lördagen den 31:e mars 2012

lantligt i stan..




Av Anna Truelsen Foto Jonas Lundberg

I somras var Jonas och jag på jobbturné i Stockholmstrakten! Det var super kul. Vi träffade fantastiska människor som tex Ann-Catrin! Hon och familjen bor i ett super mysigt hus i Enskede! Lantligt fast ändå i stan! Kika nu in på hennes fin fina blogg!

Vi ska upp till Sthl i sommar igen och det ska blir super trevligt. Trevligt att softa på stan på kvällen, kanske på en trevlig uteservering eller varför inte besöka fotografiska. Jonas är ju hemma i sthl, vilket inte jag är så han är en bra guide!

Ha det så gott/Anna

8 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Vilket läckert hus.
    Det måste vara så himla roligt att besöka alla dessa fina hem.
    Ha en underbar helg!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder från ett underbart hem!
    Ann-Catrins blogg är härlig... :0)

    Vilket härligt jobb du har, som får besöka alla de vackra hemmen!

    Kram Tina

    SvaraRadera
  3. Åhh jag trodde du varit hem till mig! :-) Hajade nästan till där. Ha det gott!
    Kram Anki

    SvaraRadera
  4. Vilka fina bilder och vackert hem! Kram

    SvaraRadera
  5. Å så fint!
    ha en toppendag Anna.
    Kram kram Malin

    SvaraRadera
  6. Så fin den översta bilden är. Den fastnade jag i lite....
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Hej! Vilka jättefina bilder! Mycket mysigt :)

    Jag skulle vilja tipsa om min sida där jag säljer smycken i silver, ädelstenar och läder, www.jvalleytwig.se . Kika in där och hitta din favorit inför sommaren vettja! :) Glad Påsk!

    SvaraRadera

Hej!Välkommen till mig..lämna gärna en liten hälsning..så kul att få besök av just dig!!
kram Anna