söndag 2 december 2012

Adventskalender öppning - 1 till 2 advent


Då var det dags för andra lucköppningen i Adventskalendern. Roligt att så många är med!

Denna vecka så är tävlingen i samarbete med företagen
 Tusent och den Norska tidningen BoligDrøm



1 Pris:



 Vinn 2 st plädar i valfri färg och mönster. Här hittar du de olika plädarna! 
För att delta i tävlingen behöver du bara svara på den här frågan!

Vad innehåller serien ALLWHITE  hos Tusent?
Skriv svaret i meddelande rutan!

2 Pris:

Vinn en helårs prenumeration av den Norska tidningen BoligDrøm

Tävlingen startar den 2 december !
 och pågår fram till 7:00 den 9 december, den 2 Advent!
Vinnaren presenteras efter kl 7:00!

Jag skulle bli glad om ni som har blogg eller facebook ville länka,
 och vill ni så får ni självklart
gilla Tusent och BoligDrøm på facebook!

Vill ni veta mer om min adventskalender så tryck här! 
Ev, vinstskatt betalas av vinnaren!

Vinnaren av förra veckans tävling, hittar ni här!
Lycka Till/Anna!

 

89 kommentarer:

  1. saga (sagapahlsson@live.se)2 december 2012 09:24

    Jag är med! Svaret är: 6 olika bord och 2 olika stolar.

    SvaraRadera
  2. Jag är också med, plädar passar ju extra bra nu när det blivit så kallt!
    svar 6 olika bord och 2 olika stolar.
    kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Jag vill vara med!

    Finns 6 olika bord och 2 olika stolar i serien.
    / Anna

    SvaraRadera
  4. Mysiga finfina priser som jag självklart inte skulle tacka nej till. Fast jag skulle inte behålla den själv, jag tycker alltid att det är roliga att kunna glädja och förgylla någon annan person, därför skulle jag ge bort mitt pris i julklapp.
    Svar: 2 olika stolar, 6 olika bord.

    Kram Angelica

    SvaraRadera
  5. Jag är med så klart. Svar: 6 olika bord, 2 olika stolar. / Pia

    SvaraRadera
  6. I'm in! Vilken dröm att få vinna detta.. :D
    Allwhite-serien innehåller tre soffbord, tre matbord och två stolar.

    Kram, Sara
    http://saragunmarie.blogspot.fi/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Min mejl: sara_westerlund743@hotmail.com

      Radera
  7. Hej!
    Ha en fin första Advent.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  8. Svar; 6 stycken bord i olika modeller och storlekar, samt 2 stycken stolar i olika modell, allt i vitt!!!
    Oj, vad jag ska hålla tummen nu, plädarna skulle sitta som gjutna i vår TV-soffa.

    Jag önskar Dig en fin Första Advent.
    //lisamaja

    SvaraRadera
  9. Hej, är med på den här luckan också :) Serien innehåller tre soffbord, tre matbord och två stolar. Nu är det bara att hålla tummarna. Ha en mysig första advent. MVH Annethe Stegeby

    SvaraRadera
  10. Serien innehåller 3 olika soffbord, 3 olika matbord och 2 olika stolar i vitt.

    Har givetvis länkat till den fina tävlingen på min blogg!
    Kram, Sofie

    SvaraRadera
  11. Jag är med :)
    De vackra möblerna finns
    som 6 olika bord och 2 olika stolar.

    Ha en fin 1:a advent!
    // Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Tre soffbord, tre matbord och två stolar, samtliga i vitt.
    Jag har länkat och gillar på fb.
    Ha de gott. Catarina

    SvaraRadera
  13. 3 olika soffbord, 3 olika matbord och 2 olika stolar


    Trevlig första advent:)
    siwhw@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Åh, hoppas!
    Två stolar och sex bord är svaret :)

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  15. Serien innehåller: 3st soffbord, 3st matbord & 2st stolar.

    SvaraRadera
  16. Grattis till vinnarna. Jag vill ta chansen till nästa dragning. 6vita bord och 2vita stolar , mycket fint. Monika B
    janjakobsson53@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Den innehåller sex stycken bord och två stolar!

    amanda.je@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. 6 bord och 2 stolar innehåller serien.

    SvaraRadera
  19. Jag vill med vara med och svarar samma som alla andra: 6 olika bord, 2 olika stolar.kramis semlana

    SvaraRadera
  20. Svar: allt är i vitt och det är 3 matbord, 3 soffbord och 2 stolar.

    God jul!!

    SvaraRadera
  21. Oh, it´s great! I like it so much to take part!
    Wishing you a wonderful wintertime and a cosy time till christmas.
    Lovely hugs
    Molly

    SvaraRadera
  22. Hej det är en vit serie med matbord soffbord och stolar. Helene T

    SvaraRadera
  23. Helena I Uppsala
    Svar: Allwhite innehåller bord och stolar.

    SvaraRadera
  24. Hej,

    Jag vill gärna vara med. Har gillat på FB.

    Serien Allwhite innehåller tre soffbord, tre matbord och två stolar. Allt i vitt.

    Mvh

    Johanna Stenmann

    SvaraRadera
  25. Hejsan, svaret är 6 olika bord o två olika typer av stolar/Carina, Åland

    SvaraRadera
  26. Hei:)
    Jeg blir gjerne med!
    Allwhite inneholder to stoler, tre spisebord og tre stuebord:)

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  27. Väldigt fina bord och stolar... :-)

    SvaraRadera
  28. Jeg prøver lykken med 3 matbord, 3 soffbord og 2 stole..:-)

    God advent fra Danmark

    Kram Lisbeth

    SvaraRadera
  29. Jag vill vara med :)

    Rätt svar är Tre soffbord, tre matbord och två stolar, samtliga i vitt.

    //Malin grodmalin@gmail.com

    SvaraRadera
  30. jag vill vara med:) Den innehåller 6olika bord och 2stolar!
    Just nu har jag träningstema på bloggen:)
    Varje Måndag är kommer en nya utmaning kom gärna med ideer till dessa utmaningar tex spring minst 5km, gå minst 1mil osv. Utmaningen är för alla med utan blogg och jag vill att vi alla hjälper och peppar varandra

    Vill du vara med? Skriv i mitt inlägget om träning om du vill vara med så länkar jag till dig varje måndag då utmaningen är

    Utmaning 1 börjar imorgon måndag titta in då för att se vad första utmaningen är.

    Kram

    SvaraRadera
  31. 6 olika bord och 2stolar innehåller serien.Självklart vill jag vara med i denna fina tävling. En pläd skulle sitta fint nu, -20 grader här nu ikväll, så nu vill man bara sitta inne och mysa. Julkram Maria
    maria.fahlstrom@hotmail.se

    SvaraRadera
  32. Åhh, så underbara priser. Jag vill gärna vara med och svaret är: 6 olika bord, 2 olika stolar.
    Håller tummar och tår nu för tur

    Kram Teres

    SvaraRadera
  33. Jag vill tävla,och svaret är sex bord och två stolar!
    Hanna.snarbacka@gmail.com

    SvaraRadera
  34. Underbart!
    Svaret är 6 st. olika bord och 2 st olika stolar.
    En trevlig 1 advent till dig!
    MALIN

    SvaraRadera
  35. Vilka fina plädar! Jag vill vinna! 3 soffbord, 3 matbord och 2 stolar alla i vitaste vitt!

    mvh Katarina

    katarinaaronsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Sex bord och två stolar

    sandralarsson73@hotmail.com

    SvaraRadera
  37. Vilka fina priser igen! svar är 6 olika bord och två olika stolar

    SvaraRadera
  38. Hej Namne!

    Gillar Tusent på FB.
    Svar: Sex bord, två stolar.

    Jättefina plädar, eller vovvar som min bebis skulle kalla dem... :)

    Glad advent!
    //Anna

    SvaraRadera
  39. Serien innehåller sex bord och två stolar. Dom svarta plädarna är urläckra!

    Trevlig advent

    Linda T

    SvaraRadera
  40. Hej!! Svaret är 6 bord och två stolar vita. Kram

    SvaraRadera
  41. Allwhite innehåller tre matbord, tre soffbord och två stolar! Nu håller jag tummarna hårt:)

    Ha en fin första advent!

    SvaraRadera
  42. Svar: sex bord (3+3) och två stolar.

    Mvh
    Sofia / KNAADA

    SvaraRadera
  43. Fina bord & stolar! Håller tummarna & länkar! Kram, Marthina

    SvaraRadera
  44. Svar: 6 bord (3 matbord och 3 soffbord) och två stolar
    Mvh Maria
    maria3-@hotmail.com

    SvaraRadera
  45. Serien innehåller sex bord och två stolar.

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    SvaraRadera
  46. Hej! Vilken fin adventskalender du ordnat. Jag är gärna med och provar lyckan. Allwhite är en serie med sex bord och två stolar.
    Kram Marianne

    SvaraRadera
  47. Hej! Vilken fin adventskalender du ordnat. Jag är gärna med och provar lyckan. Allwhite är en serie med sex bord och två stolar.
    Kram Marianne

    SvaraRadera
  48. Åh vad kul! Och vilka fina vinster!
    Svar: 2 olika stolar, 6 olika bord, allt i vitt.
    Länkar såklart!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  49. Jag vill gärna vara med och svaret är: 6 olika bord, 2 olika stolar.
    underbar pläd som man gärna gosar ihop sig under!
    dojjan74@hotmail.com

    SvaraRadera
  50. Jag är gärna med.
    Svaret är 6 bord och 2 stolar.

    Hoppas få mysa under denna filt.

    Hälsningar,
    saracarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  51. 6 bord och 2 stolar i olik modeller i vitt.

    Vänliga vinterhälsningar i advent!

    allatidersanna@hotmail.com

    SvaraRadera
  52. 6 bord och 2 stolar innehar serien
    Gillar och delar på Facebook.
    Hoppas vinna pläd för jag är en fruktansvärt frusen person!
    annaflora44@hotmail.com

    SvaraRadera
  53. Jag vill vara med i utlottningen!
    ALLWHITE innehåller 2 stolar & 6 bord!

    Hälsning,
    Maria

    SvaraRadera
  54. Vill gärna vafra med och tävla
    Svaret är sex bord och två stolar
    mimmi.stark@telia.com

    SvaraRadera
  55. 6 bord i olika modeller och 2 stolar i olika modeller, allt i vitt.
    Hoppas på en värmande filt till frusna mig. En prenumeration skulle kanske också värma lite ändå :)

    SvaraRadera
  56. Vilka fina priser, jag är gärna med och hoppas på tur.
    Svaret är 6 bord och 2 stolar.

    Ha en fin vecka och tack för fin utlottning.
    Kram Marie

    SvaraRadera
  57. Vilka kanonfina priser
    Svar= 6 bord & 2 stolar
    Länkar hos mig o gillar på facebook
    Ha en bra dag

    SvaraRadera
  58. Halloj!
    Vill så klart delta i tävlingen med så fina priser!
    Serien Allwhite innehåller 3 olika soffbord,3 olika matbord och 2 olika stolar.Allt i vitt.
    Hälsningar Gunilla
    gunilla.hem@gmail.com

    SvaraRadera
  59. Hej!
    Vill gärna vara med och tävla om de fina priserna.
    Serien Allwhite består av 6 bord o 2 stolar.
    mvh Liselotte
    liselotte.lidholm@eskilstuna.se

    SvaraRadera
  60. I serien finns 3 rumsbord, 3 köksbord och 2 köksstolar.

    Jag är gärna med och tävlar!

    Eva / loppan_63@hotmail.com

    SvaraRadera
  61. Vita bord och stolar.
    Är frusen så pläd behövs överallt i lägenheten!
    Snöiga hälsningar även från Skåne!

    Emelie
    mimma82@spray.se

    SvaraRadera
  62. 6 bord och 2 stolar innehåller serien!
    Skulle behöva en skön pläd till stugan på landet.Hoppas på tur!
    margita58@hotmail.com

    SvaraRadera
  63. Självklart vill jag vara med!
    Serien innehåller; 2 matstolar, 3 matbord och 3 soffbord. / Eva P

    SvaraRadera
  64. Oh, jag vill gärna vinna! Tack för tipset om Tusent...

    Svar: 6 bord (tre olika köksbord och tre olika rumsbord) och 2 stolar i olika modeller, allt i vitt.

    Delar på Facebook!

    Hälsningar Jessica


    SvaraRadera
  65. -Åh vintermys,önskar!

    Svar;
    Serien innehåller 3 olika soffbord, 3 olika matbord och 2 olika stolar i vitt.

    Ha en bra vecka♥
    MVH/Maria Nylén

    SvaraRadera
  66. Är med=) Svaret är 6 bord, 2 stolar.

    Mvh Annelie
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvaraRadera
  67. Serien innehåller vita bord och stolar

    SvaraRadera
  68. Allwhite innehåller jättefina vita bord och stolar! :)
    Hoppas på den cremefärgade pläden....ser så gosig ut.
    Har tipsat och delat på FB.

    Susanne
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  69. Åh va fina plädar,serien innehåller bord och stolar,jag skulle verkligen kunna tänka mig den cremefärgade kram B, re-bygg@hotmail.com

    SvaraRadera
  70. Ohlala så mycket fint de har. Tack för ett mycket bra tips och en rolig advetskalender!
    All white innehåller vita bord och stolar.
    Kram Lina

    SvaraRadera
  71. Kære Anna
    Sikke en fin adventskalender :-)
    All white indeholder hvide borde og stole.
    Jeg har tipsat og delat på FB.
    Er jeg så heldig at vinde skal farven på plaiden være sort :-)
    Kram
    Jeanette
    jhp@regionsjaelland.dk

    SvaraRadera
  72. Ja självklart vill jag vara med i tävlingen!! :0)
    Serien innehåller: 3 olika soffbord, 3 olika matbord och 2 olika stolar och allt i vitt.

    LÄnkar naturligtvis

    Kram Tina

    SvaraRadera
  73. I serien finns 3 rumsbord, 3 köksbord och 2 köksstolar.

    Jag är med och tävlar!

    SvaraRadera
  74. Åhh en sån pläd i vår soffa i vårt vardagsrum när det äntligen är klart-Ja tack! Eller en massa tidningar att inspireras av-vinst igen.
    Allwhite serien innehåller 3 olika soffbord 3 olika matbord och 2 olika stolar.

    SvaraRadera
  75. Åå så härliga vinster. Mitt svar är 6 olika bord och 2 olika stolar.
    -Lotta-

    SvaraRadera
  76. Hej fin blogg du har. Har halkat in här via en vänsblogg. Svaret är 3 olika soffbord och 3 olika matbord och 2 olika stolar i allwhite. med vänlig hälsning camilla
    teklak7@spray.se

    SvaraRadera
  77. Hej Anna! Jag är med!
    I serien Allwhite ingår det 6 bord, 3 olika soffbord och 3 olika matbord. Serien innehåller även 2 olika stolar. Allt då i vitt.
    Hälsningar Kristina
    Ps, länkar till dig på bloggen o gillar även tusen och boligdröm på FB.

    SvaraRadera
  78. Hej! Som alla andra svarar jag sex bord och två stolar.

    Håller tummarna och önskar fortsatt trevlig vecka!

    :-)

    SvaraRadera
  79. Allwhite serien har 6 bord och 2 stolar. Håller tummarna! :)
    Jag länkar även till din blogg från min..
    Ha en fortsatt bra vecka,

    Annette
    Annehem.blogspot.com

    SvaraRadera
  80. I serien ingår tre soffbord, tre matbord och två olika stolsmodeller. Alla dessa i färgen vit. Hoppas på vinst!
    Kram Carina
    carina.yli-panula@hotmail.com

    SvaraRadera
  81. Hej!
    Är gärna med och tävlar!
    Serien Allwhite består av 6 bord o 2 stolar.
    Jag håller tummarna!

    SvaraRadera
  82. Hej!
    Vill gärna vara med och tävla om något av de fina priserna!! Mitt svar är: 6 olika bord och 2 olika stolar. Nu håller jag tummarna!! Hälsningar Sanna susannatillman6702@yahoo.se

    SvaraRadera
  83. Åh, vilken bra tävling! Två plädar (en brun och en vit) skulle passa SÅ fint i mitt nya vardagsrum (flyttar om 13 dagar, passlit före jul!) I serien "Allwhite" finns sex stycken bord (3 soffbord och tre matbord) samt två stolar. (yvonne.granlund@gmail.com)

    SvaraRadera
  84. Men du vilken underbar tävling! Svaret är 6 bord och 2 stolar
    Nu håller jag tummar och tår

    hillevianna@hotmail.com

    SvaraRadera
  85. Uuuunderbar utlottning!!!! Jag vill gärna vara med:))) Svaret är 6 bord och två stolar. Länkar från mig och håller tummarna stenhårt:))

    Stooooor kraaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  86. Hej, Å jag vill hemskt gärna vinna dessa plädar!! Svaret är 3 st soffbord, 3 st matbord och 2 st stolar. cecilia.borgs@gmail.com
    /Cecilia

    SvaraRadera
  87. 6 olika bord och 2 olika stolar är mitt svar på frågan. O vilka mysiga filtar, passar så bra när vinterkylan nästan kryper in i huset. Jag länkar och gillar på fb.
    Kram! Märta

    SvaraRadera

Hej!Välkommen till mig..lämna gärna en liten hälsning..så kul att få besök av just dig!!
kram Anna