onsdagen den 21:e mars 2012

Grånat trä-det här gillar jag!

Finns det något vackrare än förfallna byggnader där färgen flagat av och brädernas grånade ton är blottade! För mig är det skönhet på hög nivå!Jag blir liksom rofylld när jag ser sådana här byggnader!

Visst är det skönt att våren är här! Jag blir så lycklig, älskar våren och vara ute och greja! Det är nu det gäller att ta ett djupt andetag och njuta av allt och inte bli stressad över allt som man vill ha gjort!
Vi jobbar på det eller?

Ps. Fick ett mail från de som håller i bildredigeringsutbildningen. De ville tipsa om att utbildningen inte kommer att gå många terminer till. Så passa på och anmäla er.
Just nu har antagning.se öppnat för ansökan till hösten.Sista dag att anmäla sig är 16 april.
Här kan ni läsa om kursen:
http://www.moderskeppet.se/distans/


Ha en fin dag/Anna!

6 kommentarer:

  1. Kan bara hålla med! För en del ska de rivas, men jag bara älskar det.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är det vackert. Vi håller på att tillverka ett bord som fått stå obehandlat utomhus i 1,5 år. Snart är det dags att göra det sista och ta in det. Kommer att ha orange-röda myranstolar till. Vi gillar kontraster (som så många andra).

    Lena - gott för själen

    SvaraRadera
  3. Håller verkligen med dig, det är så otroligt vackert med sådana gamla fallfärdiga hus, lador och sjöbodar. Man känner historiens vingslag också.
    Instämmer också med dig om våren, älskar verkligen våren, underbart att vara ute och greja igen!

    Hälsningar Anncathrine

    SvaraRadera
  4. Håller med, våren är så härlig!!

    SvaraRadera

Hej!Välkommen till mig..lämna gärna en liten hälsning..så kul att få besök av just dig!!
kram Anna