onsdag 1 maj 2013

Ni som prenumererar

På tidningen Lantliv... 


Har kanske fått senaste numret i brevlådan. Min tidning har inte dykt upp ännu!Men i går fick jag veta att tidningen har börjat landa hemma hos de som prenumererar. Tidningen kommer ut i butik den 6 maj. Visar då lite bilder från reportaget som Jonas och jag gjorde.

Tills dess passar jag på att hälsa nya läsare välkomna, och tar och visar lite av mina egenfotade bilder från mitt hem. Först ut vardagsrummet med matsalsdel!
Ha en härlig dag/Anna


7 kommentarer:

  1. Åh, då kom jag med ett för tidigt avslöjande igår:-)
    Reportaget är jättefint så då har du att se fram emot!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Susanne! Har sett pdfen av reportaget!
      Är jättenöjd med det! Roligt att du gillar det! ha det så gott/Anna

      Radera
  2. Spännande, den kommer ju i min brevlåda.Såg dit mail så nu väntar jag dubbla godsaker i brevlådan. Och så ska jag baka cheesecaketårta någon dag.
    Kram Anita

    SvaraRadera
  3. Den där skänken/skåpet är ju så fint!!!!

    SvaraRadera
  4. Så fint du har det! Åh.

    SvaraRadera
  5. Congrats on the inclusion in the mag - well done!! You make a room so inviting and I always wish I could just sit in there and take it in!! Cheers!!

    SvaraRadera
  6. Du har det superfint :-)

    SvaraRadera

VÄLKOMMEN IN HIT!!