måndag 29 augusti 2011

reportage i Drömhem Aug 2011.


 Anna älskar sin nya hall!

Av Lina Tenow Styling Anna Truelsen Foto Carina Olander

Äntligen kan jag visa er min hall. Min hall har ju varit lite av ett hemlighetsmakeri! Då jag inte kunde visa den här på bloggen förrens reportaget kom i tryck!
Hallen ja, den är allt lite stylad. Om man tar bort alla rosa och turkosadetaljer så ser ni hur min hall ser ut till vardags, när den inte fullföljer uppdraget som stylingsobjekt!!Fast den lovely rosa plyschkudden från H&m den ligger alltid på pallen. Den trivs bra där!!

Den svartvita mattan är så snygg och måste nog inhandlas..
Nu när det är fritt fram med bilder från hallen så kommer det nog dugga tätt med bilder där ifrån!!

Kram Anna

19 kommentarer:

  1. Urtjusigt, förstår att du gillar den. Så fint golv och fina detaljer.

    Må så gott!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Riktigt finfint! härligt med hallinspiration! ;)

    Emelie

    SvaraRadera
  3. Hej Anna!

    Vilken fantastisk hall! SÅ fint reportage!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  4. Å Anna vad fin den är !!
    Nu blev JAG jätte inspirerad ! Nu är det tid för att så smått börja ta tag i min små projekt. Behöver all inspiration.. Härligt !

    Kram på dig..

    SvaraRadera
  5. Oj, så fint! Kan gott förstå att du är glad för din nya hall, gläder mig till att se flera billder på den

    Kram från Åsa

    SvaraRadera
  6. Gillar ditt svarta skåp ! Såg det redan i tidningen och förundrade mej över att jag gillade ett svart skåp så mycket...
    Njut i din vackra hall !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  7. wow vilken fantastiskt fin hall! önskar en fin kväll!/emelie

    SvaraRadera
  8. det är nog en av de finaste hallarna jag har sett- så som jag drömmer om att ha det!!! Känn dig nöjd. Kram johanna

    SvaraRadera
  9. Lovely Anna! Skänken blev jätte fin! Ja allt är fint! Kram

    SvaraRadera
  10. Va kul med reportage! Och så FINT ni har!! Mera vill vi se, nu när det är officiell. Kram!!

    SvaraRadera
  11. Väldigt, väldigt snyggt. Blir superinspirerad!

    SvaraRadera
  12. Nämen åhhhh så fint..äntligen får man se hallen..toppen snyggt Anna !!
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  13. Såg reporatget Anna, älskar din hall!!! Ja, lite färgklickar och styling måste ju tillföras, annars kan det ju inte kallas "styling inför ett reporatge" =) Skitsnyggt, oavsett!! Mari.

    SvaraRadera
  14. ... and the flowers and the glasses and the scarf and everything fits so well!

    Salut!
    Franka

    SvaraRadera
  15. Hej igen! Hallen är så personlig och fin, kul att komma in hos er:-)
    Susanne

    SvaraRadera
  16. Å jisses!! Kan vara den snyggaste hallen jag sett ever. Och det går ju hur smidigt som helst att bara byta ut detaljer för att skapa nya intryck. Love love love

    SvaraRadera

VÄLKOMMEN IN HIT!!