söndag 23 maj 2010

Nu är det dags att göra ladan redo för sommarens fester!

Åh vad jag gillar min lada. Bilderna är i från förra försommaren. I dag har jag sålt två stora möbler som har förvarats i ladan. >Nu ska det bli lättare att få ordning där! Är det nån som är intresserad av en tallrikshylla så har jag tre kvar som jag ska sälja! mejla mig på anna.bjorkliden@gmail.com

Det är så skönt att rensa och röja! I går fick vi hem köksön, och den är så fin. Nu ska den bara målas. >jag hade tänkt mig en färg, men efter ha sett det så har jag fått nya tankar. Ska visa den så fort den är färdig!
ha en fin start på veckan!

Kram Anna

25 kommentarer:

  1. Mmmm, din lada är ju sååå underbar! Ska bli spännande att se köksön på plats sen :)

    Kraaam, C

    SvaraRadera
  2. Hej vännen,
    ska bli så kul att få sitt ditt hem och din lada:)
    och såklart köksön.......
    ha det så gott så hörs vi:)
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  3. Hej Anna,
    så spännande det skall bli att se ladan piffad för sommaren 2010! Den är verkligen en pärla!

    Hälsningar Monica

    SvaraRadera
  4. Hej Anna! Ja jag bara tokgillar din lada! Perfekt som du säger för sommarens fester!
    Kram /Anna

    SvaraRadera
  5. Underbara bilder därifrån Anna! Gästerna lär njuta massor av miljön!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  6. Alltid lika ljuvliga bilder här hos dig. Vad spännande det ska bli att få se ditt kök!

    Ha det gott!

    Kram
    Paula

    SvaraRadera
  7. Så mysig lada ni har.. Blir säkert härliga fester där i sommar..

    kram Mia

    SvaraRadera
  8. Förstår att du gillar din lada...kramis semlan

    SvaraRadera
  9. I love your barn pictures! The baskets with the green plants are beautiful! Carla

    SvaraRadera
  10. Din lada är underbar Anna!!!

    Ska bli spännan de o få se din köksö sen..:)

    Varma Kramar Elin

    SvaraRadera
  11. Å den ladan är ju bara sååå snygg, med precis de rätta detaljkerna, vilket mysigt o tacksamt ställe att styla och foto i, skitsnyggt!!! Mari.

    SvaraRadera
  12. Åh er lada är så fin, önskar också att jag en dag får en lada att kunna ha mysiga fester i ;o)
    Ha en underbar dag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  13. Kommer säkert bli superfint med köksön! Härlig lada du har där kan ni ha många festligheter!
    Funderar på tallrikshyllan är det en sådan du visat förut?
    Kram Anna

    SvaraRadera
  14. En sån lada skulle nog jag behöva nästa månad då sonen konfirmeras...

    SvaraRadera
  15. Härligt att ha en lada! Så praktiskt när man blir många. Å kul att få göra iordning där. Ha en bra start på den nya veckan! Kram Lenita

    SvaraRadera
  16. Så härligt att ha en hel lada att göra fint i! Det ser verkligen inbjudande ut!

    Spännande med köksön!
    Lisa

    SvaraRadera
  17. Åh så roligt det ska bli att se! Såg att du sett den där filmen jag trånat efter att få se! Meryl är min absoluta favvoskådis!!! Nu blev jag påmind om den, ska försöka hinna se den i helgen som kommer ;-)
    Tack för alla dina vackra bilder, så peppande och inspirerande! VI ska ju bygga skafferi i nya köket, blir det hälften så fint som ditt, då är jag nöjd! Ha det gött/Tess

    SvaraRadera
  18. Hallojsan!

    Minns nog allt också hur fin er lada brukar vara!..Perfekt att ha en sådan stor yta till partaj!!

    ha en fin start på veckan!!

    Kramis Sanne!

    SvaraRadera
  19. Men så underbart med en lada!!! Ja då blir det logdans och klackarna i taket. Själv så har vi börjat städa ur härbret och upptäckte att något stirrade på oss... inget spöke dock utan en hel ekorrfamilj! =)

    Kram Anita

    SvaraRadera
  20. så ljuvliga bildr, vad fint hem du berkar ha...ska kika vidare och låtamig inspireras/helena

    SvaraRadera
  21. What lovely photos!!! Right out of a magazine!! All the best!

    SvaraRadera
  22. Vad härligt med en lada att kunna inreda och ha sommarfester i, lyllo er :-) Ska bli spännande att se din nya köksö också. I mitt senaste inlägg visar jag knoppbrädan jag köpte av dig, är så himla glad över den. Kram på dig nu och ha en toppenfin måndagskväll. Kram kram Paula

    SvaraRadera
  23. Härligt med en lada för kalas...själva gjorde vi ju iordning en del av vårt magasin, för två år sedan inför midsommar...men sedan har det varit loppis där , men ibland skulle man bara vilja röja undan allt och ha kalas istället!
    kram

    SvaraRadera
  24. Din lada , verkar vara helt underbar !! Ska bli spännande att se även ditt kök sen ! kramar Susanne ♥

    SvaraRadera
  25. Hej!!
    Förstår att du gillar din lada Anna!! Så mysigt;o)

    Kram Kram Malin

    SvaraRadera

VÄLKOMMEN IN HIT!!