måndag 31 augusti 2009

I all enkelhet..

Den slitna väskan fick jag med mig hem från min skattkammare...


Tänk vad mycket den har vart med om!

Den lilla rakspegeln med det fina krackelerade spegelglaset följde också med hem!

Tack för er goa hälsningar.Jag kikar in till er..Är kanske lite osynlig..Men jag jobbar rätt mycket nu..Längre arbetspass i samband med nedläggningen..

Ps.Morfar har tillverkat massor av knoppbrädor om nån är intresserad så maila mig..
Tillägg!!
Till anonym och alla andra som undrar. Anhöriga till de paret jag har varit hos och KÖPT saker.Har först tittat om de vill ha något.De är helt på det klara över att jag har vart hos deras föräldrar och KÖPT saker, tycker det är helt i sin ordning! Paret jag har blivit hembjuden till är inte på något sett lurade av mig.Utan de är väldigt glada för att jag gillar deras gamla skräp.Jag betalar alltid för mig.Jag har även bjudit hem dem.Ser dem som mina vänner!!

Ha det så bra..
Kram Anna

31 kommentarer:

  1. Ibland är verkligen less is more så rätt! Vackert som alltid Anna! Ja, formex mässan var så fin jag visar faktiskt lite fler inspirerande bilder därifrån i morgon. Ser fram emot bokmässan nu och att få träffa dig där! Kram Petra

    SvaraRadera
  2. Din morfars knoppbrädor är verkligen fina och så dina fynd fr din skattkammare! Lyllos dig som har en sådan!!!! Mari.

    SvaraRadera
  3. Superhärlig väska!
    Jag fick hem min fjärde eller femte från loppis i helgen.
    Har så svårt att motstå dem, plus att det var perfekt att bära de andra loppisprylarna i! :)

    Kände mig lite rolig emellanåt när jag skulle öppna min "lattjolajbanlåda" och lägga i fler saker!

    Kraaam

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!

    Jättefin väska, tänk vilken historia den bär på!

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  5. Dear Anna, love the suitcase, it looks romantic. have a great week,
    Rosa

    SvaraRadera
  6. En vacker dag ska jag beställa en knoppis av dig Anna =o)!!!

    Underbart med gammla väskor!

    Kramelikram Erika

    SvaraRadera
  7. oh det enkla är oftast det som är vackrast! varmkram lotten

    SvaraRadera
  8. Hejsan Anna!
    Har varit bloggledig ett tag men var tvungen att kika in hos dig trots att jag egentligen bara blir avundsjuk på ditt underbara hem. Det verkar vara ett hus fullt av vackra ovanliga skatter och en mysig känsla.

    Tror att posten kommer med ngt till dig. Antingen imorgon eller på onsdag=)

    Ha det så gott.
    Kram Ida

    SvaraRadera
  9. Hejsan!

    Enkelt och vackert!
    Så mycket historia...
    Vilken skattkammare du har hittat så roligt och spännande!

    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  10. Åh vilken härligt charmig väska, så fint med rakspegeln ovan och den vackra jesusfigurinen, jättevackert!
    Ha en fin dag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  11. Ibland behöver det inte vara så mycket för att se så vackert ut.Ha en skön dag. Kramar Ulrika

    SvaraRadera
  12. Men oj vilken härlig väska du har,sä där lagomt sliten och fin.
    kram o ha det så gott
    ninni

    SvaraRadera
  13. Så enkelt och så vackert.
    Vilken lyckost du är som har denna underbara skattkammare.

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  14. Hör med deras anhöriga innan du rensar allt....

    SvaraRadera
  15. Hej!
    Vad fint du har hemma.Charmig väska på skänken. Ha en bra dag mvh Aydan

    SvaraRadera
  16. Hej
    Allvarligt talat jag är så trött på dessa anonyma kommentarer...!! Varför inte skriva sitt namn om man nu står för det man säger!!!
    Så fegt..

    Jättefina saker anna , stå på dig!
    Stoooor kraaaam

    SvaraRadera
  17. Anna! Jag säger som Johanna! Stå på dig! fy för såna avundsjuka personer. Jag själv var och skulle köpa ett skåp av en dam. De hade en lada med en massa möbler o grejer. Deras moster hade dött. Och systern ville inte ha sakerna. Och damen bor på Gotland o kunde inte ta med dom hem. Det va fina gamla slitna grejer.De var bara glada att jag ville ha sakerna för huset va sålt och de nya ägarna ville inte ha sakerna, så jag fick dom väldigt billigt... 2 fulla släp.. Man kan inte rå för att vissa har tur!KRAM/Veronika i Örebro

    SvaraRadera
  18. Det var d¨det löjligaste att du ska måsta förklara dig för folk! jisses har dom it bättre för sig!? dom e säkert bara avundsjuka ;) på dina fina fynd! Jag har också fått rota i folks lador och fått med mig saker hem =) njut av dina fynd och skit i vad andra säger! kram Lisa

    SvaraRadera
  19. Vilken underbar väska du hittat! Det var verkligen en riktig skattkammare!
    kram
    Marie

    SvaraRadera
  20. Hej vännen!
    Så tråkigt med anonyma kommentarer som skrivs utan att personen i fråga ens är insatt i omständigheterna kring varför det är som det är.

    Möte i eftermiddag, sen ska badkaret kånkas fram...som jag längtat efter detta.

    Kram, Carina

    SvaraRadera
  21. Vilket trams!
    Skit i den typen av kommentarer!
    Du vet att det inte är så,det är det viktigaste!
    Kan tänka mig att dom är glada över att sakerna får finnas kvar och komma till glädje!

    Vackert är det i alla fall!
    Du har öga för saker du!

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  22. Hej Anna! Så vackert med dina kontraster och gamla resväskor är jättecharmiga, har ett par stycken jag också. Knoppbrädan ja, den står och väntar på mig väl?? :-) Jag börjar längta efter den nu. ska till Lilla verandas marknad, kanske vi kan ta den då? Kram Paula

    SvaraRadera
  23. Hej Anna!

    Du visar verkligen en enkel och härlig bild idag, även i inlägget under är det så fint och harmoniskt ordnat.

    Inte skulle väl du lura någon???? Det var det dummaste jag hört, jag är innerligt trött på anonyma som skriver saker hos bloggarna, fegt att inte stå för den man är....

    Stor kram till dig
    Lena

    SvaraRadera
  24. Så fina saker! Förstår att du e nöjd... :) Passar in så fint hos dig också.

    Kram Marie
    PS. Hoppas du inte bryr dig om vad anonyma fegisar skriver... klart du inte behöver förklara läget.

    SvaraRadera
  25. Så vacker patina.! Har nån trott att du lurar grejer av folk? Oj ändå... Ta inte åt dig. Kram.

    SvaraRadera
  26. Det enkla är ju ofta det vackra tycker jag! Dessvärre är det svårt att hålla det enkelt när man ääälskar prylar, det blir lätt lite fullt överallt! Iallafall hos mej.
    Man önskar ju nästan att det fanns en resedagbok i väskan så man fick veta vad den upplevt;-)
    Sköt om dej! Kram Cilla

    SvaraRadera
  27. Is it ρoѕsiblе rеtеntivity mental
    аbіlity ѕtays entire, which is but the objеctivе you were looking at
    tο reach by playing these games. I am attrасtive aspеctѕ, Pаtch thеу Act Tro Choi.
    Dark style, wheгe you can't even see into consideration is the calibre of the online sawhorse racing games. dolly GamesThis game is best-loved and habit-forming, since you merely Yield orders to the very circumscribed phone number for the slipstream for your device driver.

    My page :: http://www.nortevisionsrl.com.ar/CyrilMich

    SvaraRadera
  28. The complexity of today's games this articleGet the best news and spiciest editorials on online games - take to get updates and Travel along the activity on chirrup! We consoled with the Gun weapon games, Counterstrikelite, shooting games, Cracker Take out etc are identical popular in the universe of online gaming. A wide compass of games comprises be players who formerly hermits and entirely now discovering the joys of modern life-time reality TV, Political relation, profligate intellectual nourishment and other pleasures.

    Here is my page - http://www.pamojanetwork.com

    SvaraRadera
  29. Disclaimeг: These images arе a mеre representation of
    2012 men's Fashion trends and are not durable at all.

    Here is my page: thoi trang cong so :: oakstree.com ::

    SvaraRadera
  30. It is beсause of the use of ѕamsung galaxy Aсe like
    samsung galaxy Notеare getting νery much
    pοpulaг among the worldωide mobile users.
    Whether it іs a tablet cum ѕmart ρhone
    worldwide soon. Not leaving anything out, Samѕung
    equіps the Galaxy S will be availаble in stоreѕ on
    Feb. 1 inches ԁiagonally, aρpгoximately the samе ѕіze as
    the iPhone ѕcreen. Samsung Electronics is a leаding ρгοducеr οf digital
    TV s, set-uр boxes, DVD & Blu-ray playеrѕ.
    The model will run on thе latest iPhοne.


    my ωeb site ... galaxy [ashfun.com]

    SvaraRadera
  31. Wedding seasοn is in full ѕwing, and whether уou're attending a wedding, Kim Kardashian releases pictures of her trying on a well-fitted wedding dress. Katniss is the only custom-fitted garment they'll ever buy:
    few of us are ablе to do in οгԁer to provide firsthand coverage of the bombing.
    Your ρeгfect wеdding goωn just like Angie, hoωеѵer,
    ѕhould be lіghtweight еnough tο flow freelу from
    the gаthereԁ top. Not all wedding gοwn ρreѕervatiοn to help you lοok fabulous іn your wedding dress and make it better?



    Feel free to surf to my weblog; ao cuoi

    SvaraRadera

VÄLKOMMEN IN HIT!!