måndag 25 mars 2013

Halloj, här blir det före o efter reportage!

I dag händer det grejer! Blev uppringd av Kvällstidningen Expressen, de vill göra en artikel om min lchf resa!

Fotograf kommer snart, här vare snabba bud ! Lite scary är det allt då jag inte har någon kontroll över det skrivna ordet! Vet ju att vinklingarna kan bli lite si o så! Men jag skulle få läsa citaten och det känns ju bra!

Jag brukar alltid låta dem jag skriver reportage få läsa texten, det känns bra för både mig o dem! Men så funkar det inte inom dags och kvällspressen!

Återkommer om vilken dag det hela kommer!
Ha det så gott/Ann




15 kommentarer:

  1. Åh vilken resa du har gjort, blir spännande att läsa om den i tidningen.Lycka till Kram Theres

    SvaraRadera
  2. Vad häftigt... Det är sådana som du som inspirerar mig, tack!!!
    :)

    SvaraRadera
  3. Grattis! :) Vill gärna läsa reportaget om dej när tidningen kommit ut.

    SvaraRadera
  4. På ett sätt skönt kanske att det gick fort. Då hann du kanske inte bli lika nervös. Det kommer säkert bli kanon.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Va kul! Verkligen inspirerande!
    Stor kram

    SvaraRadera
  6. Men du kan verkligen det där med att inspirera :) Det kommer bli jättefina bilder och ett bra reportage är jag säker på .

    KRAM
    Pernilla

    SvaraRadera
  7. Så snygg du är Anna!! Mycket inspirerande!

    Kram Jennie

    SvaraRadera
  8. Vad roligt! Härlig resa du gjort...Kram Pia

    SvaraRadera
  9. Kul!!
    Här gick det oxå snabbt när de kontaktade mig ;)

    SvaraRadera
  10. Grattis! Kan inte tänka mig annat än ett bra reportage, ska bli kul att få ta del av din resa!!! Grattis igen!!

    Kram/Tatjanis

    SvaraRadera
  11. Du och jag Anna kommer nog i samma tidning kan jag tänka mig. Å vad roligt! heja oss då :)

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  12. ...Glückwunsch liebe Anna <3

    schöne sonnige Woche
    wünscht dir...

    Kram Ulrike

    SvaraRadera
  13. Tack alla vad ni är rara! Kraam

    SvaraRadera
  14. Vad skoj, grattis till viktnedgång och ny livsstil. /Miriam

    SvaraRadera

VÄLKOMMEN IN HIT!!