söndag 14 november 2010

Reportage i Härligt hemma!



Av Anna Truelsen Foto Jonas Lundberg

Dagens bilder kommer i från Jeanette och Per-Eriks hem.I aftonbladets bilaga kan ni läsa om hur de gör fint till Advent! Bilagan säljs bara denna helgen.Jeanettes och Per-Eriks hem kommer att kunna ses i den norska tidningen Bolig Dröm nästa jul.

Fotograf Jonas och jag fick möjligheten att besöka Jeanette och Per-Eriks och göra ett Advent/jul reportage från deras fantastiska hem. Tack Jeanette och Per-Erik. Ni gjorde stort intryck på mig.Kram

Jag har med en sida om hur man gör fint till advent, visar den i morgon.´Då avslöjar jag ju även vem som har vunnit en prenumeration på Lev Landlig!Här kan du signa dig för utlottningen

Dessa bilder får vara mina fabriksbilder denna härliga söndag!
Ta hand om er.Jag ska ta det lugnt och slappa efter intensiva reportagedagar!

Ps. Tack för era fina ord om mina och Carinas reportage i Jdl och leva o bo! Vi är väldigt Tacksamma för att vi får jobba med att göra reportage!

Kram Anna

14 kommentarer:

  1. Vilka underbara bilder från ett helt fantastiskt hem! Kul med ett hem som är så unikt.

    Ta hand om dig och passa på att vila upp dig när du kan... :0)

    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  2. Så lekre bilder. Nå gleder jeg meg masse til å pynte til advent.
    Ha en super søndag.

    Klem Stine.

    SvaraRadera
  3. Riktigt fian bilder! Ser mysigt ut!!

    SvaraRadera
  4. Vilka underbara bilder från ett tjusigt hem. *inspiration*

    Kram från Australien♥

    SvaraRadera
  5. Den bilagan ligger här hemma men jag har inte kikat i den än, måste jag ju göra innan den hamnar i pappersinsamlingen..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  6. Nydelige bilder.. elsker de røde detaljene på kjøkkenet..

    ha en fin sødnag:

    klemmer

    SvaraRadera
  7. Åh vilka vackra bilder...vilket vackert hem!!! Det måste ju vara helt superkul att få åka runt och fota vackra hem!!
    kram, Marita

    SvaraRadera
  8. Vilka härliga bilder!!!!Vilket härligt hem!!!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  9. Nämen, reportage i BÅDA bilagorna samma helg! Nu rullar det på, vill jag säga, och det kan jag verkligen förstå! Köpte den andra bilagan igår, så det får väl bli den andra idag!
    Må så gott!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  10. Fantastiskt fint jag blir riktigt inspirerad...
    Kram Pia

    SvaraRadera
  11. Vilka härliga bilder! Trevligt med inspiration till julpyntet.

    Ha en fin söndagkväll.

    SvaraRadera
  12. Kjempebilder fra et hjem som stråler♥

    SvaraRadera
  13. Helt underbara bilder, vilken jul inspiration. JAg kan knappt bärga mig...jag vill jul fixa nuuu..

    Kram Anna

    SvaraRadera

VÄLKOMMEN IN HIT!!