torsdag 29 september 2011

Vill du vara med i ett Julreportage!!

Fick mejl från en Svensk tidning. De behövde ha ett Julreportage för publicering i år! Har du ett mysigt,lantligt, ombonat och riktigt juligt hem.Vitt eller traditionellt rött ! Tveka inte att mejla ett par översiktbilder från ditt hem.
anna.bjorkliden@gmail.com

Reportaget behövs göras i början av november. Jag söker hem i närheten av mig. Jag kan åka ca 3 tim  för att komma till dig! Så, södra Sverige som Småland,Skåne, Halland, Bohuslän, Västragötaland med omnejd är ok.
ha det så gott/Anna

4 kommentarer:

  1. Hej vännen,
    Vad sägs om hemma hos mig ;) hi hi
    Längtar till glasverandan kommer:)
    Ska höra mig för lite och se om jag kan hittta något till dig...
    Hörs i telefon...
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  2. Hej Anna
    Vilket underbart erbjudande, lyckost de som bor nära dig. Inte för att jag så fint så att det skulle vara nå´t o ha i tidningen men jag skulle göra allt för att försöka få dig hit till Värmland :)
    Ha en jättefin kväll.
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  3. det låter spännande -älskar julen...kramis semlan

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Vad synd att jag bor för långt bort, men en annan gång kanske det passar bättre.
    Kram Anna

    SvaraRadera

VÄLKOMMEN IN HIT!!