torsdag 22 mars 2012

I morgon smäller det!





 I dag har jag och goda vänner suttit i solen på terrassen och käkat lunch. Det var inte dumt! Tänk när det är så här grönt och vindruveklasarna hänger ner! Det längtar jag efter!


I morgon drar jag igång en super kanontävling i samarbetet med Furniturebox!
Tyckte ni att föra tävlingen var bra. Så blir du glatt överraskad i morgon.
 För det är verkligen tävlingarnas tävling!
Ps. Man kan säga att vinsten har något med utemiljö att göra!
Vi syns i morgon!
Ha det så gott/Anna

13 kommentarer:

  1. Uj, låter väldigt spännande. Ska hålla utkik!
    Vad härligt med druvor på verandan. Som en dröm.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Spännade med tävling!!

    Åh, dessa bilder jag minns jag, ett av de vackraste reportage som gjorts... Mari.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Men dessa bilder är mina egna! Har inte vart med I reportage!
      Carina o ja hade med ett annat reportage i härligt hemma! Det var lite mer fransk lantstil på det!
      Kram

      Radera
  3. Va spännande! Kollar in i morgon.
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  4. Så spännande! Underbara bilder! Kram!

    SvaraRadera
  5. Åhh, vad nyfiken man blir! ;-)

    Vad mysig uteplats!! Är den din? Älskar filten. Är den hemmagjord eller köpt? I så fall, var? :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp det är min uteplats.

      Filten har min mamma gjort!

      Radera
  6. Ååå, vad spännande!

    trevlig helg

    kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Underbara bilder! Härliga mormorsruteplädar. Gillar skarpt!
    Kramar

    SvaraRadera
  8. Underbara bilder! Får en verkligen att längta efter att äta härliga luncher ute i kolonin i sommar :-) Ha en underbar fredag!

    SvaraRadera

Hej!Välkommen till mig..lämna gärna en liten hälsning..så kul att få besök av just dig!!
kram Anna