lördag 29 januari 2011

Det bästa man har ställer man på bordet..


I förra veckan hittade jag dessa grymt snygga läder stövlar på loppis i perfekt skick för endast femtio riksdaler! Vilken lycka !!

En sak har jag dock lärt mig, en ganska dyrköpt läxa måste jag säga.Ni vet, som man säger vill man vara fin får man lida pin!!Ja det gjorde jag verkligen.Mina fossingar led...när jag sprang mellan bilen och butikerna för att lämna igen de lånade sakerna.aj aj aj aj! Jag ville ta av mig och gå i socklästen...Hua!!

men i kväll är det fest hos en go kompis, tror min fötter ska klara ha på sig stövlarna den korta stunden det krävs för att åka bil... Jag känner mig så fin i dem..visst är det kul när man kan fynda!!!

Ha det så gott!!
kram Anna

15 kommentarer:

  1. Hejsan ANNA!
    WOW! What a lucky find...
    Beautiful Boots ;-)
    I was chuckling to myself though, different countries different sayings...superstitions/old wives tales... In England we say you must never put new shoe/boots on the table because it's unlucky
    But not for you
    Lucky you finding them
    Ha en trevlig helg
    PARTAY PARTAY!
    LOVE PEACE enJOY
    Julie
    x

    SvaraRadera
  2. Supersnygga stövlar Anna! Jag fyndade också kläder idag :O
    Hoppas ni får en trevlig kväll :) Kram

    SvaraRadera
  3. Snygga! Kul att göra fynd! Ha en trevlig helg! Kram Lenita

    SvaraRadera
  4. Riktigt snygga boots! Kul när man kan fynda. Ha så kul ikväll på party! Mvh Anna

    SvaraRadera
  5. De var riktigt snygga, vilket klipp!

    Hoppas du får en kul kväll.

    Ha det gott du med:)

    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. WOW what a wonderful boots have you buy on the flea market. I love it!!

    Have a great evening o the party ☼

    Hugs,
    Patricia

    SvaraRadera
  7. Åh, så snygga! Och vilka underbara pärlhyasinter.

    Linda

    SvaraRadera
  8. Jättesnygga stövlar! Kämpa på så de ch fötterna vänjer sig vid varandra!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  9. Jättefina och billiga
    Och som sagt ska man va fin får man lida pin
    Ha en fortsatt skön helg

    SvaraRadera
  10. Ååååh vilka himla snygga skor, lyckliga du!!! Vilket fynd!

    Kraaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  11. Vilket fynd.. Så snygga.. Men jag hoppas att du kan vänja fötterna vid dem så att du kan använda dem..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  12. Så snygga!! Älskar den brun läder!

    SvaraRadera
  13. Dom var ju i riktigt bra skick, själv har jag varit nojig för att köpa kläder/skor på loppis, brukar ju bli heminredning i huvudsak. Men dom var riktigt snygga!! =)

    SvaraRadera
  14. Vilken härlig blogg du har!
    Hittade hit för första gången idag efter att jag letade bilder på internet. =o)
    Ska surfa runt lite inne på din blogg och så bokmärka den så att jag kan hitta hit fler gånger.
    Kram

    P.S. Kan man inte lägga igen kommentar genom wordpress eller andra bloggar?

    SvaraRadera
  15. Här är förresten länken till min blogg om du får lust att titta inom. =o)
    http://tinefiskrivnaord.wordpress.com

    SvaraRadera

VÄLKOMMEN IN HIT!!