fredagen den 23:e mars 2012

Tävling

Nu drar vi igång med vårens hetaste tävling !

Du har chans att vinna den modulbaserad utemöbel Princess  värde 8995 kr från Furniturebox!

För att vara med i tävlingen behöver du,

 Gilla Furniturebox på Facebook
(Gillar ni sedan tidigare så behöver ni inte trycka på gilla knappen igen)

Skriv en slogan 
Du har möjlighet att få knåpa ihop Furniturebox nya slogan,
som ska pryda hemsidan!
 Lägg upp din slogan, under tävlingsinlägget

Samt länka till tävling via blogg eller facebook!
Lämna en kommentar här om att du är med i tävlingen!

Tävlingen pågår mellan den 23/3 - 6/4 2012

Vinnaren med den bästa slogan presenteras av Furniturebox efter den 6/4 - 2012 !

Man kan bo i Sverige, Norge, Danmark, Finland för att delta. Vid vinst så skickas soffan hem!

Ev, vinstskatt betalas av vinnaren!

Lycka till/Anna!

28 kommentarer:

  1. Har inte inlägget kommit upp på facebooksidan så skriver ni i kommentarerna på facebook sidan så länge, vi jobbar på det tekniska!

    Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Nu är allt det tekniska krånglet åtgärdat,nu går det fint att lägga in sin slogan på furniturebox hemsida!

    SvaraRadera
  3. Hej Anna.

    Nu är jag med i kanonfina tävlingen. Ha det bra i helgen.
    Ps. Jag såg att reportaget kommer imorgon

    Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Jag har nu lagt in min slogan, gillat och länkar! Tack för fin tävling!! kram

    SvaraRadera
  5. Lisa Magnusson C23 mars 2012 14:55

    Jag hänger på denna kanontävling såklart
    o hoppas utemöbeln blir min snart!


    Liem.95@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Kul tävling. Tyvärr alldeles för mycket klickande fram och tillbka aför att jag ska orka vara med, men lycka till till alla andra! :-)

    SvaraRadera
  7. Kan förstå att det är en del klickande!
    Men inga företag ger bort något helt Gratis! Det brukar krävas en motpresentation!
    Här blir länkningen en annons för tävlingen!

    Slogan är en bra grej- en bra motpresentation till en så dyr tävlingspremie!

    SvaraRadera
  8. Är gärna med och tävlar i denna generösa tävling.
    Gillar Furniturebox på Facebook och har delat tävlingen på min Facebook-sida, här: https://www.facebook.com/#!/profile.php?id=1416849716
    Lagt min slogan under tävlingsinlägget på Furniturebox Facebook-sida. Bifogar den här också för säkerhets skull :)
    Min slogan går att använda hela rakt av men kan också delas i två delar om ni tycker den är för lång. Det ska ju gärna vara kort och slagkraftigt, samtidigt vill man ha med så mycket som möjligt av vad Furniturebox står för...!

    Hos oss gör du alltid snabba, smarta placeringar
    tryggt ordnar vi dina senaste möbelinvesteringar!
    Furniturebox - alltid steget före
    med trendiga möbler som rättesnöre!

    Hälsningar
    Elisabet Andersson
    in_cava_vita@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Jag har länkat och skrivit min slogan under tävlingsbidraget. Gillar gör jag sedan tidigare.

    "Med design och kvalitet i fokus. En mix för allt och alla!"

    Hoppas verkligen jag kan vinna detta set, är på jakt efter precis den varianten till min altan!

    SvaraRadera
  10. Vilken härlig och rolig tävling.
    Jag har skrivit en slogan på Furniturebox FB sida, gillar på FB och länkar från mig.

    Kram Jannike

    SvaraRadera
  11. Hej jag har skrivit en slogan, gillar och länkar ! Helene T

    SvaraRadera
  12. Pernilla Malmström3 april 2012 18:23

    Wow, vilket fint pris! Jag är med och gillar, delar och knåpat ihop en slogan :)

    SvaraRadera
  13. Hej!
    Såklart att jag vill prova lyckan på en så härlig möbel!
    Gillar på fb,skriver och delar där.

    Camilla kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera
  14. Nu äntligen kom jag på en slogan! Lagom till att maken snickrar altan till vårt hus, så nu är det bara att hålla tummarna!!
    Jag gillar på Facebook sedan tidigare.
    Skrivit slogan på Furniturebox FB-sida.
    Länkat på FB samt på bloggen!

    Tänk om...
    Kram
    Susanne Håkansson

    SvaraRadera
  15. Nu är jag äntligen med i tävlingen. Gillar Furniturebox sedan tidigare. Länkar från bloggen i detta nu. Håller tummarna.
    Kramar Kicki

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!

      Vilken underbar tävling! Älskar att skriva slogans och nu håller jag tummarna!

      Tack för super fin inspiration!

      Bästa hälsningar Karin Söderström

      Radera
  16. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  17. Klart jag vill vara med i din fina tävling och priset är en verklig drömvinst för mig!

    Har gillat Furniture på Fb, skrivit en slogan, delat och länkat i min blogg.


    En riktigt Glad Påsk tillönskas dig!

    SvaraRadera
  18. Anna Berglund-Lundkvist6 april 2012 19:27

    Gillat och delat på fb - Anna Berglund-Lundkvist
    Skrivit en slogan som jag hoppas faller i smaken=)

    anna.berglund70@yahoo.se

    SvaraRadera
  19. Jag gillar och delar på facebook - Annika Andersson

    Och har skrivit en slogan: Furniturebox - framtidens möbler online.

    Mvh
    Annika Andersson
    annkina@gmail.com

    SvaraRadera
  20. Är med - gillar och delar på Facebook.

    /Elin Mohlin

    elinannakatarina@hotmail.se

    SvaraRadera
  21. Har gillat och delat både blogginlägg och facebookuppdatering samt gillat sidan :)

    SvaraRadera
  22. Och jag heter Jerker Nilsson på facebook :)

    SvaraRadera
  23. Anneli Nyström6 april 2012 21:31

    En soffa som går att ändra efter behov
    vore en toppen grej om vi fick lov.
    En önskan vi har
    är att slappa alla lediga dar.

    SvaraRadera
  24. Har gillat sidan & tävlingen på loggen delat, en fin utemöbel hade nu inte felat..! ;-)
    Anna Jonsson.

    SvaraRadera
  25. Vill gärna vara med i tävlingen .
    Gillat och delat på Facebook
    S. Axelsson

    mistermagica(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Annelie Olsson7 april 2012 02:42

    Jag vill också vara med! Älskar dessa möbler! Och skräpet till utemöbler vi har nu går inte att sitta på längre! Ruttet och trasigt :(

    SvaraRadera
  27. Jag är för sen antar jag... Men jag tycker mitt bidrag var bra så jag petar in det ändå.

    SvaraRadera

Hej!Välkommen till mig..lämna gärna en liten hälsning..så kul att få besök av just dig!!
kram Anna