tisdag 24 april 2012

Bloggfest i Jönköping..

 Bild källa googlebildsök- dans!

Ja, då var det snart dags att slå klackarna i taket! Det är dags för bloggfest i Jönköping!

Förra veckan damp det ner en vip inbjudan till en bloggfest i Jönköping, med temat Galen Glamour!
 Det låter ju super kul!
18-22 är det vipfest, sedan är det eftersläpp från 22! Man kan vinna massa fina saker.
 Dansa, mingla och bara ha super kul!
Gå in på bloggfestens hemsida. Från kl 22 kan man anmäla sig om man vill komma!

Vore super kul om ni som är inbjudna ville skriva det på min blogg.Då ses vi kanske i Jönköping!!

Ha det så gott/Anna

9 kommentarer:

  1. åh vad kul ...hoppas ni får en riktig rolig kväll du , Kicki och alla andra och kniper en massa fina vinster ...*ler

    Kram Pernilla på Piazzan

    SvaraRadera
  2. Men åh så kul det lät! Älskar fester och lite extra glamour är aldrig fel! Ha det så skoj där! Kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Det verkar ju vara en kanonide...jag har alltid velat ha liknande fest med andra bloggar fastt i Göteborg. Hoppas du får jättekul med Kicki..hon skiver alltid så gulliga kommentarer på min blogg:)

    LOVE Maria på inredningsvis

    SvaraRadera
  4. Men så kul- nä jag fick då ingen inbjudan;) Ha det superkul. Kram

    SvaraRadera
  5. Jag är inbjuden så då ses vi säkert!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ska bli super kul att träffa dig igen!
      Kram

      Radera
  6. Oj vad roligt!!!
    Ha det så kul och ni som åker får väl ta och uppdatera oss andra stackare =)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Hejhej!! Jag har oxå fått en inbjudan =) Följer Kickis blogg Creando så det kommer ju att bli kanon kul att träffa er.
    Kramkram i massor

    SvaraRadera
  8. Åh vilken kul grej i min hemstad :)

    SvaraRadera

Hej!Välkommen till mig..lämna gärna en liten hälsning..så kul att få besök av just dig!!
kram Anna