onsdag 24 oktober 2012

Vinn 10 vackra julgranskulor..





I samarbete med butiken INTERIOR HOME, har jag en jätte fin tävling.

Du har möjlighet att vinna 10 valfria julgranskulor!

Det enda du behöver göra är att gilla Interiorhome på facebook!

Skriv ditt namn samt att du har gillat i kommentarsfältet nedan!

Kika gärna in på Interiorhomes  hemsida. De har massa unika, fina saker.

Tävlingen pågår from den 24 oktober till den 31 oktober!

Vinnaren dras den 1 november och presenteras här!

Lycka till/Anna!

131 kommentarer:

  1. Åhhh vad mycket fint de har..jag är med i tävlingen !! Jag har gillat på f-b.
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  2. Tjohoo =) jag som funderat på hur årets gran ska se ut och så poppar denna tävlingen upp.
    Är gärna med, Ramona Boethius heter jag och har gillat på facebook. Älskar din blogg förresten, hit kommer jag gärna igen!
    Kram
    browneyedgirlramona@gmail.com

    SvaraRadera
  3. Såååå fina..dom vill jag gärna vara med och tävla om..:))
    Har GILLAT på Facebook!

    Må så gott
    Susanne

    SvaraRadera
  4. Wow! Första gången sedan jag flyttade hemifrån för sju år sedan känner jag verkligen för att julpynta och ha en gran. Kanske känner man lite extra för julen med barn i familjen?
    Kulorna skulle vara en fantastisk start på julpynt att ha hela livet!

    Gillat på FB och håller tummarna :)
    Kram Elin

    SvaraRadera
  5. De har så mycket fint! Jag älskar julen!
    Jag har gillat på fb.
    Kramar
    Jenny

    SvaraRadera
  6. många som är morgonpigga, wow så kul! kram Petra

    SvaraRadera
  7. God morgon!!
    Klart jag blir med, behöver byta ut, eller kanske fylla på..lite granpynt i år, så detta blir bra!!

    KLem Anna

    Ps, gillar på fb, Ds

    SvaraRadera
  8. Såklart har jag gillat! Hälsar Pernilla

    SvaraRadera
  9. HEI

    har likt.
    disse var jo bare sååå lekre.

    ;-) hilsen TOVE

    SvaraRadera
  10. Vill jättegärna vara med så jag gillar på fb. Kram Anna

    SvaraRadera
  11. Klart att jag vill vara med att tävla!!! Skulle passa perfekt!

    Och självklart har jag gillat på FB!

    Kraaam Carin

    SvaraRadera
  12. Vackra! Jag är med! Kramen

    SvaraRadera
  13. Åh, så fina! Jag är med och har gillat på Fb! :)

    Kram Åse

    SvaraRadera
  14. Väldigt fina! :) Jag är med och har gillat på Fb.

    SvaraRadera
  15. Gun-Britt Persson24 oktober 2012 09:14

    Självklart har jag gillat på fb. Gun-Britt Persson heter jag och följer med glädje din blogg varje dag.

    SvaraRadera
  16. Jag är med och tävlar, första året vi firar jul i vårt hus så skulle verkligen behöva dessa otroligt fina julgranskulor. gillar såklart på facebook

    SvaraRadera
  17. Vilka underbara Julgranskulor! Hoppas på tur. Gillar på facebook.
    /Lina (Lina@settern.se)

    SvaraRadera
  18. Absolt, är jag med å tävlar sååå fina.Jag har gillat på f-b.
    Siw Hansson Walther

    SvaraRadera
  19. Fin fin tävling! Klrt jag är med! Har både gillat och delat på fb, så fler får reda på det!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  20. wow va snygga! klart jag gillat på fb :) / Linda Norman

    SvaraRadera
  21. Åh ja vad superfina... de vill jag vinna.
    Gillar på FB!
    Kram Jannike

    SvaraRadera
  22. Sådär!Då har jag gillat, nu håller vi tummarna på att vinna dom fina julgranskulorna.
    Kram Rose-Mari

    SvaraRadera
  23. Vilka fina julkulor! Just i år är första julen som jag ska ha en äkta julgran i min första egna tvåa :) Jag har gillat på facebook.
    Kram Marina Sjöqvist
    marina.sjoqvist@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Åh de fina julgranskulorna skulle jag mer än gärna vinna!
    Jag har gillat på FB så nu håller jag tummarna :)
    Du har en så fin blogg, njuter av de vackra bilderna och att läsa den!
    Kram Veronica.
    ostman.veronica@gmail.com

    SvaraRadera
  25. Tummen upp för Interior home!
    /Emma Norrman
    nutsandbananas@gmail.com

    SvaraRadera
  26. Vilka vackra julkulor! Vill gärna vara med i utlottningen av dessa fina..Gillat på FB.
    Vänliga hälsningar från Lena Forsström
    lenaforsstrom2@yahoo.se

    SvaraRadera
  27. Så vackra. Har varit inne och gillat. Håller tummen för att vinna.
    Emmalill Frank
    emmalill@lillaengla.se

    SvaraRadera
  28. Åhh där fanns med en hel massa fint! Jag gillar på fb.

    Catarina Davidsson
    catarina_davidsson@hotmail.se

    SvaraRadera
  29. Oj så fina. Gillar på FB och hoppas på att ha turen på min sida denna gång.
    Glad tisdag önskar jag dig.
    svonni@live.se

    SvaraRadera
  30. Hej!
    Vilka fina julkulor!
    Jag har gillat på Facebook!

    Kram Sofi Sjökvist

    SvaraRadera
  31. Julkulorna är ljuvliga och man kan inget annat än att gilla dem. Det är precis vad jag har gjort på facebook.

    Cilla H.

    SvaraRadera
  32. nydelige er de!!!! har likt på fb;) mvh.turid.grubben@gmail.com

    SvaraRadera
  33. Sara einarsson24 oktober 2012 16:47

    Gillat & delat!!!
    Snart är det äntligen jul! Vet att kulorna är jättefint gör jag var & kände & klämde på dessa igår!

    SvaraRadera
  34. Helt underbara julgranskulor. Är med och tävlar och har gillat på facebook.
    Mvh Josefine

    SvaraRadera
  35. "Görfina" julgranskulor. Hoppas på turen.
    Har gillat på Fb

    Bettan i Herrljunga

    SvaraRadera
  36. Vilka finingar!! Har gillat på FB. nu hoppas jag och håller tummarna så hårt jag kam.

    SvaraRadera
  37. Ljuvligt vackra julgranskulor! Jag önskar dom vore mina! Har gillat på fb.
    Vet prcis var dom ska hänga och glittra o glimma!
    Skulle verkligen göra sig hos mig!
    hälsningar monci52@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. Jag är jättegärna med och tävlar! Har gillat på Facebook och nu är det bara att hålla tummarna!

    /Anna.

    SvaraRadera
  39. Wow!
    Har gillat på Fb och hoppas nu på tur! :)

    Kram Tina

    SvaraRadera
  40. Hej!
    Jag är självklart med :) Gillar på fb.
    Ha det gott!
    Kram Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  41. Hej jag har tryckt gilla på facebook nu är det bara vänta på turen
    Mvh heleneunosson@gmail.com

    SvaraRadera
  42. Hej!

    Vill vara med och tävla och har gillat på FB.

    Hälsningar
    Kristin H Olsson

    SvaraRadera
  43. Hej

    Har gillat på facebook....

    Läser gamla Alltihemmet sedan 2010 och hittade ett repotage om dig, kul... läste inte din blogg då, tror du ändrat stil lite sedan dess...

    Hoppas på tur
    Helena Karlsson helk70@gmail.com

    SvaraRadera
  44. Hej, nu har jag gillat sidan på fb.
    Dessa fantastiskt vackra julgranskulor får gärna pryda min julgran om en månade ller så =)
    Interiorhome verkar dessutom ligga mindre än 1 mil från mej, kul!¨

    MVH Caroline, cem.webblogg.se

    SvaraRadera
  45. Hej,

    Jag vill absolut vara med och försöka vinna de fina julgranskulorna till min gran:)
    /Maria

    SvaraRadera
  46. Tittar bara in för att säga vilket fint reportage ni hade med i nya PLAZA .....

    Kram

    Pernilla På piazzan

    SvaraRadera
  47. Härliga kulor. Gillar dem massor och har nu varit och gillat Ih på Facebook. Dom kulorna skulle jag nog ha framme året om..;)

    SvaraRadera
  48. Superfina -Har nu gillat och vill gärna vinna så fina kulor till min gran

    SvaraRadera
  49. Underbara!!! Gillar på FB och hoppas så att de fina kulorna ska bli mina!!

    tina

    SvaraRadera
  50. Har gillat på Fb/ Hanna Ninni Haglund

    SvaraRadera
  51. Gillar!
    Jättefina i silver!
    God Jul :-)
    /M

    SvaraRadera
  52. Beautiful!I think they should fly to Poland:)Hugs, Bea

    SvaraRadera
  53. Är gärna med!
    Gillar på fb: Isabelle Marie Flink :)

    bellusss@live.se

    SvaraRadera
  54. saga (sagapahlsson@live.se)25 oktober 2012 09:37

    Jag är med! Gillat på fb, heter saga påhlsson :)

    SvaraRadera
  55. Klart att jag är med :)
    Fina julkulor & önskar att det blir mina. Men tur det brukar jag dock inte ha men ett försök det kan man alltid göra :) Gillat på FB
    Kram och sköt om dig

    SvaraRadera
  56. Tjo hooo, jag gillar på FB och vill gärna vara med i utlottningen :)))
    Kram Carina

    SvaraRadera
  57. Jag har gillat på FB. Vill jättegärna vara med i utlottningen.

    SvaraRadera
  58. Hej!
    FIN TÄVLING! Jag är gärna med. Gillat på FB.

    Trevlig dag!

    minnapo1@gmail.com

    SvaraRadera
  59. Jag vill vara med :) Gillar på FB!

    SvaraRadera
  60. O här måste jag ju vara med och tävla. Har nu gillat på FB också.
    Underbar tävling åller mina tummar :)
    Kram från Maria

    SvaraRadera
  61. Hej goa Anna :)

    Nu var det längesen jag kommenterade ho dig. Men det det betyder inte att jag inte läser, tvärtom. Följer ALLA dina inlägg och älskar din blogg. dina underbara recept är toppen :)
    Men nu blev jag så galet kär i kulorna och måste ju bara lämna en kommentar. så jag har naturligtvis gillat på FB och håller nu tummar och tår.

    Ha det så gott vännen
    Kramar Viveka

    SvaraRadera
  62. åh jag är med :).

    gillat på fb, nathalié teodorson.

    har aldrig haft en egen gran haha, men nu fasen ska jag allt ha det.. får mysa vid den som höggravid så fina julgranskulor hade varit underbart att vinna :)

    kram
    nathalié

    SvaraRadera
  63. GILLAR kulorna men har EJ Facebook;( ... Ny här och älskar din stil som inspirerar mig mycket!!! Mvh Therese Lindgren

    SvaraRadera
  64. Gillar på Facebook och jag gillar verklign kulorna!Dom är fantastiskt fina!
    Vivi-Ann Johansson

    SvaraRadera
  65. Åh WoW vilka snygga julgranskulor. I år är första gången jag ska ha en egen gran och jag har inte hunnit köpa något pynt till granen ännu. Dessa vore fantastiska att få ha i granen.
    Jag har gillat på FB med namnet Tina Carlström.

    Kram
    Tina

    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  66. MEN! De där måste ju bli mina! Så fina! Jag har gillat på FB.

    gott@gottforsjalen.se

    Kram Lena

    SvaraRadera
  67. Vilka vackra kulor, skulle passa perfekt för en julälskare som mig.

    Har gillat på FB

    SvaraRadera
  68. Åh! Mitte beroende är ju julkulor! Har gillat och hoppas på att få dessa fantastiska kulor! Men säg inget till min man, han suckar varje gång jag kommer hem med nya!!!

    SvaraRadera
  69. Oh vilka fantastiskt fina jukulor
    Vill ha
    Har gillat på facebooh

    SvaraRadera
  70. Hej,
    jag är gärna med och tävlar och har gillat!
    / Ulla Einvall
    ulla@einvall.se

    SvaraRadera
  71. -Åhh vad vackra,får en längtan!! Så vackra att ha på ett fat eller att hänga i en egen fin liten gran tänker jag. Älskar din blogg och dina fantastiska bilder. Ha en skön helg alla♥ (Gillat på fb) Maria Nylén heter jag

    SvaraRadera
  72. De var utrulig flotte <3 Jeg liker facebooksiden :) Tove J.Johansen heter jeg ;)
    Ha en flott helg
    klem Tove

    SvaraRadera
  73. Oj vilken underbar nätbutik, så mycket fint! Och så många vackra julgranskulor..

    Jag gillar på Facebook (Sofie Nyström) och hoppas på mycket tur :-)

    Kram, Sofie

    SvaraRadera
  74. Jag vill gärna vara med, så underbara kulor!
    Har gillat =))

    Kram Catarina Alexandersson

    SvaraRadera
  75. Oj oj oj vilka fina kulor!!Självklart är jag med och har givetvis gillat på Fb...:)
    Annelie Gutenberg

    SvaraRadera
  76. Hej :) vilket fantastiskt tillfälle!! gillat så klart på fb och håller en tumme för tur!
    hälsning Malin Westman

    SvaraRadera
  77. Jag är med gillar på facebook som nummer 83 det gör jag under namnet Helena Lindgren

    Kram

    Jagalskarsarah@hotmail.com

    SvaraRadera
  78. Hej:-) Fantastisk smukke kugler til et lille fint juletræ. Det ville pynte uhyre meget udenfor vores dør:-) Kh Kristina Køstner

    SvaraRadera
  79. Helt underbara kulor. Jag köpte superfina förra året från ett danskt företag, men hittar det inte igen :/ tyvärr har jag bara fem stycken. Dessa skulle vara perfekta att fylla på med, då de är i samma still och precis lika fina :D

    Så givet vis har jag GILLAT! :D

    SvaraRadera
  80. Annica Lindholm Tejfors har "gillat" interior =)
    på facebook. Vill såå gärna vinna dessa underbara julgranskulor!

    kram Annica

    SvaraRadera
  81. Lotte Wallskog har gillat på FB och vill gärna förgylla julen ytterligare med dessa vackra kulor

    SvaraRadera
  82. Ohhh jaaa! Klart att jag vill prova lyckan! Jag har gillat som nummer 90 och hoppas pa tur!

    SvaraRadera
  83. Jag har gillat under namnet Johanna Nummela :-)

    SvaraRadera
  84. Jag gillar verkligen! :)
    /Anna Sjökvist

    SvaraRadera
  85. Nathalie Eriksson27 oktober 2012 12:46

    Gillar :D (Nathalie Eriksson) miniinatta@hotmail.com

    SvaraRadera
  86. Ja, jag har Gillat på Facebook!
    Dessa vackra smycken till granen skulle bli perfekta till barnbarnens gran i jul!!!!
    Nu hoppas jag att jag har turen att vinna.

    Christina Bergström
    tilltin@hotmail.com

    SvaraRadera
  87. Nina Sandgren Maloku27 oktober 2012 18:50

    Jättefina! Klart jag gillat på FB!
    /Nina Sandgren Maloku

    SvaraRadera
  88. Gillar på facebook o håller tummarna stenhårt!! :)

    SvaraRadera
  89. har gillat på FB
    dessa skulle göra sig perfekt på en grön grans gren!
    Per Hallberg

    SvaraRadera
  90. Vilken underbar tävling <3 Är gärna med och provar lyckan :)

    Gillar pà FB med namn Sofie Altuntas Lindholm

    Hàller tummarna
    MVH Sofie
    citcit.kuruyemis@gmail.com

    SvaraRadera
  91. Gud så fina dom där julgranskulorna var :) Jag har precis fått min första egna lägenhet och skall flytta in nu på torsdag och ser så verkligen fram emot detta. Dom här skulle passa perfekt där och jag skulle förmodligen sj'lv inte ha råd med sådant just nu så OM jag vinner skulle jag bli SÅÅ himla GLAD :D

    Har gillat på facebook!

    Mvh Johanna Olsson

    SvaraRadera
  92. Jättefina kulor! Är gärna med och tävlar :)
    Har gillat på fb: Maria Tidebrink Levinsson
    Håller tummarna!

    SvaraRadera
  93. Jag har gillat (Johanna Moén) och vill jättegärna vinna -såklart;)

    /Johanna Moén

    SvaraRadera
  94. Jag gillar på fb (Johanna Maria Harderud)

    Håller tummarna att jag får pryda min gran med dessa fina julkulor!

    lilla_harderud@hotmail.com

    SvaraRadera
  95. Oh, vilka underbara julkulor...Efter en olyckshändelse förra julen då vår yngste son välte julgranen har vi inte så många kulor kvar och det vore underbart att få pynta vår gran med dessa skönheter...♥

    Har gillat på Facebook! .)

    SvaraRadera
  96. Prøver nu igen, da det ikke ser ud som om at min kommentar bliver publiceret :-(
    Vil rigtig gerne deltage i denne fine konkurrence om at vinde de flotte julekugler.
    Har gillat på Facebook.
    Kh Jeanette
    Jhp@regionsjaelland.dk

    SvaraRadera
  97. Hej!

    Vilket härligt pris! Såklart att jag är med! Gillarb på fb!

    Camilla
    kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera
  98. Vilka härliga kulor! Jag gillar förstås!

    SvaraRadera
  99. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  100. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  101. Underbart! Svårt att få julgranen att bli sådär perfekt men med dessa skulle det inte vara några problem, till och med så min sambo skulle lyckas pynta granen ;) Håller tummar och tår! johanna_blomdahl@hotmail.com

    Gillat såklart :)

    SvaraRadera
  102. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  103. Jag är gärna med och tävlar!
    Gillar på FB (Kristiina Söderström)

    Ha en fin dag!

    mvh Kristiina
    krieppola@spray.se

    SvaraRadera
  104. Marielle Nilsson29 oktober 2012 09:07

    Absolut underbara! Har gillat på fejjan :)

    SvaraRadera
  105. ÅHHHH vilka underbara kulor. Jag är mer än gärna med. Gillar på fb - Anna Lundkvist

    hillevianna@hotmail.com

    SvaraRadera
  106. Hej, Anna!

    Skulle verkligen vara underbart att få vinna dessa vackra julkulor. Man kan inte annat än hoppas...ler

    Och naturligtvis gick jag in på sidan och GILLADE!


    Kram Inka

    SvaraRadera
  107. Tommy Martinsson Sparrisgränd 16 59554 Mjölby Dessa underbara kulor skulle vara fina att ge bort i julklapp och jag har Gillat dessa.

    SvaraRadera
  108. Hej, vilka fina julgranskulor! Jag är gärna med i utlottningen :) jag har gillat på Fb. Nu håller jag tummarna.. Hade varit en perfekt present då jag fyller år den 1:a november ;) kram Tilda

    SvaraRadera
  109. Har gillat!!
    Håller tummarna nu1

    Mvh S. Stordal
    (sneeva@hotmail.com)

    SvaraRadera
  110. Åh vilka fina!! Då håller vi tummarna för en extra tjusig gran i år då! Har gillat på facebook Amanda H...

    SvaraRadera
  111. Jag vill absolut verkligenverkligenverkligen vinna dessa och ha i min sons "lilla rummet" som är ett "hjälpmedel" för att träna synen, vilket är ett stort frågetecken för min son som är 15 månader och multihandikappad!!!
    Hans lilla rum är nämligen julgran året runt och dessa kulor var inte så jäkla tomtejuliga som de man hittar i vanliga affärer.. Läs gärna mer om mitt ändamål här:
    http://suziettan.blogg.se/2012/october/lilla-rummet-lilli-nielsen-kians-variant-cribet.html

    Har såklart även gillat på fb! (Suzette Johansson)

    Kram och massa hållna tummar från oss!

    www.suziettan.blogg.se
    suzette.johansson@hotmail.com

    SvaraRadera
  112. Har gillat på Facebook! :) Verkligen superfina!

    Namn: Emma Christina Kemppainen
    Mail: emmachk@live.se
    Blogg: liljasmamma.wordpress.com

    SvaraRadera
  113. Har gillat på Facebook!

    gunilla.by@hotmail.com

    SvaraRadera
  114. Vilka fina julkulor!
    Jag vill gärna vara med i tävlingen, och har förstås gillat på FB.
    Hälsningar Nanna E-son
    nannaeATlive.se

    SvaraRadera
  115. Jag är med och gillar på FB (Carola Lind)

    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  116. Jag gillar gillar gillar och är gärna med i utlottningen.
    Häls
    Veronica Gradin

    SvaraRadera
  117. Ääälskar alla dessa vackra julkulor!!! De gör en glad:) Gillar såklart på FB.
    Med vänliga hälsningar
    Annelie Carlsson

    SvaraRadera
  118. Är gärna med och tävlar, har gillat på facebook. /Mathilda Robertsson (mathilda.robertsson@gmail.com)

    SvaraRadera
  119. Ingrid C Johansson30 oktober 2012 22:03

    Så fina! Har gillat(Ingrid Johansson) och hoppas på stor tur! (camillajson@passagen.se)

    SvaraRadera
  120. Så underbart vackra!! :)
    Kunde inte motstå att gilla på FB (Helene Gustafsson)
    Så nu hoppas jag på en strimma tur! :)

    SvaraRadera
  121. Jag har gillat och delat :)
    Hoppas att jag nu vinner!

    runningvvind@gmail.com

    SvaraRadera
  122. Hittade din blogg i dag, och blev så glad att tävlingen fortfarande var igång. Skulle inte vara dumt att vinna lite julkulor! Har gillat på facebook (rebecca bengtsson fd mårtensson) Mysig blogg :-)

    SvaraRadera
  123. Hejsan
    Har gillat och delat
    Hoppas på tur
    ac_schneider@hotmail.com

    SvaraRadera
  124. Hej, lätt att gilla så det är gjort :)
    mvh
    Ann-Charlotte Larsson
    leifdottir@gmail.com

    SvaraRadera
  125. Underbar tävling!

    Självklart gillar jag på FB (Annika Nilsson)

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  126. Såg detta inlägg i sista minuten ;)
    Klart jag vill vara med och tävla om dessa fina julkulor!! Har gillat på FB.
    Kram Suss

    SvaraRadera
  127. Hej! Jag är gärna med och tävlar. Gillar på FB. Nu håller jag tummarna att trots att jag är ute i dom sista minuterna att jag har en chans att vinna.

    Mvh
    Malin H
    coolmalpa@hotmail.com

    SvaraRadera
  128. Men gud jag missade detta. Men var köper jag så fina kulor`???

    SvaraRadera

Hej!Välkommen till mig..lämna gärna en liten hälsning..så kul att få besök av just dig!!
kram Anna