torsdagen den 22:e november 2012

Vinterns fester..



Att duka fint till vinterns fester är väldigt roligt. Det är inte svårt att
 få den där härliga krispiga känslan som man vill ha.
 Man behöver egentligen bara massa stämningsfulla ljus och en lugn och fridfull miljö så blir det krispigt,mysigt och oerhört stämningsfullt!

Vit glögg, pepparkakor intas utomhus i ett frostnöpet vinerlandskap. Klädkod päls!
 Vi står och värmer oss i lågornas sken från eldkorgarna. Stämningen är magisk!Senare på kvällen  serveras det en vintermiddag vid matsalsbordet.
 Så skulle jag vilja ha det en vinterkväll i december!

Ps. Har tyvärr inga bilder på glöggfest som är fabrikens tema i dag, 
men så här skulle min glöggfest kunna se ut!

Ha det så gott/Anna

17 kommentarer:

  1. Alltid vackert och inspirerande hos dig.

    Ha en fin dag!
    Kram Catta

    SvaraRadera
  2. Suuperfint Anna..:))
    Ser framför mig det du beskriver..magiskt!

    Ha en fin dag
    Kraaam Susanne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vännen!
      smsar dig i dag om Leva o bo dyker upp, jag prenumererar ju..
      Kraaam

      Radera
  3. Både vackert och mysigt! Du kan du Anna!
    Önskar dig en fin torsdag.

    Kramar från Bälinge

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack gumman! Det kan du med. Stor gillar ditt hem!!

      Radera
  4. ååå...det låter helt underbart...bilden du målar upp..
    Vilken vacker dukning...så fint med silverfaten som undertallrikar sådär...
    viiiiiiiiiiill haaaaaaaaaaa..;)
    ha en fin dag!
    Kram Katarina

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack. allt på bilderna är näst intill köpta på loppis..

      Radera
  5. Åh jisses vilken ljuvlig blogg! Varför har jag inte hittat hit tidigare? Men bättre sent än aldrig! Hittade hit idag via ellos tävling. Underbara bilder och miljöer, jag sparar, tipsar min mamma som också bloggar, och återkommer!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack !va roligt Välkommen in hit/Anna!

      Radera
  6. Den där festen skulle jag inte tacka nej till. Vackert!

    SvaraRadera
  7. Åh så härligt det ser ut, vackert!

    SvaraRadera
  8. Kæmpe hyggeligt ser det ud.....god stemning..

    SvaraRadera

Hej!Välkommen till mig..lämna gärna en liten hälsning..så kul att få besök av just dig!!
kram Anna