söndag 27 februari 2011

HORREDSMATTAN


I min hembygd blomstrar många industrier..I dag vill jag slå ett slag för HORREDSMATTAN

De tillverkar jätte fina kvalitets plastmattor i olika mönster, färger och design! Jag hade med en av deras mattor i ett av de senaste jobben jag gjort denna veckan.Ur fina mattor, funderar verkligen på att införskaffa mig en !

I dag vill jag även lämna en liten efterlysning. Jag ska till Stockholm i sommar och göra ett reportage. Vill gärna ha fler hem i Stockholms trakten ca 10-15 mil i omnejd runt Sthl! Helst hem som inte varit publicerade innan. Modernt, stilrent, färgglatt och gärna ett tidtypisk Lantlivsgård eller hus!!

Tips tar tacksamt emot!

Ha nu en fin söndag! Kika gärna in till Fabriken för att se vad de andra visar i dag!

 Kram Anna

8 kommentarer:

  1. Vilka ljuvliga mattor!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, den var verklgen urläcker!!

    Lycka till med jakt av hem runt Sthlm! Mari.

    SvaraRadera
  3. Oj vilka vackra bilder du delar med dig av här! Kram

    SvaraRadera
  4. Kreativiteten fullkomligt sprudlar i de trakterna. Jag bor i Borås och i sjuhärad och Mark och ner mot Varberg finns mycket härlig industri, många textila. Pelle Vävare! Linneväveriet! Horredsmattan! mm mm.
    /helena

    ps. Fin bild på färgglad matta, skulle jag egentligen bara säja... :)

    SvaraRadera
  5. Härliga färger på den du!

    Du.. där fanns inget mail.. försök igen..

    kram Mia

    SvaraRadera
  6. De är fina de mattorna!
    Kul jobb du har!:)

    Kram

    SvaraRadera
  7. Snygga kontraster,svart och blått riktigt flott!

    Kram Marina

    SvaraRadera

VÄLKOMMEN IN HIT!!