tisdag 7 december 2010

Nr 7 .+ i mitt Adventsfönster!

Ja, då var det redan den 7 december, men var tar tiden vägen! Dagens tips blir att ta in en rums en! De är otroligt vackra.Jag fastnade för den här resliga enen. Den var lång och ståtlig, nästan som ett cederträd i växtformen.Ett helt klart billigare alternativ!

Så var det dags för tisdagsbilden, som idag är adventsfönster. Jag är oerhört glad för min adventljusstake som jag fyndade på Granngården!

Vill passa på och hälsa alla nya läsare välkommen som hittat hit via artikeln i Göteborgsposten. Tack alla ni som skickade mejl till mig ang artikeln!

Ha det så gott!

Kram Anna

13 kommentarer:

  1. Alltså, ditt kök gör rent ONT att titta på! Så fint har du det Anna! Mari.

    SvaraRadera
  2. Så vackert! Hur ljuvligt för ögat som helst...
    Kram/Tina

    SvaraRadera
  3. Hej goa vän!

    Härliga bilder!
    Bra tips med enen ♥

    Så himla fint reportaget var i GP, jag bad mamma spara tidningen för de prenumererar =) men jag smygkikade i affären, hihi

    Kraaaaam
    Mia

    SvaraRadera
  4. Så oerhört vackert kök du har, speglarna i matrummet, den gamla knoppbrädan ovanför fönstret...
    idéer som jag tar till mig när vi någon gång ska göra köket. Än så länge är hela köket en skämshörna!
    Ha det bra,
    Eija

    SvaraRadera
  5. Hejsan

    Jag vill bara säga att jag får så mycket inspiration från dig. Vi har köpt en gammal skola på 400 kvadratmeter och jag kommer kika på dina bilder när jag inreder den :-)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Fint, rent och fräscht var det där. Älskar de två små träden i fönstret - otroligt vackra!

    SvaraRadera
  7. Så ljuvligt ljust du har det i ditt kök, - verkligen fint!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  8. Tycker mycket om lampan du har i köket! :-)

    SvaraRadera
  9. Nydelige kjøkken du har... og de grønne tallerkene din var bare så skjønne...

    ønsker deg en fin kveld.o=))

    klemmer =)

    SvaraRadera
  10. Hej Anna,
    Du har verkligen ett ljuvligt kök!! Och reportaget var så fint... ljuvliga bilder som var riktigt härligt ögongodis!!

    Hälsningar monica

    SvaraRadera
  11. Jättefint, du är så duktig vännen.
    Kram

    SvaraRadera
  12. Ja, et cedertræ ville jo være skønt, men du har ret, enen er meget, meget fin

    SvaraRadera
  13. Ditt hem såg så vackert ut i gårdagens reportage i G-P och det var lite extra känsla i detta då jag kikat in här då och då det sista och visste liite om vem du var från bloggen - kul!
    Och du visar minst lika fina bilder här som i tidningen ;))
    Ha det gott!
    Kram Allis

    SvaraRadera

VÄLKOMMEN IN HIT!!