lördag 22 december 2012

Naturligt & rustikt + Julen sitter i väggarna!








Av Anna Truelsen & Carina Olander Foto Carina Olander

I helgens Leva o bo har Carina och jag med ett härligt reportage. Det är ett inspirationsjobb som 
vi har byggt upp tillsammans hemma i Carinas vardagsrum!
Vi gillar båda två det här jobbet skarpt!
__________________________________
Jonas och jag har även med ett fint reportage i tidningen. 
Reportaget pryder framsidan, det är alltid kul! 





Av Anna Truelsen Foto Jonas Lundberg

Julreportaget hos härliga Agnetha i Säffle är ett av de reportagen som vi gjorde ett par veckor innan jul. Agnetha hade verkligen lyckats att få till Jul i hela huset. Ett otroligt och mysigt litet hus!

Titta gärna in på hennes blogg!

Ha en fin lördag/Anna!


19 kommentarer:

  1. Så himla fint! Älskar hela alltet! :-D Du har världens roligaste jobb!

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga hem!
    Va kul att hamna på framsidan!! Ni är så duktiga.... Blir så inspirerad av dig! :)

    Stor kram från Bälinge

    SvaraRadera
  3. Så fina reportage. Tack för all fin inspiration ni gett under året du , carina och Jonas.

    STOR JULKRAM .

    Pernilla

    SvaraRadera
  4. Naturens skönhet
    är obeskrivlig.
    Kung Bore har målat allt
    i silver och guld.

    Jag vandrar
    genom vinterlandet.
    Snön knarrar
    under mina fötter

    Gnistrande pärlor
    pyntar trädet
    Och jag får njuta
    alldeles gratis.

    Kylan biter
    I mina kinder.
    Solen står lågt
    och värmer inte.

    Frusna händer,
    frusna fötter
    men tankarna på vänner
    ger mig värme i hjärtat!

    En riktigt god jul till dig och de dina önskar jag dig från ett vintrigt Gotland!

    SvaraRadera
  5. Ohhh så fint ni gjort hemma hos Carina! Den stora randiga mattan blev jag helt förtjust i. Superfina bilder!! Även det andra reportaget ser kanon ut. Fin Jul till dig Anna och Gott Nytt!! Kram Paula

    SvaraRadera
  6. Så nydelige og inspirerende bilder!
    Ønsker deg og dine en riktig god jul!!
    Kristin

    SvaraRadera
  7. Vilka underbara bilder och styling ;)) gillart skarpt!!!
    Kram Caroline

    SvaraRadera
  8. Jag dööör så fint!!! Bland det snyggaste jag sett! Vilken otroligt härlig styling!
    Nu blev jag ännu mer taggad till att ta in naturen, ja gärna en hel skog ;-) in i mitt hem!
    Kram o God Jul!
    Judita

    SvaraRadera
  9. Vad fint ni har gjort! OCh vilken fin randig matta! Var kommer den ifrån?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Tack, mattan kommer från Ellos!

      Radera
  10. Så fina bilder! HÄRLIGT!!!

    Ja, det är alltid så otroligt inspirerande att komma till Carina, eller hur?
    Nu ska jag baka knäckebröd á la LCHF och då tänker jag på dig (vilken härlig koppling va? Hi hi, men det är efter att du hade med knäckebrödet till Marie, och vi åt och njöööööt)
    Ha en riktigt fin jul Anna!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  11. MAGISKT fint och julmysigt!!!! Massa julkramar till dig vännen

    SvaraRadera
  12. Härlig inspiration.. Ska kolla in hennes blogg nu. Kraam Pia

    SvaraRadera
  13. Vilka underbara reportage!!
    Gillar ALLT!!
    Ja nu har jag verkligen fått inspiration.. :0)
    Vad duktiga ni är!!

    Ska genast kolla in Agnethas blogg!

    önskar dig och din familj en riktigt GOD JUL!!
    Varm kram
    Tina

    SvaraRadera
  14. Underbara bilder som får mej att må så gott!
    God Jul! /Teres

    SvaraRadera
  15. Fastnade för det första reportaget i Leva o bo....precis en sådan jul som jag vill ha. Vacker med naturens färger. Du är såå kreativ!! Julkramar m

    SvaraRadera
  16. underbara bilder!! Så mycket julinspiration!
    Ha en mysig söndag!
    Kram

    SvaraRadera
  17. Åh vilka härliga bilder! Så inspirerande!

    SvaraRadera
  18. Åh det var underbara bilder riktiga WOW bilder !!!.Jag har suttit och bläddrat fram och tillbaka i tidningen hela eftermiddagen . Tack för inspirationen.
    God Jul /Bitte

    SvaraRadera

Hej!Välkommen till mig..lämna gärna en liten hälsning..så kul att få besök av just dig!!
kram Anna