måndag 9 januari 2012

A gift for you...

Va kul att så många gillade min nya sjal. I dag var jag en vända till Gekås. Har bara 40 minuters bilresa dit och kidsen behövde skor så. Gekås, vaför inte tänkte jag. De har ju även lampor, så beslutet var inte så svårt. Tre nya fönster lampor inhandlades. Är nu inlämnade för sprutmålning, väljer den lätta vägen just nu. Skönt att slippa måla. Vill ni slippa måla. Kontakta en lackeringsfirma eller ett snickeri för prisuppgift!


Jo, jag tänkte att jag skulle lotta ut "snyggsjalen" från Gekås. Inte min alltså, utan en ny "snyggsjal"!
Det som gör den extra bra är att man kan ha på den inne utan att svettas i hjäl och det gillar jag.

1: Lott, lämna en kommentar!

2.Lotter länka på din blogg till utlottningen.Har du ingen blogg så går det bra att länka på facebook!

Skriv i kommentarsfältet hur många lotter du har!

Utlottningen pågår till söndag den 15 januari till kl 24:00. Vinnaren av "snyggsajlen presenteras på måndag den 16 januari!

Ha det så gott/Anna!

49 kommentarer:

  1. hei,
    så flott. jeg tar gjerne 1 lodd... ønsker deg en fin ettermiddag... spent på å se de nye lampene dine.
    mvh

    TOVE

    SvaraRadera
  2. Jag är gärna med och tävlar om den vackra sjalen :)
    Har länkat och tar 2 lotter, tack!
    kram Tini

    SvaraRadera
  3. Åh vad fin jag vill absolut vara med och tävla! Jag tar 2 lotter.
    Kram a

    SvaraRadera
  4. Hej Anna.
    Vacker sjal, den vill jag gärna ha :)
    Jag tar 2 lotter och länkar från min blogg.
    Ha en fin kväll
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  5. vilken lycka...att du hittade en till;) är med på två om jag får länka från fb;))

    Vidauteheladagen;)

    SvaraRadera
  6. Hej Anna!
    Jag vill gärna vara med i din utlottning, tar 1 lott eftersom jag inte kan länka.
    Kramar Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  7. Jag vill gärna tävla om din vackra sjal, tar 2 lotter!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  8. Gekås är bra! Jättefina saker till priser som gör att man har råd med mera. Mina favoritlampor kommer faktiskt därifrån ;)

    Jättehärlig sjal, den skulle passa fint med flera av mina plagg!
    Jag tar gärna en lott, tack!

    Ha en fin kväll!
    Ann-Christine

    SvaraRadera
  9. Den är ju så snygg så jag tar gärna en lott ;))
    Susanne

    SvaraRadera
  10. Jättefin....härligt med en innesjal. Jag länkar till dig på min blogg= 2 lotter. Håller tummarna. Kram och tack för en jättefin och inspirerande blogg.

    SvaraRadera
  11. Väldigt fin! Jag är gärna med och tar två lotter.
    Kram Marie

    SvaraRadera
  12. Vad trevligt att man kan vinna den fina sjalen. Jag tar 2 lotter, tack. Länkat och klart.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  13. Flott skjerf ;-) Jeg blir gjerne med og tar ett lodd.

    Ha en super kveld!

    SvaraRadera
  14. Jätte härlig sjal! Den vill jag gärna ha :) Deltar med en lott! Tack!
    //Ulrika

    SvaraRadera
  15. såå snygg,klart man är me på 2 lotter//kikki

    SvaraRadera
  16. Vill ju vara med om din utlottning.. Två lotter tack.. Ja schalar kan man inte ha för många...
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  17. Hei, klart jeg vil være med, trekker ett lodd.

    SvaraRadera
  18. Jag är gärna med och tävla (med en lott). Ha det finfint!

    SvaraRadera
  19. 1 lott till mig tack! Superfin, me likieee! Kram

    SvaraRadera
  20. Ha, ha, ha! Jag var ju också där idag. Och köpte en sån sjal. Bland annat! Så jag låter bli en lott då och låter alla andra få en bättre chans :) Kramar Kicki

    SvaraRadera
  21. åhhh.. Bara 40 minuters väg till Ge-Kås.. En dröm för en Ge-Kås älskare som mig..
    Och vilken snygg sjal, den vill jag gärna vara med och försöka vinna.. Jag länkar från min sida så två lotter vill jag sno åt mig =)

    Ha en skön natt och en fin tisdag..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  22. Hej även jag är en black & white girl så jag är med på 1 lott tack.

    Ha en skön tisdag
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  23. Den var snygg... skulle vara kul att besöka Gekås någongång.. verkar vara en upplevelse! ;). Deltar i utlottningen och länkar med bilden så det blir två lotter till mej.

    SvaraRadera
  24. Hej! Jag vill självklart vara med i utlottningen!

    Kram
    Alexandra
    stjarna_93@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Hej,

    Denna "snyggsjal" för mer än gärna hamna hemma hos mig ; )
    Två lotter tar jag och nu hoppas jag att turen är på min sida.

    Kram Cathrine

    SvaraRadera
  26. Hej!

    Hittade just hit tack vare blogg länk gällande tävlingen! Vill gärna knipa åt två lotter och hoppas på det bästa!!

    Ha det gott!
    Kram
    Pi

    SvaraRadera
  27. Vilken ljuvliga sjal:)Jag länkar med bild och kniper 2 lotter.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  28. Det där kallar jag en "Snyggsjal" och jag är gärna med och tävlar.

    Ber om två lotter eftersom jag länkat från min blogg.

    Vilken tur du har som bor så nära Gekås, såg programmet på Tv förut och jag skulle så gärna vilja åka dit och fynda!

    Hej från Loo.

    SvaraRadera
  29. Men halllå Anna. Sååå snygg. Älskar ju sjalar..som du kan ske vet. Me like. Ha en underbar dag och vecka. Kram Eva

    SvaraRadera
  30. Vinner gärna en snyggsjal! Har varken blogg eller fb så det får bli en lott./Susanne
    skogsberg_s@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Den ser fin ut! Jag är gärna med och tar 1 lott!

    SvaraRadera
  32. Oooh..det var i sista momangen...;)
    Jag kniper åt mej en lott, o håller alla tummar!
    Kraam Git

    SvaraRadera
  33. Vilken snygging! En lott för mig tack och hoppas på tur!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  34. Ååh vad underbart fin, Jag tar en lott tack, min email är jennabimbo@hotmail punkt com om jag råkar vinna! ;)

    SvaraRadera
  35. Vilken tur att jag ramlade in här. Svartvitt är precis favoriten just nu. Så jag tar gärna en lott. Tack :)

    SvaraRadera
  36. Hej !
    Jag är gärna med i tävlingen om den fina sjalen. Jag tar 1 lott. Har själv aldrig varit på Gekås men det lockar mer och mer.

    Ha en bra dag !
    //Helena

    SvaraRadera
  37. Halloj Anna !

    Självklart vill jag vara med i utlottningen. Jag tar en lott och hoppas på tur :)

    Kramen / Carina

    SvaraRadera
  38. Supersnygg sjal som jag gärna vill vinna! Jag kniper 2 lotter och länkar från FB.

    God fortsättning!
    Camilla

    SvaraRadera
  39. Så snygg sjal och va kul att ha så nära till Gekås :-)
    Jag "tar" två lotter....hoppas på turoch passar på att säga att du har en jättefin blogg och ett fint hem!
    Ha en fortsatt trevlig helg!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  40. Jag tar gärna två lotter. Ska länka upp så fort datorn blir ledig :)
    PS Ulottning hos mig också för tillfället
    Kram Cecilia

    SvaraRadera
  41. Hej!

    Jag är gärna med! En lott tack!

    SvaraRadera
  42. Är gärna med och hoppas på vinst såklart! ;)

    2 LOTTER till mig tack! :)

    Tipsar och länkar till tävlingen i min blogg http://lantligtmedstortl.blogspot.com/2012/01/snabba-ryck.html

    Håller tummarna! :)

    /Linn, linn_122@hotmail.com

    SvaraRadera
  43. Oj det här höll jag på att missa, jag hänger på i elfte timmen=) Sjalar kan jag inte få för många av. Länkar också!

    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  44. I sista stund anmäler jag mig...kommentar och länkning med bild på min blogg.
    Jättesnygg sjal! ska hålla tummen hårt tills ikväll.

    Hälsningar lisamaja

    SvaraRadera
  45. Hei, Ja, jeg prøver lykken;) klem Siv

    SvaraRadera
  46. Vilken fin sjal! En sån skulle jag behöva... ;-) Jag länkar med bild och tar 2 lotter. Hoppas förstås på tur i dragningen!

    Januarihälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  47. Hej tar gärna 2 lotter och länkar

    ha det bra
    Rosa

    SvaraRadera

VÄLKOMMEN IN HIT!!