söndagen den 16:e december 2012

Adventskalender - lucka nr 4



Då var det dags för fjärde och sista lucköppningen
 i min Adventskalendern. 

Kul att så många är med!
Denna vecka så är tävlingen i samarbete med företagen


och den Norska tidningen Lev Landlig 

Har 2 st första pris 
och ett andra pris

VINN
400 kr att shoppa för hos

Här kommer några av mina favoriter..






Samt Vinn en superfin lykta 
 

Lyktan är 24 cm hög.

För att delta i tävlingen behöver du lämna en kommentar nedan
samt gilla på facebook (om du har facebook.)


2 Pris:
Vinn en helårs prenumeration av den Norska tidningen Lev landlig


Tävlingen startar i dag den 16 december
 och pågår fram till 7:00 den 23 december, den 4 Advent!
Vinnaren presenteras efter kl 7:00!



(Har ni inte facebook så får ni vara med en då och tävla.
 Eftersom det är JUL, så ska alla kunna vara med!)
Har ni blogg så får ni gärna länka!

Ev, vinstskatt betalas av vinnaren!


Lycka Till/Anna!

48 kommentarer:

  1. Åh, jag är med! Har gillat alla tre. Gör ett inlägg senare.

    Ha en fin söndag.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Åh vilka fina vinster! Klart att man vill vara med och tävla. Jag har gillar alla tre på facebook och jag har länkat till tävlingen i min blogg!

    Trevlig 3:dje advent!
    Vänligen Johanna R

    SvaraRadera
  3. Ja vill gärna vara med!!

    Mvh Liza
    Lizai84@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Otroligt snygga lyktor!! Självklart vill jag vara med på detta, gillar och länkar. Kram Katta

    SvaraRadera
  5. åhh så fina vinster. Jag hoppas på tur och håller både tummar och tår

    Kram Teres

    SvaraRadera
  6. Håller tummarna för en vinst denna gång,fina priser som man inte vill missa kram B re-bygg@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Vilka fina vinster,klart att man vill vara med ,kram B re-@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Jättefina vinster så jag vill så klart vara med och tävla, håller alla tummarna!
    Må så gott,
    hälsningar Veronica.
    ostman.veronica@gmail.com

    SvaraRadera

  9. Håller tummarna för en fin julklapp.

    God Jul!

    VH Angelica

    SvaraRadera
  10. Någon utav dessa priser hade gjort min fru underbart glad.

    Jag får önska en God Jul samt ett Gott Nytt år och tacka för en inspirerande hemsida. Från en inrednings intresserad man:)

    VH Alexander

    SvaraRadera
  11. Hej jag är gärna med på denna utlottning också ! Helene Mail
    helene_tellbe@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Vilka fina priser..:)
    Jag vill gäärna vara med!
    Gillat på fb.

    Önskar dig en fiin advent rara du
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  13. saga (sagapahlsson@live.se)16 december 2012 12:03

    jag är med :) Heter saga påhlsson på facebook :)

    SvaraRadera
  14. Hej. Vilken lång utlottning du ger dig på. Som en god karamell som man kan suga länge på.Önskar dig en god jul. Monika B
    janjakobsson53@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Jag vill gärna vara med och försöka vinna någon av de fina priserna .
    Gillar på FB .
    Med önskan om en fröjdefull jul full av tomtebloss och stjärnglitter //Lotta

    SvaraRadera
  16. Vilka underbara priser! Jag bara älskar dessa lyktor! Har sett dom hos dig tidigare... Hoppas på tur! Har tyvärr inte FB.
    Ha en mysig 3:e advent!
    Stor kram Anki

    SvaraRadera
  17. Har gillat och håller tummarna! Plötsligt händer det, sägs det ju!
    Ha en fin dag! kram

    SvaraRadera
  18. Lyktorna är ju helt bedårande! :)

    SvaraRadera
  19. Vilka fina vinster. Klart jag vill vara med och tävla.
    Önskar dig en God Jul!!!!

    Kram
    Ingela i Skåne

    imoolsson54@gmail.com

    SvaraRadera
  20. Tänk om man för en gångs skull kunde vinna :)

    Ha en fortsatt mysig 3:e advent!!!
    Kram

    SvaraRadera
  21. Så generöst, jag är gärna med och tävlar!

    SvaraRadera
  22. Så mye flott!!! Vil gjerne vere med!

    SvaraRadera
  23. Åhh vilka priser, klart jag vill vara med igen!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  24. Superfina priser, klart jag är med.

    SvaraRadera
  25. Vilka fina vinster!! Jag vill gärna vara med!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  26. hejsan
    klart man vill vara med!!!!
    gillar på fb...
    hoppas på tur
    krak lolla
    nor@live.se

    SvaraRadera
  27. Hej!

    Oj vilka vinster, de ljuslyktorna skulle passa perfekt hos mig, hoppas hoppas.
    Jag gillar på facebook och hoppas på vinst.

    Kram Johanna
    johansson_johanna@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. Hej Anna!

    Jag vill gärna vara med och prova lyckan i utlottningen! :)

    Vänliga hälsningar från Karin

    SvaraRadera
  29. Hej!
    Så klart att man vill vara med och tävla om så fina vinster.
    Hoppas på tur!Jag gillar på facebook:)
    berit.landin@edu.kalmar.se

    SvaraRadera
  30. då ska vi se om turen är på min sida! :) Hoppas!

    Julhälsningar Ida.

    SvaraRadera
  31. Så kul!
    Jag vill vara med och tävla!
    Har gillat på facebook med:)

    Kram Sofi

    SvaraRadera
  32. Jag är absolut med!
    Jag gillar på FB (Kristiina Söderström).

    God Jul!
    hälsar Kristiina
    krieppola@spray.se

    SvaraRadera
  33. Jag är gärna med!

    Gillar på FB (Kristiina Söderström).

    God Jul!
    hälsningar Kristiina
    krieppola@spray.se

    SvaraRadera
  34. Jag vill gärna vara med och tävla.
    Jag gillar alla på FB ( Magdalena Jakobsson)

    God Jul

    SvaraRadera
  35. Gillar och vill gärna vara med och tävla
    God Jul

    SvaraRadera
  36. Jag har inte facebook, men blev glad att få vara med och tävla ändå! Tack!
    Susanne
    sussi.k@netikka.fi

    SvaraRadera
  37. Hei, WOw for noen flotte gaver:-) Jeg blir selvfølgelig med og har liked på FB og kommentar her så kanskje kommer julenissen til meg i år? God jul fra Siv:-)

    SvaraRadera
  38. Fantastiskt fina vinster, som vanligt! Hade ju varit underbart att inhandla lite nytt fint till hemmet när julsakerna åker ner i kartongerna. Jag gillar samtliga på Facebook och har länkat till tävlingen!

    Kram, Sofie

    SvaraRadera
  39. Jag är såklart med. Gillar på FB
    Kram Jannike

    SvaraRadera
  40. Gillar alla 3 och hoppas på en fin juleklapp till mig själv....
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. Gillar och God Jul!

    SvaraRadera
  42. Gillar och god jul!
    mjonsson82@hotmail.com

    SvaraRadera
  43. Hej! Jag vill självklart vara med även jag
    och hoppas att lite julklappar till hemmet ska förgylla vår dag!
    Gillar och delar på facebook under Anna M Rautila

    Nu återstår det bara att hålla tummarna! Ha en fortsatt underbar jul!

    Kramar
    Anna M Rautila
    mr22ga@hotmail.com

    SvaraRadera
  44. Jag är gärna med :) God jul på dig!

    kylielarsson@gmail.com

    SvaraRadera
  45. O klart jag vill vara med....så otroligt fina saker. Nu har jag länkat till allt fint.
    God Jul på dig från Maria

    SvaraRadera
  46. Gillar alla tre sidor på fb (Emma Norrman)!

    God Jul!

    SvaraRadera
  47. Gillar och hoppas:) Har också fastnat för de där lyktorna...

    God Jul!

    SvaraRadera

Hej!Välkommen till mig..lämna gärna en liten hälsning..så kul att få besök av just dig!!
kram Anna