söndag 21 oktober 2012

Borgeby gårdshotell

Ett av sovrummen i en av lägenheterna man kan bo i. Sängkläder kan man hyra eller ta med sig själv.
 Gårdsplanen utanför hotellet. Parets privata hus skymtar fram i bakgrunden.
Borgeby slott
Borgeby slott
Borgeby Kyrka
Laudgården vid Borgebyslott
Borgebygårdshotell!
Boregeby slott
Jag har tillbringat ett dygn nere i Skåne på Borgebygårdshotell. Ett otroligt mysigt litet hotell med gårdskänsla. Hotellet har tidigare varit ladugård, och har efter ombyggnationen bevarad gammaldags charm fast i nytappning. Hotellet drivs av Lise-Lotte o Benkt Persson, de erbjuder övernattning för både stora sällskap som små. Jag kan verkligen rekommendera ett besök där. Mitt emot deras fina hotell ligger Borgeby slott och kyrka. En otroligt fin miljö!
Kika gärna in på Borgeby gårdshotells hemsida

Det var mina söndagsbilder, Kika in på Fabriken för att se de andra bidrag.
Ha det så gott/Anna!

7 kommentarer:

  1. Vilken härlig miljö! Ser jättefint ut! Älskar mossan på taket på längan.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Men jösakrösa vilket underbart ställe! Dit tänker jag jobba för att besöka. Ser helt underbart ut! Tack för dig fantastiska tips!!!!!! Älskar Skåne och besöker varje år. Vilken vacker höstskrud det va nu. Har aldrig vart i Skåne på hösten men nu blev jag lockad!!!!
    Kram Caroline

    SvaraRadera
  3. Vilken fantastiskt ställe
    Där vill jag gärna bo när jag besöker skåne nästa gång ,ska genast gå in på hemsidan o kolla
    Ha en skön kväll

    SvaraRadera
  4. WOW vilket place!!! oc så det där magiska ljuset som bara infinner sig på hösten…, ljuvligt!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Such a wonderful mix of architecture - autumn colours and your inevitable eye through the camera - just plucking the scene out and capturing the moment!! Wow!!

    SvaraRadera
  6. Åh vilka härliga bilder, ser underbart ut!

    SvaraRadera

VÄLKOMMEN IN HIT!!