaraRadera
  11. Den skulle vel aldring være 83 cm. høj :-) Mange hilsner fra Katinka, kontakt@blandet-landhandel.dk

    SvaraRadera
  12. Den är 83 cm hög och väldigt snygg. gustafssonspia@hotmail.com Vilka fina priser du har. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  13. Max är 83 cm hög i all sin prakt:-)
    info@minikex.se
    Malin

    SvaraRadera
  14. Så fina vinster Anna! Ljusstaken är 83 cm hög.

    Ha en fin dag!
    Kram Marie
    vitaranunkler@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Hela 83 cm hög-skulle den få bre ut sig i mitt köksfönster!/Annika
    dojjan74@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Hela 83cm hög! Fantastisk ljusstake, håller tummar och tur att jag vinner!
    M-at-vackravega@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. ljusstaken är 83 cm hög! tack för chansen! /Terese
    tereses@live.se

    SvaraRadera
  18. Heeej!! Ljusstaken är 83cm hög o helt fantastisk!!!! Håller precis på o målar våra 100 år gamla ekmöbler i svart o denna ljusstake hade varit pricken över i.
    Mvh Mia
    mia.wahllof@gmail.com

    SvaraRadera
  19. Åh så fin ljusstake! Den är 83 cm hög :) Tack för din inspirerande blogg!
    /Mia
    mia@tidebrink.com

    SvaraRadera
  20. Hej!
    Ljusstaken Max är 83cm hög.
    Hade varit perfekt att lysa upp vintermörkret med!
    Hälsningar Christel
    chni00@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Härlig förstavinst! Max är 83 cm. Petra.wide@zbh.fi

    SvaraRadera
  22. Hej! Vilken fin tävling :) Max är 83cm hög. Kram Tilda
    tilda_hallstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Hej Anna!
    Så fin ljusstake med en höjd på 83cm!
    Ha det så bra! ❤
    Kramar Lovisa

    Min mail för säkerhets skull:
    lovisa_l@yahoo.se

    SvaraRadera
  24. Hej!

    Den är 83 cm hög:) Oj vad mycket fint det fanns på deras sida!
    Ha en go söndag!
    /Anna

    malva75@hotmail.se

    SvaraRadera
  25. Wow vilka fina priser! Höjden är 83cm. Min mail är s.joving@me.com

    SvaraRadera
  26. 83 cm - min mail er: hellesv@hotmail.com :-)

    SvaraRadera
  27. Härliga vinster!
    Svar: 83 cm
    jenny.johansson1@gmail.com

    SvaraRadera
  28. Åhh så fina vinter du har lyckats plocka ihop. Det här ska bli kul :-)
    Höjden är 83 cm
    catarina_davidsson@hotmail.se
    Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  29. Hej svaret är 83 cm
    cina.westman@spray.se

    SvaraRadera
  30. Vilka finfina vinster:-)))
    Den är 83 cm .
    Kram Bittan
    bitstr@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Max är häftigt stor och 83cm hög.

    SvaraRadera
  32. Vilken jättefinljusstake! höjden är 83 cm

    SvaraRadera
  33. Hej hej

    83 cm hög är ljusstaken Max.
    sandrabergstrom1@outlook.com

    kram

    SvaraRadera
  34. Hej!

    Ljusstaken Max är 83 cm hög!

    duckroad10@gmail.com

    kram kram

    SvaraRadera
  35. Åh vilken superhärlig lucköppning!!! Jag vill gärna vara med i utlottningen!

    Svaret på frågan är: Den übervackra ljusstaken är 83 cm hög.

    Hoppas på tur!!

    Kraaaaam aka
    a.house.with.a.view@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Ljusstaken är 83 cm hög. Nu är det bara o vänta o hoppas på tur.

    Kram Anna Gryth
    abertholdson85@hotmail.com

    SvaraRadera
  37. Den flotte stanken er 83 cm høg. Hilsen merang@hotmail.no

    SvaraRadera
  38. Men vilken underbar ljusstake och vad fint du har i ditt hem!
    Svaret är 83cm.
    Nu håller vi tummarna.


    malin.bergenholtz@hotmail.com

    malin.bergenholtz@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. Så roligt med adventskalender :) Höjd 83 cm!
    Kram Jenny
    je4green@hotmail.com

    SvaraRadera
  40. Ljusstaken Max är 83cm hög och kanonfin! Tack för en inspirerande blogg! Med vänlig hälsning, Jessica
    jerre1984@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. kul med adventskalender för vuxna! Ljusstaken är 83 cm hög. nu håller jag tummarna, ljusstaken skulle passa perfekt här, även de andra vinsterna
    Hälsningar Elisabeth
    elisabeth.karlsson@edu.boras.se

    SvaraRadera
  42. Max är 83 cm hög. annemarigabrielsen@gmail.com

    SvaraRadera
  43. Hej.
    Vilken underbar ljusstake.
    Svar: Den är 83 cm hög!

    Hälsningar Monica
    monicaxlarsson@gmail.com

    SvaraRadera
  44. Den är hela 83 cm hög!
    ocatarina@hotmail.com

    SvaraRadera
  45. Den galet snygga Max är 83 cm.
    Tack för alla dina inspirerande inlägg! Älskar din stil!
    sofieforsback@hotmail.com

    SvaraRadera
  46. Cool lysestage, 83 cm høj

    hellepirette@yahoo.dk

    SvaraRadera
  47. Hej!
    83 cm hög
    a.klockberg@gmail.comq

    Annika

    SvaraRadera
  48. Den är 83cm hög! Ahlinda@live.com

    SvaraRadera
  49. Den är 83 cm hög!
    :)
    alma.j77@hotmail.com

    SvaraRadera
  50. Den är 83 cm hög.
    Hoppas allt är bra med dig!
    Kram Agnetha
    acastor@live.se

    SvaraRadera
  51. Den är 83 cm hög.
    Linaemmachristina@gmail.com

    SvaraRadera
  52. Hej! Den är 83 cm och är nog den snyggaste adventsljusstake jag någonsin sett!!! Jag håller alla tummar! Den här vill jag såå gärna vinna! Stor kram från Åsa
    asa.jansson.neren@hotmail.com

    SvaraRadera
  53. WoW! Vilken fantastisk ljusstake, Max är hela 83 cm....

    Ha det så gott/ Marie
    ragna_marie@hotmail.com

    SvaraRadera
  54. Den gigantiska ljusstaken max är hela 83 cm hög! Skulle passa fint hos mig liksom vinsterna i utlottningen. Min e-post: kontakta.anki@live.se

    SvaraRadera
  55. Hejsan!

    Den fina ljusstaken är 83 cm hög.

    Fortsatt trevlig helg från ett kallt Tornedal -15 o sol!
    /Allis
    annwas@hotmail.se

    SvaraRadera
  56. Härlig ljusstake! Höjden är 83 cm :) dbertholm at hotmail.com

    SvaraRadera
  57. Hej! Riktigt ståtlig ljusstake! Max är 83cm hög!
    Mvh Mia
    mariaek433@hotmail.com

    SvaraRadera
  58. Vilka fina vinster! Ljusstaken är 83 cm hög och perfekt till mina stora fönster.

    SvaraRadera
  59. Den skulle sitta fint :) Ljusstaken är 83 cm
    norrspets@gmail.com

    SvaraRadera
  60. Åh den vill jag vinna! Ljusstaken är 83 cm hög.
    Bettan45@hotmail.com

    SvaraRadera
  61. Wow, vilka superfina vinster :-)!
    Max är 83 cm hög.

    Kram Anette
    anetteochingvar[at]hotmail.com

    SvaraRadera
  62. Hello
    Ljusstaken är max 83 cm hög och ju så vrålsnygg.
    Kram
    Sandra
    sandra.evy@iname.com

    SvaraRadera
  63. Vilken trevlig adventskalender och vilka härliga vinster som gömmer sig bakom luckorna.Tack Anna för din roliga idé!
    Star tradings magnifika och vackra ljusstake är 83 cm hög.
    Kram, väntar med spänning på 1 advent!
    Raina
    raina@telia.com

    SvaraRadera
  64. Wow, 83cm hög och jag fick ett extremt ha-begär!

    SvaraRadera
  65. Hei,

    så flott.
    høyden er 83 cm.
    klart jeg vil delta.
    denne lysestaken var fantastisk flott!

    ha en vidunderlig førjulstid.
    klem TOVE

    SvaraRadera
  66. Den där ljusstaken var riktigt läcker. Den är 83cm hög, precis lagom för ett högt fönster.
    jennifer(at)loveandrespect.se
    Ha en skön söndag

    SvaraRadera
  67. vilka vinster!! Max är 83 cm hög och får gärna flytta till mig H Carina R

    SvaraRadera
  68. Åh, så fin, den är 83 cm hög!
    Plockade preics fram mina ljusstakar och stjärnor från vinden för att se att dem fungerar, jag längtar så till advent!
    Kram Monica

    SvaraRadera
  69. Jättefin ljusstake!! 83 cm hög och skulle passa bra i mitt kök :)
    anna-carin@jemedic.se

    SvaraRadera
  70. Jag svimmar så fin!!!!!!!!
    Den är 83 cm hög och skulle sitta som en smäck i vårt vardagsrumsfönster.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  71. men..snyggaste ljusstake jag sett på länge!!! ljusstaken max är 83cm hög

    SvaraRadera
  72. Max är 83 cm hög. Kerstinryden@hotmail.com

    SvaraRadera
  73. Den snygga ljusstaken Max är 83 cm hög!

    elvira_6@msn.com

    SvaraRadera
  74. Hej!
    Ljusstaken Max är 83cm.
    Fantastiskt fin*_*
    mamma@englunds.biz

    SvaraRadera
  75. Wow! Superfin :-)

    83 cm.

    Kram N

    SvaraRadera
  76. Höjden på Max är 83 cm!! Vinner jag vet du var jag bor!!! ;)

    Kram Marguerite

    SvaraRadera
  77. Den fina ljusstaken Max är 83 cm. En sådan
    stor ger mycket ljus i tillvaron nu.
    Hälsningar sus-06@hotmail.com

    SvaraRadera
  78. Max är 83cm och skulle passa perfa i mitt 1,5 meter höga fönster!

    mariette_85@hotmail.com

    SvaraRadera
  79. Vilka fantastiska vinster, vilken lycka om man lyckas kamma hem någon utav dem! Ljusstaken är 83 cm hög. Håller alla tummar och tår! ♥ Kram, Sofie

    SvaraRadera
  80. Äsch, glömde mejladressen till kommentaren ovan: gamlasnickeriet@hotmail.se :)
    /Sofie

    SvaraRadera
  81. Hej, max är 83 cm hög. Hoppas på tur :-)
    katarina.jonsson@kvanum.com
    /Katarina

    SvaraRadera
  82. Hej hej!
    Max mäter 83 cm. En härligt trendig ljusstake som blir prcken över :et våra gamla spröjsade fönster :)
    Kram Viveka
    vivekalindh@hotmail.com

    SvaraRadera
  83. Hej hej!
    Max mäter 83 cm. En härligt trendig ljusstake som blir prcken över :et våra gamla spröjsade fönster :)
    Kram Viveka
    vivekalindh@hotmail.com

    SvaraRadera
  84. Hej hej!
    Max mäter 83 cm. En härligt trendig ljusstake som blir prcken över :et våra gamla spröjsade fönster :)
    Kram Viveka
    vivekalindh@hotmail.com

    SvaraRadera
  85. Hej,
    ljusstaken Max är 83 centimeter :)

    sara.andersson3@hotmail.com

    SvaraRadera
  86. Ljusstaken är 83 cm hög! Skulle passa bra i mitt vardagsrumsfönster!
    MVH vanilj69@hotmail.se

    SvaraRadera
  87. Hej, ljusstaken Max är 83cm hög å jättesnygg! Skulle passa bra i mina fönster :)
    Må så gott,
    Veronica
    ostman.veronica@gmail.com

    SvaraRadera
  88. Hej! Staken skall enligt hemsidan vara hela 83 cm och det skulle passa vårt fönster på Limhamn alldeles utmärkt!
    Säpofrun

    SvaraRadera
  89. 83 cm lär den vara.
    Min mailadress är postquiet@gmail.com

    SvaraRadera
  90. Vilka toppen vinster. Ljusstaken är jättefin, så pampig när den är hela 83 cm hög ;)
    Hoppas på tur! Den skulle passa bra i våra stora fönster i vardagsrummet.
    Kram Frederica

    SvaraRadera
  91. Åhh, alldeles underbar! Jag skulle ställa den på golvet i köket där jag har ett fönster som går från golv till tak!
    Hälsningar
    Hilde
    hilde.sivertsen@telia.com

    SvaraRadera
  92. Hej jättefin ljusstake som är 83 cm.
    Min mail erica-johansson@bredband.net.net
    MVH Erica.

    SvaraRadera
  93. 83 cm!

    ): Hälsningar
    Paola

    paola.allegrini@ymail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. :) skulle det ju vara!

      Radera
  94. 83 cm
    Hälsningar Lina
    lin_70@hotmail.com

    SvaraRadera
  95. 83 cm hög...jag skulle vilja ge den till min fina syster i present så jag håller tummarna:)

    Anna
    annapanna77@hotmail.com

    SvaraRadera
  96. Snyggingen MAX är 83 cm hög och skulle förgylla mitt hem bland alla stjärnor! ★
    Kram Tessan
    Tessanlindgren@hotmail.com

    SvaraRadera
  97. Den snygga 83cm höga ljusstaken skulle passa perfekt i mitt stora hallfönster! *håller tummarna*
    /Frida a12fricl@student.his.se

    SvaraRadera
  98. 83 cm hög och enormt snygg, har aldrig sett något vackrare.
    Ippibacken@hotmail.com

    SvaraRadera
  99. 83 cm hög skönhet...
    gunilla.gustafsson@pp2.inet.fi

    SvaraRadera
  100. Hejsan! Max är 83 cm. Så fin! Tyvärr har jag inte något passande fönster... Men andra priset... åh, tänk att kunna handla riktigt härliga, maffiga jul- och nyårsbuketter! Hälsningar från Nina. 018262846@telia.com

    SvaraRadera
  101. 83cm hög och skulle bli en underbar present till min älskade mamma som alltid ställer upp till hundra procent på mig./kram Theres tildaochmamma@live.se

    SvaraRadera
  102. 83 cm hög! :)

    johannaaronsson_86@hotmail.com

    SvaraRadera
  103. Den är 83 cm hög.
    malin.almen@comhem.se

    SvaraRadera
  104. Hej, hej! Fina Max är 83 cm hög.
    Hoppas egentligen på 3:e priset! (Enklast när man bor i Norge)
    annant@live.no
    Hälsningar Anna

    SvaraRadera
  105. Max är 83 cm hög o jag vet exakt var han skulle trivas ;)
    frokennilssonskok@hotmail.se

    SvaraRadera
  106. Hej, max är 83 cm hög!

    Hanna.snarbacka@gmail.com

    SvaraRadera
  107. Den superfina, coola ljusstaken är hela 83 cm hög!!
    Tack för en inspirerande blogg! susanne.ostblom@spray.se
    /Susanne

    SvaraRadera
  108. Hej! Den fina ljusstaken max är 83 cm hög, skulle passa perfekt hemma :)!
    maria.lindberg@samobler.se
    //Maria

    SvaraRadera
  109. Hejsan! den 83 cm höga ljusstaken skulle passa fantastiskt bra i min hall!! Kram rosemari@lilliecrona.net

    SvaraRadera
  110. Åh vad fin! Den är 83 cm hög, skulle vara såå fin hemma hos mig! :)
    frida.sandstrom@live.se

    SvaraRadera
  111. 83 hög !! och ståtlig!!
    Jag har öppethus här hemma nu fram till jul,så en sådan ljusstake hade passat mig perfekt!! : )
    kristinehem@mail.nu

    SvaraRadera
  112. Hej 83 cm hog jattefin skulle passa bra i mitt kok , tack for en bra blogg. contact@popcorn-vintage.com mvh Asa

    SvaraRadera
  113. Hej!! Svaret är 83 cm hög. Supersnygg!!
    Med vänlig hälsning Helena ho78@live.se

    SvaraRadera
  114. Vilken perfekt vinst! Har precis flyttat till hus och vi har endast 1 ljusstake från lägenheten. Ljusstaken är 83 cm hög och hade passat perfekt i vardagsrumsfönstret. :)

    suzettenilsson@live.se

    SvaraRadera
  115. Hej,
    Har följt din blogg länge, med mkt inspiration som följd. Jättebra!
    Detta är dock det första jag skriver ;-)
    Ljusstaken är 83 cm hög.
    Nu håller vi tummarna!!

    annika.k.hagen@gmail.com

    SvaraRadera
  116. ljusstaken Max är 83 cm. roligt med tävling och kul m inspiration på din blogg som alltid.
    kram lina olsson
    lina-j@spray.se

    SvaraRadera
  117. Hej! Staken är 83 cm hög! Verkligen jätte jätte fin! Roligt initiativ med en adventskalender. :)

    susanne@zinknet.se

    SvaraRadera
  118. Max är 83 cm hög och skulle vara så snygg i mitt vardagsrum!!!
    krajamaria@live.se

    SvaraRadera
  119. Ljusstaken är 83 cm hög och skulle vara en perfekt julklapp till min fina mamma.

    SvaraRadera
  120. Oj, vilken jätte! Ljusstaken är 83 cm hög och nu håller jag tummarna..
    isola_flickan@hotmail.com

    SvaraRadera
  121. Nu chansar vi! Med så många som svarar är väl chansen inte så stor., men är man inte med så kan man aldrig vinna. Ljusstaken är 83 cm hög.
    Maggan
    sabris@telia.com

    SvaraRadera
  122. Ljusstaken är 83 cm hög och den skulle vara perfekt i min nya lägenhet:)

    EvelinaGLeandersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  123. Ljusstaken MAX är 83 cm hög. Älskar Star Tradings belysning!

    zandra__948@hotmail.com

    SvaraRadera
  124. Lysestaken er 83 cm løy. Tusen takk for en super blogg og masse flott inspirasjon!

    Klem fra Tone fra Norge
    tosba67@hotmail.com

    SvaraRadera
  125. Hej hopp!! Ljustaken är 83 cm hög håller fingrar o tå....
    mariana.liljelli-persson@kalmar.se

    SvaraRadera
  126. Hej! Svaret är 83 cm hög. Så snygg med svart och verkligen inget jag sett tidigare :) Hälsn Kristina teamnilsson@telia.com

    SvaraRadera
  127. Hej. Den underbara ljusstaken är 83 cm hög.
    mona_oskarsson@telia.com

    SvaraRadera
  128. 83 cm:) elinhanna88@gmailcom

    SvaraRadera
  129. Hej!

    Max var helt ny bekantskap för mig - men föll mig helt i smaken och skulle göra sig så bra i våra nyinsatta fönster...
    83 cm hög är den iaf.
    Lite nybörjartur nu skulle inte sitta fel..
    aneper72@gmail.com

    SvaraRadera
  130. Hej!
    Ljusstaken är 83 cm hög och jätteläcker! Vilka fina vinster!! Nu ska jag hålla alla tummar!
    Kram!

    SvaraRadera
  131. staken är 83cm hög håller tummarna för vinst...
    marika.olofsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  132. Max är 83 cm. Hälsningar från Ann nu skrivandes på rätt plats!
    ao.bergendahl@tele2.se

    SvaraRadera
  133. Ljusstaken är 83cm hög och är hur coolt som helst!
    Nu hoppas jag på att bli en turgumma :)
    sirja_nikkanen@hotmail.com

    SvaraRadera
  134. Åh vilken fin. Ljusstaken är 83 cm hög. Min mailadress är: larssoooon_@hotmail.com

    SvaraRadera
  135. Hoppas på 1:a gångstur. Max är 83 cm hög. asumshill@hotmail.com
    Kramiz
    Mari

    SvaraRadera
  136. Den är 83 cm hög och jättehäftig!
    Mvh
    karin.stjarnkvist@hotmail.com

    SvaraRadera
  137. Den fina ljusstaken är 83 cm hög.
    //mvh Irène
    irene@brandrisk.se

    SvaraRadera
  138. Ljusstaken är 83 cm hög.
    Med vänlig hälsning
    guma_347@hotmail.com

    SvaraRadera
  139. Ljusstaken är 83 cm hög och otroligt vacker. En fröjd för ögat. Hoppas bli vinnaren och ägaren till den staken.
    Hälsning sofie
    Sofijelkpg@hotmail.com

    SvaraRadera
  140. Vilken härlig utlottning! Galet fin ljusstake som skulle bli mycket fin i vårt stora köksfönster.
    Ljusstaken är 83cm hög.
    Hoppas Hoppas!
    katarina.haggstrom@ume.se

    SvaraRadera
  141. Snygg och maffig ljusstake! Den är 83 cm hög.
    Hoppas på tur, såklart!
    Kram Annica Almfors

    SvaraRadera
  142. Hej! 83 cm, Önskar dig en fridfull första advent!
    Marianne
    Marianne.wind(at)perstorp.com

    SvaraRadera
  143. Ljusstaken Max är 83 cm hög. En som hoppas att vinna den fina, skulle passa såå bra i vårt allrum.
    kristinaohlin@hotmail.com

    SvaraRadera
  144. Vilken härlig tävling du har anordnat, vilka priser! Den magiska adventsljusstaken är 83 cm hög. Hade passat perfekt hos mig = )

    SvaraRadera
  145. Vilka fantastiska priser! Passar ju bra i en fantastisk blogg! :)
    Håller tummarna!
    Ha en fin advent!
    annairene@telia.com

    SvaraRadera
  146. ooops.... glömde svaret på frågan....83 cm hög är den fina ljusstaken
    annairene@telia.com

    SvaraRadera
  147. 83 hög är ljusstaken, skulle passa utmärkt hos mig.
    evalundman51@bredband.net

    SvaraRadera
  148. Max är hela 83 cm hög. Superstor, supersnygg ;)
    emelieekborg@gmail.com

    SvaraRadera
  149. Max är 83 cm hög.
    ros_marie_a@hotmail.com

    SvaraRadera
  150. Hej,

    83 cm hög är ljusstaken.

    vicalex73@hotmail.com
    Med vänlig hälsning, Victoria

    SvaraRadera
  151. Max er 83 cm høy, og kunne passet perfekt i mine flere meter høye vinduer. Jeg krysser fingrene for trekningen som er dagen etter min bursdag;o)
    Maliva

    SvaraRadera
  152. Max-staken var jo bare lekker! Og den er 83 cm høy. Hadde passa så bra i vinduet mitt!
    Krysser fingrene og håper på det beste ;)
    Ha en flott kveld!

    Fru her og der

    SvaraRadera
  153. Älskar ljusstaken! Den är 83 cm hög.
    Kram Anki
    anki.mail@telia.com

    SvaraRadera
  154. Max är 83 cm hög
    /Åsa tiaoasa@hotmail.com

    SvaraRadera
  155. Rätt svar: 83 cm
    Håller tummarna så de vitnar fram tills den 1:e dec!
    God Jul!
    E-mail: mikael_kjellsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  156. Vilken vakker adventsstake!
    Den er 83 cm høy.

    Vh Gunn
    E-post: gunn@hugla.no

    SvaraRadera
  157. Vilken vakker adventsstake!
    Den er 83 cm høy.

    Vh Gunn
    E-post: gunn@hugla.no

    SvaraRadera
  158. Halloj!
    Vilken otroligt snygg ljusstake! Den är by the way 83 cm hög....Skulle platsa finfint här hemma hos mej...:))
    Kram Git
    gitfransson@hotmail.com

    SvaraRadera
  159. Hej!

    Ljusstaken är 83 cm hög.

    Hälsar Jennie Ottosson

    bokanin@hotmail.com

    SvaraRadera
  160. 83 cm hög. Otroligt snygg.

    Babsan
    Bopsi@telia.com

    SvaraRadera
  161. Max är 83 cm hög
    från
    Birgitta
    Birgitta.heidfors@capgemini.com

    SvaraRadera
  162. Favorit ljusstaken!
    Max är 83cm hög
    Så skulle vara såå fin här hemma :)
    Med vänlig hälsning Jessica.nikander@spray.se

    SvaraRadera
  163. Wow vilken tävling!
    Snygga ljusstaken är 83 cm hög och skulle passa superfint här hemma ;) kram Suss
    thore.susanne@telia.com

    SvaraRadera
  164. Den ursnygga ljusstaken som väcker cravings hos en icke-gravid är 83 cm lång :) Jätterolig tävling och jag håller tummarna! Juliga hälsningar, Cecilia, cecilia.bejbom@gmail.com

    SvaraRadera
  165. Hej!
    Den är 83 cm hälsar Desiree
    desse.pettersson@gmail.com

    SvaraRadera
  166. Ååh va roligt att du har börjat med din adventskalender igen .
    Mitt svar är 83 cm .
    Tack för all inspiration och fina reportage i olika tidningar !!

    / Lotta

    lotta_wr@hotmail.com

    SvaraRadera
  167. Vilka fina vinster!
    Ljusstaken är 83cm hög.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  168. Otroligt vilken respons du får. Fattar du att det är flera dagar kvar till den 2;dec och redan 171 st som vill ha uppmärksamhet. Kul. Max är iallafall 83cm. Maffigt så det förslår. Monika B
    janjakobsson53@hotmail.com

    SvaraRadera
  169. Hej!
    Ljusstaken är 83cm hög.
    ingela.waller@gmail.com

    SvaraRadera
  170. Hej!
    83cm.
    sandra_ottosson@hotmail.com

    SvaraRadera
  171. Hallå!
    Rätt svar är: 83 cm
    mynchen@hotmail.com

    SvaraRadera
  172. Hej.
    Ljusstaken Max är 83 cm och vrålsnygg =)
    Tack för en trevlig blogg.
    asa-eliasson@hotmail.com

    Ha det gott/ Åsa

    SvaraRadera
  173. Vilken stake, 83 cm hög.
    /Moa

    frendin@hotmail.com

    SvaraRadera
  174. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  175. Max är 83 cm hög. Maffig och bara så fin.
    Min mejladress är: johanna.svonni@gmail.com

    SvaraRadera
  176. Den är 83cm hög och skulle passa perfekt hemma hos mej, Hoppas! Hoppas!
    Petramh@hotmail.com

    SvaraRadera
  177. Ljusstaken Max är 83 cm hög, snygg och alldeles alldeles underbar...
    Kram
    Britteli
    britteli.ekman@telia.com

    SvaraRadera
  178. Hej
    Jag är gärna med och tävlar och svarar: 83 cm hög.
    Ha en fin dag Mvh Veronica.
    Vonka5@hotmail.com

    SvaraRadera
  179. Ljusstaken är 83 cm hög.
    Ha det bra
    Hälsningar Amy.
    amyglaad@gmail.com

    SvaraRadera
  180. Den suupersnygga ljusstaken är 83 cm hög.

    En skön o fin advent önskar Eva

    SvaraRadera
  181. Oj där gick det fort. Är ju bra med mailadressen omutifallatt turen skulle varar framme ;-)

    Den suupersnygga ljusstaken är 83 cm hög.

    En skön o fin advent önskar Eva

    eva.nb@hotmail.com

    SvaraRadera
  182. Hej Hej!
    Första gångs besökare på din blogg, mycket inspirerande! :)
    Tack för det!

    Ljusstaken Max är 83 cm hög.

    Vänligen Marie
    missmi@hotmail.com

    SvaraRadera
  183. Oh my, skulle go to heaven om jag vann en sådan eller årspren på Vakre Hjem...

    Max är 83 cm.

    Hälsar trogna läsaren viktoria.eklund@utb.tierp.se

    SvaraRadera
  184. Hej,

    Fin blogg med många fina och inspirerande inlägg! Max är 83 cm hög.
    Mysiga juletider,
    iruneber@hotmail.com

    SvaraRadera
  185. .max är 83 cm hög o skulle passsa perfekt i nåt av mina stoooora fönster.Hoppas på tur gör:man ju alltd leena-bellman@spray.se

    SvaraRadera
  186. Ljusstaken Max är 83 cm hög

    Helt förälskad i den/Emma
    hidling_emma@hotmail.com

    SvaraRadera
  187. Julianna Fredriksson28 november 2013 23:29

    Hej!
    Jag är gärna med i din tävling.
    Ljusstaken Max är 83 cm hög.

    Tänk vad mysigt att sitta i soffan och mysa och se den läckra ljusstaken sprida sitt sken,
    och få lysa upp i vårt lilla hem. "LOVE IT". Hoppas nu på tur.
    Gillar din blogg och delar tävlingen på FB med mitt namn.

    Mvh Julianna Fredriksson
    mailadress: julianna@bredband2.com

    SvaraRadera
  188. Hej! Den snygga ljusstaken är 83 cm hög. Den skulle vara så snygg i mitt köksfönster... Hoppas, hoppas!
    Miriam (myralo70@gmail.com)

    SvaraRadera
  189. Hejsan,

    Max är 83 cm hög och jättefin! Jag vet att min mamma och pappa skulle tycka hemskt mycket om den! Perfekt julklapp eftersom jag själv bor utomlands!
    Tack!
    Anette
    anettetaylor@gmail.com

    SvaraRadera
  190. Råkade snubbla in på din blogg idag och har redan en massa projekt till hemmet! Tack!
    Ljusstaken är 83 cm hög.

    Mailadressen är Sabina_malkoc@hotmail.com

    SvaraRadera
  191. Hamnade på din blogg via ByggMax nyhetsbrev. Kanontrevlig läsning! Många nya och även avdammade gamla idèer har poppat upp i skallen. Gubben kommer få nya gråa hårstrån ;)! Ljusstaken Max är 83 cm hög. Dessutom den snyggaste jag sett på år och dag :)!

    Min mailadress är: annakarin.pettersson68@gmail.com

    SvaraRadera
  192. Super snygg ljusstake och den är 83 cm hög följer din blogg som är en helt underbar inspirationskälla.
    Min mailadress:malin.kjoller@gmail.com

    SvaraRadera
  193. Ljusstaken Max är med sina 83 cm helt fantastisk!! Den skulle passa fint i fönstret mot gatan eller dalen, där många kan se den!
    //Sabina Botin
    sabina.botin@telia.com

    SvaraRadera
  194. Hej!
    Ljusstaken är 83cm hög. Ha en fin dag!
    Kram Susanne / http://vitafalkenslantliv.blogspot.se/

    SvaraRadera
  195. Hej på dej!🙋
    Har liten stund på mej att hinna vara med o tävla om fina ljusstaken Max som är hela 83cm hög!
    Så fin den var,har aldrig varit in på det företagets sida förr men oj så mycket fint där fanns!😊
    Håller tummarna nu🍀
    Tycker du har en jättefin blogg o även roligt att följa dej på Insta!
    🌸Ha en fortsatt fin helg nu!🌸Kram Anso (mej når du på annesofie7329@gmail.com)

    SvaraRadera
  196. 83cm är svaret på frågan din;
    Tycker denna ljusstake är den finaste nånsin.
    Om mitt hjärtas dröm att vinna detta kunde uppfyllas;
    Skulle säkert vår julsäsong förgyllas.Sedan vi flyttade i huset vårt;
    I vardags rummet skulle den placeras förstås.
    För att höja mysfaktorn när vi umgås.
    I Star Tradings butik är jag kär.
    Tusentals kronor kunde jag spendera där.
    En stor inspirationskälla är bloggen din tycker jag;
    Läser den försöker jag göra varje dag.

    kylielarsson(at)gmail.com





    kylielarsson(at)gmail.com

    SvaraRadera

VÄLKOMMEN IN HIT!!