torsdag 3 juni 2010

TIME IS TICKING AWAY !!!

Tack för alla hälsningar!! Reportaget i tisdag gick super bra. Det blev så fina bilder på detta helt unika hem. Jonas och jag jobbade i 11 timmar så visst var man lite mör, men vilken dag alltså!!

Härligt, härligt nu är det snart helg! Carina och jag ska i väg på reportage jobb , fredag och lördag. Det är så otroligt trevligt att träffa alla dess underbara familjer!!

Jag är så glad över att jag vågade fullfölja min dröm att ta steget ...

Det är oerhört trevligt att vara ute och åka på vägarna i vårt vackra Sverige!

Time is ticking away, våga fullfölj din dröm. Ibland tar det många år innan tiden är inne. För mig tog det runt 10 år, men när tiden är mogen så faller allt på plats!!

Sluta aldrig att drömma!!

Ps! De vackra urtavlorna fick jag av min goa vän Sandra!

Kram Anna

7 kommentarer:

  1. Åååååå vad inspirerad jag blev. Just dom orden jag behövde, tusen tack!
    Jag är så glad över att du vågade fullfölja din dröm att ta steget ... Nu skall jag försöka våga...

    En riktigt varm kram. Nina

    SvaraRadera
  2. Du är ju bara så underbart härlig:)
    Jag ska oxå försöka ta steget att fullfölja min dröm.
    Min tanke är att man lever bara en gång och det är värt ett försök.
    Har man inte försökt så vet man inte om det fungerade.
    Tack för orden kände att jag behövde dem och förverkliga min dröm.
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  3. Det låter så fantastiskt att leva sin dröm, det är du värd! Ha en skön helg! Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Så sant så sant vännen.
    Tiden den bara rinner iväg och jag är så glad för din skull att Du vågat och lyckats förverkliga din dröm.

    Har min kvar och hoppas att även jag skall våga ta steget, men jag är så rädd och feg.

    Men jag känner en oerhörd beundran för dig och alla andra fina bloggis vänner som vågat förverkliga drömmen!

    Hoppas Du och Carina får rikgtig fin jobbe helg! Blir roligt att se vad det är för fina hem ni besöker denna gången!
    Kommer väl inom en viss tid i något magasin hoppas jag.
    Ni är så duktiga!

    Ha nu det bara bäst
    Kramisar Jeanette

    SvaraRadera
  5. Låter så härligt att du har tagit modet o vågat!! Håller med dig... att våga göra något av sin dröm. kanske...blev verkligen inspirerad nu ☺ MEN du gav då verkligen ett energikick med ditt inlägg till att våga.. ☺ Lycka till! Ha en trevlig helg! Kram Lenita

    SvaraRadera
  6. Hej Anna! är så glad för din skull att du tog steget och vågade och att det går så bra för dig!
    Tänkvärda ord det där.. att man ska satsa..
    Vacker bild! Önskar dig en toppen helg!
    Kram /Anna

    SvaraRadera
  7. hej going!
    vet du, vad glad jag är att du vågade anna, du är sååååååååååå vass på detta, nedrans vilka fina jobb du gör!

    ohhh ja, du måste säga till när det hemmet kommer, nu är jag sååååååååååååå nyfiken anna!
    må väl min goa vän, varmkram lotten

    SvaraRadera

VÄLKOMMEN IN HIT!!