torsdag 8 november 2012

Sovrum..


Enkelt, lugnt och skönt. Så vill jag ha det i sovrummet.!
hemmagjorda stjärnor, billigt och enkelt! 
Påslakan Gripsholm/GEKÅS, köpta för ett år sedan! 
Säng/IKEA, gör gammal..

Har inte någon fönsterlampa så jag letade reda på reafyndade ljusslingan som jag köpte efter jul förra året på IKEA. Då blir det mysljus och inte helt svart i rummet när man går förbi och kikar in!
Väggarna är vitmålade sågspånstapeter. Någon gång i framtiden ska tapeterna bort och rummet få ett annat uttryck, men det ska vara enkelt och rofyllt i ett sovrum tycker jag, då sover jag bäst!
Kika in i Fabriken för att få sovrumsinspiration..

Ha det så gott/Anna

13 kommentarer:

  1. Va harmonsikt det ser ut, jättefint!

    Nu var det längesedan jag kommnenterade hos dig, så det var på tiden!

    Ha en fin dag!

    Anna

    SvaraRadera
  2. Hej! Det ser väldigt fint i all sin enkelhet ut!
    XXX

    Maria

    http://whitecrystalsilver.blogspot.fi/

    SvaraRadera
  3. Åh så mysigt det ser ut! Ja, enkelt och harmoniskt vill jag också ha det i somrummet. Härlig inspiration!

    SvaraRadera
  4. Jättefint och rofyllt i ditt sovrum!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. jag gillar med att ha det enkelt i sovrummet, som du sett(grått och vitt)...det skall andas en känsla av lugn och ro och stillsamhet samt vara svalt och skönt att lägga sig i under det varma goa täcket med det svala lakanet....

    SvaraRadera
  6. Så lugnt och rofyllt!
    Jag vill också ha lugnt och harmoniskt i sovrummet.

    Kram Annika

    SvaraRadera
  7. Jättefint!

    Var kommer lampan ifrån?
    Hoppas du har en bra kväll

    /Johanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Lampfoten är loppisfynd! Skärmen kommer ifrån gekås!

      Radera
  8. So very peaceful - a wonderful space to curl up and rest!! Enjoy!!

    SvaraRadera

Hej!Välkommen till mig..lämna gärna en liten hälsning..så kul att få besök av just dig!!
kram Anna